--------- 9 ---------

89 2 0
                                    

---Andy---

Most amúgy full normális volt Rye, lehet tényleg csak az volt a baja, hogy azt hitte, hogy együtt vagyok Jackkel?

A nap folyamán nem nagyon történt más, majdnem minden szünetben beszélgettünk Jackkel, és párszor mondta is, hogy engem néz az ofőm.

Tudtam, hogy lépnem kell valamit, mert én már tudom, hogy ő hogy érez, de ő még nem tudja, hogy ez kölcsönös. Viszont ötletem sem volt, hogy mit csináljak, vagy hogyan...

Suli után az árvaházban voltunk, és beszélgettünk Sonnyékkal, bár én lelkileg nem igazán voltam ott. Nagyon sok mindenről volt szó, aztán utána boltba is elmentünk. Ezek ketten olyan bolondok, mellettük sosem unatkozna senki. Vettek vagy 5 tábla milkacsokit, és körbementünk az árvaházon, és mindenki kapott egy kockát. Persze mindenkinek azt mondták, hogy valami nemzeti ünnep van ma, és azért kapnak csokit, viszont mindenkinek mást mondtak. Szóval a végén az egész árvaház azon vitázott, hogy ma milyen ünnep van, míg mi hárman békésen elbeszélgettünk Sonny szobájában.

Olyan 22 óra fele én átmentem a szobámba, mert már kezdtem álmos lenni, Jack viszont még egy kicsit maradt Sonnynál. Ők ketten amúgy olyan aranyosak, néha úgy gondolom, több is van köztük, mint barátság.

Elkezdtem instázni, mire jött az ötlet, hogy rákeresek Rye-ra. Meg is találtam, volt fent pár képe, amiből az egyik eléggé megtetszett:

 Meg is találtam, volt fent pár képe, amiből az egyik eléggé megtetszett:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Egy ideig nézegettem még az oldalát, aztán mentem is aludni.

---Rye---

Másnap suliban nem találkoztunk, mert nem volt órám velük. Mit ne mondjak, elég lassan telt az idő... Viszont néha láttam szünetekben, bár nem nézhettem nagyon rá, nehogy feltűnő legyen. Semmi áron sem szeretném bajba keverni.

---Andy---

A mai nap olyan lassan telt... Nem volt óránk Ryeal, viszont szünetekben legalább láttam, és Jackkel is beszélgettünk, talán ő tette kicsit izgibbé a napom.

Hazafelé mindenen is nevettünk Jackkel, és mivel Sonny még nem ért vissza a suliból Jack szobájában voltunk, de nem nagyon beszélgettünk, csak házit írtunk.

Ezzel nagyjából el is telt a nap, olyan 18 óra körül még elmentünk sétálni, mert nagyon jó idő volt. Mikor hazaértünk, mindenki ment a saját szobájába. Én olyan 22:34 körül még ránéztem a facebookra, és úgy gondoltam, bejelölöm Rye-t. Meg is találtam, de eléggé paráztam, hogy mit fog gondolni, ha bejelölöm, de végülis rányomtam a „jelölés" gombra, és vártam a reakciót.

---Rye---

Éppen vacsorát csináltam, mikor is jelzett a telón, hogy Andy Fowler ismerősnek jelölt, rögtön vissza is jelöltem. Az osztályból már elég sokan bejelöltek, de egyiknek sem örültem úgy mint neki. Aztán felmentem messengerre, rámentem a chatfejére, és láttam, hogy ír... Aztán abbahagyta, aztán megint írt.

---Andy---

Nagyon megörültem neki, mikor visszajelölt. Mégis tudtam, hogy ennyi nem lesz elég, ezért úgy döntöttem, ráírok, ami nem ment olyan jól, mint gondoltam...

Elkezdtem írni...

A: Szia Rye

Neem, ez nem jó, ez nagyon furin hangzik. Ezért gyorsan visszatöröltem.

A: Szioo

Hát ez elég kevés, nem lesz jó.

Úgy voltam vele, hogy inkább lezárom a telóm, míg ki nem találom, hogy mit is írjak.

---Rye---

Már épp azon voltam, hogy írok inkább én, mikor is jött egy üzenet.

A: sdzitraory

Nem tudtam megállni, hogy ezen ne nevessem el magam... Olyan aranyos 😂

R: neked is szia Andy 😆

---Andy---

Nagyban gondolkoztam a tökéletes üzeneten, mikor is pittyegett a telóm, megnéztem, és eléggé meglepődtem, mikor elolvastam.

R: neked is szia Andy 😆

De hisz én nem is írtam neki... Mikor megnyitottam a beszélgetést, akkor jöttem rá, hogy öhmm, lehet mégis írtam neki, de hogy pont azt hogy sdzitraory, te joo ég.

A: Jajj baszki, ezt kajakra elküldtem?!

R: Igen, nagyon úgy tűnik

---Rye---

Szinte láttam magam előtt, ahogy elpirul. Olyankor annyira édes...

Andyvel sokáig beszélgettünk még, aztán utána mentünk aludni. Őszintén fogalmam sincs, hogy hogyan fogom megoldani, hogy együtt lehessünk, de egyre jobban bejön nekem. Remélem ez kölcsönös, de ha nem, én akkor is mindig ott leszek neki, és az érzéseim sosem fognak megváltozni.

---Andy---

Tök sokat beszéltünk Rye-al, és egyre jobban tetszik nekem, pedig tudom, hogy ez nem helyes, de mégsem akarok mással lenni.

MÁSNAP

Ma Brad nem volt suliba, szóval megúsztam a verekedést. Viszont az osztályból még mindig nincsenek barátaim, de valahogy nem is zavar.

Az viszont annál inkább, hogy utsó órában lesz infónk, és mióta elkezdődött a suli, én még nem voltam infó órán, és hiába küldte Rye az anyagot, semmit sem értettem belőle. Mit ne mondjak, nagyon utálom az infót. Sose voltam jó belőle.

A többi óra igazából elég jól ment, bár holnap írunk matekból, és nem igazán tudom, hogy miről is van szó, mármint egy részét értem, de van olyan rész aminél azt sem tudom, miről van szó.

Tiltott szerelem - Randy ff.Where stories live. Discover now