---Rye---
Andy már a második gofriját eszi, és csak néz maga elé, mint aki nagyon gondolkozik valamin.
A: Rye...?
R: Igen?? Mi az Andy??
A: Légyszi elmondod, hogy mi történt ma? Az utolsó amire emlékszem, hogy kinyitottam a wc ajtót, miután elmentél.
R: Igazából nem mentem el. Andy, nem akartam bunkó lenni, tényleg. Mikor kijöttél, fal fehér voltál, és konkrétan kiestél az ajtón, én elkaptalak, mielőtt elestél volna, de hiába beszéltem hozzád, mert elájultál, ezért elvittelek a kórházba, ahol az orvos azt mondta, hogy semmi bajod, de pihenned kell, szóval egy hétig még nem mehetsz suliba, aztán hazahoztalak hozzám, és itt felébredtél.
A: Köszi Rye, és bocsi, hogy ennyi bajt okozok...
R: Heyy, Andy, nem okoztál semmilyen bajt, de mikor majdnem leestél az ágyról, meg futottál előlem, akkor kicsit megijedtem. Mi történt? Miért féltél?
A: Csak rosszat álmodtam, ennyi!
R: Oké
Elég bunkón mondta, és nagyon nem akarta elmondani a teljes sztorit, szóval inkább hagytam.
---Andy---
Lehet kicsit bunkó voltam, mert Rye furán nézett rám.
Basszus, mennyi idő lehet, és hol van a telóm?
A: Nem tudod, hogy hol a telóm?
R: De, nálam, és valami Jack elég sokszor hívott...
Mondta, miközben átadta a telóm.
A: Ohh basszus..!
13:02 van, Jack már vagy 25ször hívott, és Sonny is párszor.
R: A barátod?
Meglepett a kérdés, mégis mi köze hozzá, és miért kérdezi, idegesen nézett rám, úgy gondoltam jobb lenne menni.
A: Mennem kell!
R: Várj, hazaviszlek, ne is próbáld tagadni, nem tudod, merre kéne indulnod!
Igaza volt, ezért ő vitt haza, vagyis vissza az intézetbe, így ami gyalog majdnem egy órába telt volna, kocsival 10 perc alatt megtettük.
Az út alatt alig nézett rám, és nem is beszéltünk, nem tudom, mi van vele.
---Rye---
Mérges voltam. Vagy inkább féltékeny. Hogy miért?! Lehet egy kicsit tetszik, de akkor is a diákom, és nem szabadna így éreznem, mégis fáj, hogy mással van.
Mikor odaértünk az árvaházhoz még mielőtt kiszállt a kocsiból, Andy megkérdezte:
A: Mi a bajod velem?
R: Semmi, és most jobb is, ha mész!
Igen, elég bunkó voltam, de kettőnk közül nem nekem van pasim, és úgyis jobb így, mert köztünk amúgy sem lehet semmi. Most komolyan Rye, hagyod így elmenni? Azzal, ha megutáltatod magad vele, semmi sem lesz jobb.
Ahogy kiszállt a kocsiból egyből hívott valakit, és mikor letette, kifutott hozzá két srác.
Nekem itt lett elegem, nem akartam végignézni, ahogy egymás szájába másznak azzal a Jackkel, szóval inkább elhajtottam.
---Andy---
13:15 van, a sulinak ma 12:45kor lett vége, szóval Jack már tuti itt van, de Sonnyt nem tudom, szóval inkább Jacket hívtam, aki azonnal fel is vette.
J: Te jó ég Andy, hol vagy? Mi történt? Minden oké? Hova menjünk érted?
A háttérben hallottam Sonny hangját is.
S: Hagyd már szóhoz jutni szegényt!
S: De kajakra, merre vagy Andy?
A: Itt vagyok a ház előtt.
Sonnyék kijöttek az árvaház elé, először ő ért ki, és megölelt, közben Jack is kiért.
Ekkor meghallottam, hogy Rye gőzerővel elhajt, ennek meg mi baja lehet?
J: Hát baszki ez nem normális!
Mondta, miközben a kocsi után nézett.
Miután bementünk, és lepakoltam a cuccom, mindent elmeséltem nekik. Jacknek esett le először.
J: Szooval akkor te most meleg vagy?
A: Igen, vagyis nem! Nem lehetek az, ő amúgy sem érez semmit, és mégiscsak a tanárom.
Szerencsére lesz egy kis időm, hogy mindent átgondoljak, mivel egy hétig nem kell suliba mennem.
Mikor ezt a srácok megtudták, kissé féltékenyek lettek, persze meg is értem.
YOU ARE READING
Tiltott szerelem - Randy ff.
FanfictionAndy Fowler egy 17 éves srác, akinek nem volt egyszerű élete, mindig bántották, és senki sem volt mellette, ha szüksége lett volna rá. De talán most minden megváltozik. Vagy mégsem? Rye Beaumont 22 éves, most kezd tanárként egy középiskolában, de mé...