--------- 12 ---------

59 2 0
                                    

---Rye---

Feljebb csúsztam rajta, persze úgy, hogy ne fájjon neki, és megtámaszkodtam a feje mellett az egyik kezemmel.

R: Szóval azt szeretnéd, hogy maradjak?

Néztem rá kérdőn, és egyben boldogan.

A: Igeen

Mondta álmos hangon, te jó ég, ha eddig még nem voltam teljesen oda érte, most már tutira nincs visszaút.

A: Ugye maradsz?

R: Ha szeretnéd, akkor igen.

R: Viszont akkor kérnék tőled alvós ruhát, és elmennék még gyors fürdeni.

A: Oksi, mindjárt adom, és utánad megyek én is.

---Andy---

Vettem elő Ryenak alvós cuccot, odaadtam neki, és megmutattam a fürdőt. Míg nem végzett, kerestem új zenéket a telómra, és találtam is egy jót. Az a címe, hogy "If I could fly".

Meghallgattam párszor, és annyira imádom, Főleg azt a részt, hogy

"For your eyes only
I'll show you my heart
For when you're lonely
And forget who you are
I'm missing half of me
When we're apart
Now you know me
For your eyes only
For your eyes only"

ez annyira leírja, az érzelmeim Rye iránt...

Mire letöltöttem, Rye végzett is. Mondhatom, ez gyors volt... Annyira jól néz ki a pólómban, hogy az eszméletlen.

---Rye---

Próbáltam sietni, hogy ne tartsam fel Andyt, ami szerintem sikerült is, mert kb 10 perc alatt megvoltam. Amúgy nagyon tetszik a szett, amit alvóscuccként adott. Mikor kiértem, láttam, hogy nagyon erősen végigmér, már konkrétan tátott szájjal nézett. Odamentem hozzá, és letérdeltem elé, mert ugye ő az ágyon ült.

---Andy---

R: Ennyire tetszik a látvány?

Kérdezte mosolyogva. Közben kezével a számat simogatta. Egyre közelebb jött, aztán megfogta a nyakam, és hirtelen rámdőlt, eldöntve mindkettőnket az ágyon, aztán fölém hajolt.

R: Azt hitted mi?

Kérdezte vigyorogva, mire én megfogtam a nyakát, és feljebb húztam magam, aztán megcsókoltam.

---Rye---

Nagyon meglepődtem, mikor megcsókolt. Eskü nem számítottam rá. Ez nem volt olyan lágy, mint az első, ebben sokkal több volt a szenvedély. Egyszerűen tökéletes volt. Bár nem tartott hosszú ideig.

---Andy---

Nem akartam hosszúra húzni, ezért elég hamar megszakítottam, ami miatt furán is nézett rám.

A: Nem hittem. Tudtam.

Válaszoltam önelégülten a kérdésére, majd fordítottam a helyzeten, így én kerültem felülre. Leszálltam róla, összeszedtem az alvós cuccom, és mentem fürdeni.

---Rye---

Ahogy láttam, Andy a tőlem kapott szettet használja alvós cuccként, ami egy szürkés melegítőből, és egy fehér, mintás pólóból áll. Ez amúgy annyira édes tőle...

Hogy el ne aludjak, míg visszaér, felmentem netre, és rákerestem instán. Őszintén szólva, nem tudom, hogy eddig miért nem tettem. Rövid keresgélés után rá is találtam fovvs néven. Nem volt fent sok képe, de az egyik nagyon megtetszett.

Tiltott szerelem - Randy ff.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang