---Andy---
A végét annyira szomorúan és lemondóan mondta, mintha az egész kirándulásnak semmi értelmét nem látná nélkülem, mintha az lett volna a terve, hogy végig velem lesz. Oké, Andy ezt most felejtsd el. Nincs semmi köztetek, és talán nem is lesz, gratu, sikerült elbasznod ezt is. Tényleg sokra mész vele, ha mindenkit eltaszítasz magadtól, pedig ő bármit megtett volna érted.
---Rye---
R: Na, akkor jó lesz így?
Csak nézett maga elé szomorúan, bárcsak tudnám, hogy mire gondol...
R: Heyy, minden oké?
Ültem le mellé az ágyra.
---Andy---
Semmi sem oké, most ezt kurvára elbasztam, végre volt valaki, aki tényleg törődött velem, akinek tényleg fontos voltam, és akit én is mindennél jobban szeretek, és erre elbaszom minden esélyem nála...
A: Persze, minden oké
Próbáltam meggyőző lenni, mert nem akarom ezt így elmondani neki, csak hülyének nézne, azt meg inkább kihagynám.
R: Nem hiszem... Na mondd, mi a baj?
A: Tényleg semmi.
R: Jobban ismerlek, mint hinnéd, nem hagylak békén, amíg el nem mondod...
R: És az igazat szeretném hallani, tudom, hogy mikor hazudsz!
A: Háát, csak nincs kedvem menni a kirándulásra...
R: Andyyy, az igazat!
A: De utálni fogsz miatta, én is utálom magam emiatt, és nem akarom elmondani, mert megint csak elbasznék mindent...
R: Sosem tudnálak utálni, csak kérlek engedd, hogy segítsek!
A: Én csak... Ahjj utálom, hogy folyamatosan eltaszítom magam mellől az embereket, akik fontosak nekem!
A: Te is miattam kerültél kórházba, és még csak be sem mentem hozzád, mert tudom, hogy ezerszer jobbat érdemelsz nálam, és nem értem, hogy miért viszonyultál máshogy hozzám, hogy miért kedveltél jobban mindenkinél, mikor nyilvánvalóan én vagyok a legkevésbé szerethető ember akivel csak találkozhattál. Mivel te ezt nem vetted észre, muszáj volt nekem megmentenem téged tőlem, még ha ezzel el is vesztettem a számomra legfontosabb embert, és igen, megbántam, kurvára megbántam, de csak azt, hogy ezt elmondtam neked! Mivel azzal, hogy mindezt tudod, nem fog változni semmi, mert a véleményem továbbra is ugyanaz, hogy távol kell maradnom tőled, mert kurvára szeretlek, és nem akarom elbaszni az életed!
R: Ez a baj?
R: Édeseem, elég érdekes véleményed, vagy felfogásod van a szerelemről!
R: Nem miattad kerültem kórházba, nyugii, durván túlaggódod, és egy kicsit sem haragszok, amiért nem jöttél be hozzám. És nemcsak máshogy viszonyultam, most is máshogy viszonyulok hozzád, és jobban kedvellek mindenkinél, te vagy a legszerethetőbb, legtörődékenyebb ember a világon, és bárcsak tudtam volna róla, hogy ennyire nem hiszed magad szerethetőnek, mert akkor sokkal többet mutattam volna már az elejétől, hogy mennyire fontos vagy számomra, csakhogy nem akartam sok lenni neked, és abban sem voltam biztos, hogy egyáltalán akarsz-e tőlem valamit. Nagyon sajnálom Andy!
R: És csakhogy tudd, az egyetlen dolog amivel el tudnád rontani az életem, az az ha nem lennél a része!
---Rye---
YOU ARE READING
Tiltott szerelem - Randy ff.
FanfictionAndy Fowler egy 17 éves srác, akinek nem volt egyszerű élete, mindig bántották, és senki sem volt mellette, ha szüksége lett volna rá. De talán most minden megváltozik. Vagy mégsem? Rye Beaumont 22 éves, most kezd tanárként egy középiskolában, de mé...