💜2🖤

254 13 60
                                    

|Lena|

Hızla müzik odasından çıkıp bar kısmına koştum, varınca tezgaha yaslanıp derin bir nefes aldım.

Niye kaçtığımı bilmiyordum sadece hazır değilim, yıllar sonra eskisi gibi olmaya hazır değildim.

Arkamı dönüp kendime bir bardak içki koyup kafama diktim, ikinciyi, üçüncüyü ve dördüncüyüde kafama dikip bardağı sertçe tezgaha koydum.

Sandalyelerden birine oturup derin bir nefes aldım, omzumda hissettiğim el ile hızla arkamı döndüm, alex vardı.

Alex" banada bir bardak koy "

Sesimi çıkarmadım hem ona hemde kendime tekrar koyup bardağını önüne ittirdim, ikimizde kafamıza tekte dikip arkamıza yaslandık.

Ölüm sessizliği vardı ortada saatlerdir, ikimizde hareket etmiyor konuşmuyor sadece susuyorduk, sanki ikimizde kendi içimizde acılarımızla savaşıyorduk, Sessizliği ilk o bozmuştu.

Alex" ağlıycaksan adam akıllı ağla. Bizden saklama "

Lena" ne için ağlıycakmışım? "

Alex" ikimizde biliyoruz hâla carl'ın ölümünü kabullenemediğini mia aramıza 9 sene önce gelmiş olabilir, ama ben 18 senedir seninleyim,ikinizin mektuplarını zamanında ben aracılık yaptım. Beni asla kandıramazsın hâla onu sevdiğini biliyorum "

Lena" hıııghhhh(burun çeker) böyle konuşunca tuhaf geliyorsun bana "

Alex" biliyorum sende böyle davranmaya devam ettikçe bana tuhaf geliyorsun "

Sustum hiçbirşey demedim, haklıydı onun ölümünden sonra kendimi içime kapatıp yaşamaya başlamıştım, herkesi kendimden uzaklaştırmıştım.

Kafamı omzuna yaslayıp gözümü karşımda ki panoya çevirdim.

Carl ile benim ilk ve son şarkımızın ödül aldığı gün çekmiştik bunu

Lena" çok saçma alex "

Alex " ney? "

Lena " senin omzunda ağlıycağımı söyleselerdi inanmazdım "

Alex " aghh biliyorum güzelim çok yakışıklı ve sexy bir kuzenin var "

Lena " yaw he he ihtiyar seni "

Kıkırdayıp salona geçtim mia bir kolunu dizine dayamış diğer elindeki tırnakları kemiriyordu sinsice arkasından yaklaşıp gıdıklayınca çığlık atıp yere düştü.

Bu haline gülüp tekli koltuğa geçtim oda sinirli bir şekikde bana bakıp beni öldürme planları kuruyordu.

Mia" malmısın ya götüm acıdı 😭"

Lena" Hahaha.hâ bu arada siz açmısınız?"

Alex de salona gelip kendini koltuğa attı gözlerimi devirip mia ya döndüm.

Mia" hemde nasıl ama kahvaltı edelim saat 1 bile değil"

Lena" tamam ben hazırlanayım sonra çıkıp alışveriş yapalım evde adam akıllı yemek yok "

Ben anlatırken mia çoktan mutfağa gitmişti hemen bende peşinden koştum dolabı görmemesi gerekiyordu yoksa çenesinden hiç kurtulamazdım.

Mia" LENAAAAA!!"

Aha sıçtın lena kurtuluşun yok bir ömür dırdırını çekiceksin bunun .

Yüzüme sevimli bir gülümseme yerleştirip mutfağa gittim zulamı bulmuştu.

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin