Lena"Carl burası neresi ve bana neden o elbiseyi giydirdin?"
Carl"Sen sadece sus ve bana güven"
Elimi tutup hiçbirşey dememe izin vermeden içeri girdik.
İçerisi çok güzeldi.
Kos kocaman havada kendiliğinden uçan yaprakların üstüne basıp ilerliyorduk ve herkes bana bakıp diz çöküyordu.
Lena"Neden herkes diz çöküyor?"
Bana bakıp sırıtarak önüne döndü.Ben ise neden böyle giydiğimi ve neden bu peri kılıklı insanların bana bakıp diz çöktüklerini anlamıyordum.
Carl"Geldik hazır mısın?"
Önüme döndüğümde kocaman bir giriş vardı ve yukarıdan aşağıya sarkan asmalar kapı gibi örtmüştü.
Elini biraz daha sıkı tuttum ve içeri girdik.
Sırtı bize dönük bir kız vardı.saçları çok uzun ve güzeldi.
Arkasını bize dönmeden konuşmaya başladı.
Vanessa"veliaht prens carl lewarn.sizi hangi yolculuk buraya attı?"
Carl"kraliçenin senin görüş ve kehanetlerine ihtiyacı var"
Bize dönüp baktığında donup bakmıştı sonra hemen diz çöktü.
Vanessa"Sizi ağırlamak bir onurdur kraliçem"
Arkama baktığımda kimse yoktu.
Bana mı kraliçem demişti?
Carl"Adam akıllı hiçbirşey bilmiyor.birisinin anlatması gerekiyor ve aklıma ilk sen geldin "
Vanessa"Benim için bir onurdur "
Carl"Sen kraliçeye anlat benim biraz işim var"
Tam gitme kal diyicektim ki yok oldu.
Vanessa"Korkmayın bana güvenebilirsiniz"
Lena"Neden bana kraliçe diyorsunuz?"
Vanessa"Çünkü siz üç ırkada hükmeden zetasınız.Ama güçlerinizi kontrol edemediğiniz için ve bizi korumak için kendi ölümünüzü seçtiniz ve tüm dünyayı kurtardınız."
Ulan vanessa iyiki sana hemen pat diye söyleme dedim!
Seninle akşam konuşucaz carl bey!.
💜🖤💜🖤💜🖤💜
Carl"Noldu nesi var! Vanessa birşey de?"
Vanessa"Günlerdir uyumamış carl. Bende rahat yatabilmesi için minnacık peri tozu kullandım"
Carl"Peri tozu mu? Vanessa sen ciddi misin! Peri tozuna alerjisi var onun "
Vanessa"Sence alerjisimi değersiz yoksa günlerce uykusuz kalıp kafasında ki anlam veremediği seslerden dolayı kendini öldürmesimi değersiz! "
Etrafta sesler duyuyordum ama kafamı kaldıramıyordum. Yavaşça gözlerimi açıp etrafı inceledim ayak ucumda carl ve vanessa tartışıyorlardı.
Elimi, kolumu, kafamı, ayağımı milim oynatamıyordum sadece gözlerimi kırpıp ağzımı açabiliyordum.
Lena"C-carl.... "
Hemen yüz ifadesi değişti ve baş ucuma oturup elinin tersiyle yüzümü okşadı.
S-sen o gece c-cidden...Allah kahretsin!
Carl'a söylemişmiydim?
Ama ne zaman? nasıl? nerde?
Kafamı yana çevirmek istedim ama yapamadım.Sadece gözlerimi sımsıkı kapattım.