Lena"Sen... "
Meyra"Özür dilerim babacım ama elimden bu geldi"
Lena"Ama gerçekte böyle siyah duman değilsin değil mi?"
Meyra"Bu dünyada görebiliceğin en yakışıklı baban olduğumu söylerdin Küçükken"
İnsan bedeni olsun olmasın o benim babamdı bunu hissediyordum ve bana yardım edebilirdi.
Lena"Yardımına ihtiyacım var baba"
Meyra"Söyle yer cücem"
Sanırım buna alışabilirdim😊.
Lena"Adam bana aylar önce eter enjekte edip güçlerimi etkisiz hale getirdi ve kurt adamları üstümüze saldırması için gönderdi.
Şu an dostlarım kurt adamları oyalıyor ama fazla dayanamazlar"
Meyra"Adam lewarn olduğuna emin misin selena?"
Selena? Se-(Lena!) teyzem çok akıllıymış cidden düşünsem aklıma gelmezdi.
Lena"Evet Baba üçüzlerin ortancası Adam lewarn"
Meyra"O senin en yakın arkadaşındı tâ ki sally'de kendi geleceğini görmek istediği güne kadar"
Lena"Ne?"
Meyra"Uzun hikaye daha sonra anlatırım ama senin şu an güçlerine ihtiyacın var"
Lena"Kalıcı olarak bile alamasam arkadaşlarımı kurtarana kadar alsan kâfi"
Meyra"Ahh yer cücem.hep başkalarını kendinden çok düşünüyorsun"
Lena"Bir insanın yanında ailesi,arkadaşları yoksa isterse tüm evreni yok edicek gücü olsun bir boka yaramaz"
Meyra"İşte bu yönden aynı daphne gibisin"
Lena"İnan baba sana sormak istediğim çok şey var ama zamanım yok.lütfen bana yardım et dostlarımı kurtarmam lazım"
Meyra"Eski güçlerini sadece bir Eter etkisiz hale getirmiş olamaz selena.Sen sıradan bir insan yada normal bir doğa üstü varlık değilsin,bunu öyle etkisiz birşey yapmış olamaz"
Lena"Nasıl yani? Ne yapmam gerekiyor?"
Meyra"Bu zamana kadar sadece Annen yaptı ama sende yapabilirsin,bunu hissediyorum"
Lena"Hemen! Ne gerekiyorsa yaparım"
Meyra"Bir yanından vazgeçmen lazım kızım"
Lena"Nasıl yani?"
Meyra"Sen kanlı ayın ortaya çıktığı ilk dakika dünyaya geldin.o zaman hastalık vardı ve insanlar ölüyor bize sadakatle bağlı olan insanlar bize savaş açtı.
Sonra sen doğdun ve vampir soyunun %25'ni yok ettin ama ölüm eşiğinde olan tüm insanlar ilk gün ki gibi sağlıklarına kavuştu ve hastalık ortadan kayboldu.
Bir tarafı öldürürken bir tarafı yaşattın bu yüzden güçlerin ikiye bölündü.
Yaşam ve ölüm.
Annen yeni doğum yaptığı için güçsüzdü ve sende bu gücü kaldıramıyacak kadar küçüktün bu yüzden ben üstlendim ve annneannen ile ben dışında kimseye söylemedik Annene bile"
Lena"Ne yani benden istediğin Ölümü veya yaşatmayı mı seçmemi istiyorsun?"
Meyra"Bünyen ikisini birden kaldıramaz bu yüzden birini seçmen lazım"
Lena"Ama ikisinide seçme hakkım var değil mi?"
Meyra"Evet ama bunu yapamazsın.Kontrol edemezsen yıllar önce yaptığın gibi tekrardan kontrol edemeyip dünyayı ölüme sürükleyebilirsin"