💜21🖤

25 2 28
                                    

Geçmiş~~~~~

Off off! Annem neden tam ay festivali hazırlıklarında beni çağırıyor ki?

Şatonun devâsa merdivenlerini çıkarken hizmetçiler elinde tepsiler ile inerken merakım daha çok kabardı ve eteklerimin ucundan tutup koşar adımlarla annemin kapısının önünde durdum.

Derin bir nefes aldım ve kapıyı açıp içeri girdim,Annem ile babam taht odasında tartışıyorlardı.

Selena(yani lena) "Anne,baba beni çağırmışsınız?"

İkiside bana bakınca kavgalarını bitirip kollarını açıp gülümsediler.Bende gülümseyip ikisinide sarıldım.

Annem sırtımı sıvazlarken babam saçımı okşuyordu.İkiside cidden beni çok  seviyordu,tabi bende onları çok seviyordum.

En sonunda üçümüzde sarılma faslını bitirdikten sonra babam otoriter bir ses ile konuya girdiğinde bir kez daha babama aşık olmuştum.

Meyra"Babacım senin mutluluğun bizim için her zaman ön planda olduğunu biliyorsun değil mi? "

Selena"Evet baba biliyorum ve kuşkusuz güveniyorum"

Meyra"O zaman Edna oğlu üçüzlerin ortancası olan Adam ile yarın seni evlendiriceğimizi söylesek yinede bize güvenirmiydin?"

Selena"Tabiki ba- NEE!"

Mau" Kaç yaşına geldin artık prensesim"

Selena"Anne ben size evlenmek istemediğimi söyledim! Madem bu kadar torun sevmek istiyorsunuz daphne'yi evlendirip çocuklarını sevin!"

Mau"Ama a-"

Meyra"Babacım Adam'ın sana olan zaafını biliyorsun.o seni bu kadar çok severken asla üzmez"

Selena"Ama ben adamı sevmiyorum ve evlenmiycem! Şimdi izniniz ile ay festivaline gidicem!"

Arkamı dönüp sinirle kapıya gidip kapıyı açtım ve tam çıkmıştım ki babam arkamdan bağırdı.

Meyra"Cezalısın Küçük hanım! Bu gece odandan çıkmıyacaksın!"

Sinirle küfür edip merdivenlerden indim ve bahçeye çıkıp lilanın yanına gidip sinirle çimlere oturdum.

Hayır yani evlenicek olduğum yetmezmiş gibi birde ceza yedim! Ama benimde adım selena harris ise ben o festivale gidicem!

Havaya baktığımda kararmaya başlamıştı.Yerden kalkıp saraya girdim ve odama çıkıp üstüme deri savaşçı kıyafetimi ve hançerimi üstüme gizleyip aynada kendime baktım.

Beyaz saçlarımı at kuyruğu yapmıştım.Üstümde ki deri kıyafetim festivalde çok göze batabiliceği için üstüme siyah uzun bel kısmında altın sarısı iplerle bağlanmış olan elbisemi giymiştim.Parmağıma daphne'nin beni koruması için özel olarak büyülerle hazırladığı yüzüğü taktım.

(medyada var hepsi)

Gizlice camdan atlayıp saraydan çıktım ve büyük meydanda ki ay festivaline gittim.Millet bana bakıp selam verirken bende baş selamı verip ilerliyordum.

Herkes yuvarlağın orda toplanmış vanessa'nın kelebek şovunu izliyordu.Bende hayran bir şekilde onu izliyordum.

Sarayda~~~~~

Meyra ile konuşmuş bu düğünü iptal etmeye karar vermiş ednaya haber göndermiştik.o bunu anlayışla karşılamıştı ama jack baya sinirlenmiş ve bunun intikamını alıcağını söylemişti

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin