💜9🖤

63 5 56
                                    

Gözlerimi açtığımda hastane odasında uyuyordum, kafamı hafif yanıma çevirdiğimde abim baş ucumda bekliyordu, doğrulmak için hareket ettiğim sırada abim direkt bana sarılıp geri çekildi.

Lex" Allahım sonunda uyandın "

Yüzümü elleri ile çevreleyip inceledi yüzümün heryerini öpüp tekrar sarıldı.

Lena"Abi alex, mia ve sam'i kurtardınız demi? "

Lex" Sana nasıl açıklıyacağım ki? "

Lena" Abi lütfen kurtardık diyin nick size planı anlattı duydum ben lütfen kurtardık deyin"

Lex" sadece alex'i kurtarabildik pusu kurucağımızı biliyorlarmış üçünüde farklı yerlerden götürmüşler ve...... "

Niye şu son kelimesi beni bu denli korkutmuştu?

Neden orantısız nefes alıp veriyordu?

Lex" Mia'nın durumu kritikmiş b-belki zamanında.... Y-yetişemeyebiliriz"

Hiçbir tepki vermemiştim verememiştim çünkü çoktan kolumda ki kabloları söküp odadan çıkmıştım,tam merdivenlere bir adım atmıştım ki belimden tutularak geri çekildim ve birden kendimi evde buldum,abim beni kendine çevirip ciddi bir yüz ifadesi ile konuşmuştu.

Lex" Nick ve ben hastane işini hallederiz ama senin içeri girince sakin kalman lazım bunu yapabilir misin?"

Lena" carl öldüğünü duyduğumda eğer o An ki sakinliğimi görseydim bugün bunu sormazdın abi"

Alnımdan öpüp koluma girdi ve içeri girdik,herkes bana bakıyordu sonra diana bir odadan çıkıp karşıma dikildi.

Diana" Sen iyi misin?Eline noldu"

Lena" iyiyim sadece bir yara"

Gerizekalı lena karşında ki vampir nasıl kandırıcaksın acaba?

Elimi tutup sargıyı açtı ve hepsinin ağzından şu cümle çıktı'NEE' diana hemen bana döndü ama konuşmasına izin vermedim.

Lena"evet ben iyileşmiyorum,görmüyorum,duymuyorum ama şu an bu önemli değil en azından benim için değil, kuzenimi görmek istiyorum daha sonra konuşalım bu konuyu"

Kafasını salladıktan sonra kapının önünde durup derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım.

B-B-BU? ALEX'MİYDİ CİDDEN?

Serçe parmağı yoktu iki gözüde tamamen sarılıydı ve heryeri alçı içindeydi.

Sakin ol sevgilim şu an en çok senin sakin olman lazım.

Carl ben...

Hepsi benim hatam,eğer üçüzlere gitmeseydim belki daha önce fark edebilirdim.

Alex" Lena? Burda mısın kokunu alıyorum"

Akan gözyaşlarımı silip yüzüme bir tebessüm yerleştirip yanına oturdum ve elini tuttum.

Lena" burdayım geri zekalı"

Ağzından ufak bir gülme sesi çıkınca bende güldüm,bu halde bile aptal dı Gerizekalı.

Alex" sende hâla büyüklerine karşı ukalasın hanımefendi"

Lena" hıh götümü ye sen be!"

Alex" gözlerimi açar mısın?"

Derin bir nefes alıp gözlerinde ki sargıyı çıkardım ve geri oturdum.

Alex" hep gözün çıksın diyodun bana parmağım çıktı hahaha"

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin