💜12🖤

58 2 111
                                    

İçeri Girer girmez 10 ila 20 arasında adam vardı.

(Ahh sıktı bu kısım akşam hepsi kurtulmuş bir şekilde evdelerken.... Diyormuşum)

Alice sağa gidince bende sola doğru koştum üzerime doğru gelen adamlardan birine havaya uçup tam kafasına tekme atıp arkada ki tozlu kutulara uçmasını sağladım.

Bir tanesi omzumda tutup kendine çevirip yumruk attı, kollarında tutup karnına tekmeler attım sonra da yumruk atıp bayılttım.

Birden birisi arkamdan kollarını boynuma dolayıp boğmaya çalıştı, ayaklarımı duvara koyup düz duvarda yürüdüm ve kollarında kurtulup arkasına takla attım. Sırtına ve kafasına tekme atıp yere yıktım adamı.

Arkamı döndüğüm de çoğu ölmüştü son 4 tane kalmıştı, alice ile ortada sırtımızı birbirine dayadık.

(kesinlikle fesat anlamıyacam dkdkkd)

Alice" sağ taraf benim"

Lena" istersen sen şurda köşede oturup izle cınım"

Alice" Hah!Götüm çok yenersin sen bunları"

Gözlerimi devirip ilk hamleyi ben yaptım.

Bir tanesinin karnına tekme atıp yere düşürdüm ayaklarımı çarpraz şekilde boynuna dolayıp bir kolunu tuttum.

Saniyeler sonra hareket etmeyince ayağa kalkıp alice yardıma gittim üç pezevenkte burdaydı.

Alice"lena dediğim bana ateş et!"

Lena" NE!?"

Alice" Bana güven ve dediğimi yap "

Çıldırmış olmalı bu kız?

Bunu sen mi diyorsun lena?

Tamam kabul bende deliyim ama bu kadar değil.Ahh ayrıca ben sana hesap vermek zorunda değilim be!

Alice" Lena şimdi!"

Tam kafasına nişan alıp sıktım vurulucak diye beklerken o kendisine gelen mermiyi telekinezi gücü ile ters yöne dödürüp üçününde kafasından içeri sokup duvara fırkattı mermiyi ben ise dona kalmıştım.

Alice" Bir mermi ile üç pezevenk "

Bu dediğine gülüp yanına gittim ve ikimizde o büyük kapıyı açtık.

İçeri girdiğimizde carl,mia ve sam meraklı gözlerle bize bakıyordu.

Hemen koşarak sam ve mia'ya sarıldım onlarda bana sarılınca tekrar ağlamaya başlamıştım.

Lena" Allahım sonunda sizi buldum "

??" bende sonunda seni buldum lena harris"

Elime silah alıp hemen hızla arkamı döndüm o ise üstünde hiçbirşey yok kendinden çok emin gibi bakıyordu.

Lena" sen kimsin ve benden ne istiyorsun?"

??"Ahh tatlım seni en son 3 yaşındayken görmüştüm çok büyümüşsün"

Elini yüzüme uzatınca bacağının arasına tekme atıp ayağa kalktım.O yere yıkılırken mia ve sam'in kolunun altına girip kapıya doğru yürüdüm alice de carlın koluna girip yanıma gelmişti.

??"Ben olmadan hiçbirşeysin sen lena!"

Lena" Ben arkadaşlarım olmadan bir hiçim bilinmeyen ama şimdi onlar benim yanımda ve başka kimseye ihtiyacım yok"

Kafasına sarjörü boşaltıp önüme döndüm ve fabrikadan çıktık hep beraber, arabaya binip ordan hemen uzaklaştık.

Alice ile elene öndeydi carl,mia,sam ve ben arkada karşılıklı oturuyorduk.

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin