💜5🖤

108 11 2
                                    

Alex" Ne!? "

Lena" o gün kulağıma fısıldadıkları aklıma geldi, o söyledikleri, başına gelicekleri biliyormuş gibi davranması, video mektup hepsi ortada!.

Carl hayatta ve benim onu bulmamı bekliyor ama ben burda 3 yıldır aptal gibi yas tutuyorum! "

Mia" kuzum sen iyi misin? "

Sam" dur ben ilacını getireyim "

Bana inanmıyorlar dı! Neden bana inanmıyorlar dı.

Sam ilacımı getirince elinden ilaçları alıp hepsini yere attım, benim arkadaşlarım inanırdı.

Mia" kuzum hadi ama yapma böyle "

Onlar senin gerçek arkadaşların değil lena?

Hıh? Bu ses ne?

Sevgilim benim, onlar senin arkadaşların değil onlar benim yanımda benimle beraber tutsaklar, bizi bulman lazım.

Carl? Sen cidden yaşıyorsun, allahım sana şükürler olsun hayattasın. Onların gerçek arkadaşım olmadıklarını biliyorum zaten.

Oraya sana yardım etmesi için arkadaşlarımı gönderdim birazdan orda olurlar, yanında ki kız ile onlarla beraber git o kız senin ilerde giriş anahtarın olucak.

Ne? Ne anahtarı ne arkadaşı? Lütfen bana doğru dürüst anlat.

Maalesef sevgilim gücüm tükeniyor en kısa zamanda yine gelicem, l-........

Hey orda mısın? Lütfen ses ver carl lütfen.

Lena" Gerçekleri biliyorum gerçek yüzünüzü gösterin "

Alice" Aghh bu kıza bayılıyorum ethan"

Ethan" hepimiz bayılıyoruz kız kardeşim"

Adam" Ahh! Kokusu çok acıktırıyor beni kardeşlerim "

Bir dakika bunlar vampir mi?...

Alice" izninizle abilerim madem deşifre olduk ilk ben tatmak istiyorum "

İkizler" tabiki Küçük kız kardeşim"

Alice dedikleri kız üstüme yürüyüp kollarımdan tutup boynuma yöneldiği sırada kafa atıp bahçeye kaçıp dün gece sakladığım silahı mı alıp alice sıktım.

Alice" hah sıradan bir silah bana zarar verme- aghhh! Ne koydun buna yakıyor!"

Silahı elimde sallayıp ucundan çıkan dumana üfleyip yok ettim dumanı.

Lena" gün ışığı tozu canım"

Ethan" minik kardeşim iyi misin?"

Alice" iyiyim ama bu sürtüğü ben öldürücem siz diğeri ile ilgilenin!"

Ethan ve adam içeri girerken alice bana doğru geliyordu tam üstüme atlıyacağı sırada içerden ethan uçarak arkamda duvara tosladı önüme döndüğümde kurt adamlar ve vampirlerden oluşan bir grup vardı.

Diana" Utanmıyor musun kuzeninin sevgilisine sulanmaya alice"

Alice" Diana!!"

Casey arkama geçip saklanmış ağlıyordu, onu büyük arkası gözükmeyen ağaçların arkasına saklayıp eline özel mermi dolu silahlardan birini ona verdim.

Lena" burda saklan eğer sana saldırırsa sıkmaktan korkma öldürmez ama yaralar tamam mı?"

Casey" A-a..A-a"

Nick" Lena arkanda!!"

Arkamı döner dönmez kendimi bahçe duvarında buldum, kafamı kaldırdığım da adam karşımda yavaş yavaş bana geliyordu.

Üstümde ki kocaman taşları güç bile üstümden örtüp ayağı kalkıp, elimi enseme attığımda kan geliyordu.

Adam" biliyor musun lena sana aşık olmamak o kadar zor ki, asla gardını indirmiyorsun, Peki gösterdiğin kadar güçlü müsün? Yaşlanmış kalbinin sesini duyabiliyorum."

Lena" Ehh tabi biraz yaşlandım. Ama şunu unutma adam ben aptal değilim, beni asla kandıramazsın "

Adam" Carl'ın kız seçimleri her zaman güzel olmuştu, ama düşmanımızın kızını seçmemeliydi,seni tanımamalıydı,sana asla aşık olmamalıydı lena! Sen varlığınla tüm ırkımızı nerdeyse yok ettin!"

What the fuck?

Lena" Varlığım çoğu insana koydu adam,sizede koyması ne mutlu bana😊"

Ölüceksem de kendim olarak,lena olarak ölücem.

Adam bana doğru koştuğu sırada birden zaman yavaşladı, kenara çekilip adam'ın arkasından baktım, birden herşey normale döndü ve adam duvara girdi resmen.

Hızla ordan kalkıp karşıma dikildim inanmayan gözlerle bana bakıyordu.

Adam" Ben senden daha hızlıyım, daha iyi ses duyabiliyorum, sen nasıl benden daha hızlı olabilirsin, SEN SIRADAN BİR İNSANSIN!!"

Mark" Sen kendi denginle uğraşsana adam!"

Birden adamın biri adamı alıp gitti, gözüm yavaş yavaş bulanıklaşmaya başladı, başıma çok kötü bir ağrı girdi,kısa süre sonra bilincim kapandı yere düşmeyi bekledim ama düşmedim birisi tuttu, tüm gücümü kullanıp gözlerimi son kez açtım.

Lena" C-c-carl?"

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin