💜23🖤

35 3 36
                                    

Geçmiş~

Selena"Bencede haklısın molly"

Mau"Nee! "

Selena"Ablanın sürekli sana ne yapman gerektiğini söylemesini ve yaptıklarına hep karışmasının ne demek olduğunu bilemezsin! "

Molly"Zeki kız!"

Holly"Evet bu doğru ama ben asla ablamın lafı üzerine laf demem!"

Selena&molly"O senin aptallığın!"

Mau"Selena harris! Kendine gel!"

Selena"Sen karışma anne! Sürekli kısıtlanmaktan bıktım!"

Önüme döndüğüm yaşlı cadı molly yanıma gelmiş bana ışıldayan gözlerle bakıyordu.

Molly"Seni çok sevdim ve beni bu kadar şaşırttığın için sana bir dilek dileme hakkı veriyorum. "

Selena"Teşekkür ederim ama o dileğe benim değil senin ihtiyacın olucak! "

Sally"Ne geveliyorsun pis bücür? "

Selena"Diyorum yaşlı bunak.Siz burda kavga ederken ben çoktan büyükannemi çağırdım ve kendisi şu an arkanızda. Hâ ayrıca molly inan bana, verdiğin bu dilek hakkı elbet ilerde işime yarayacak o yüzden teşekkür ederim"

Arkamı dönüp anneme doğru gittiğimde şaşırmış bir şekilde bana bakarken arkamdan bana saydırıyordu ama en son dediği şey kafamı karıştırmıştı.

Molly"O dilek hakkını kullandığın zaman lanetleniceksin ve dünyada ki en güçlü kişi sen olucaksın ama sevdiğin hiç kimse sana bakamıyacak! "

Mau"Teyze hayır!"

Molly"Ben dört büyük cadı'ların İkinci kızı molly lewarn,ve yeğenim Maude nell'in kızı selena lewarn'ı tüm benliğim ile lanetliyorum.kraliyet soyundan birisinin onu o çirkin hali ile sevmediği sürece her gün daha çok güçlenicek ve sevdiklerine zarar verecek!"

Mau"Teyze naptın sen?!"

Selena"Hah! O dileği ölsem bile kullanmam ben seni yaşlı bunak!"

Şimdi ki zaman~~

Jax"Lena hadi! Geç kalıcaz"

Lena"Tamaam geliyorum bekle bir saniye"

Aynada son bir kez kendime baktım ve eteklerimin ucundan tutup kaldırdım ve giyinme odasından çıkıp koltukta oturan jax'in önüne dikildim.

Lena"Bence olmadı jax ya sence? "

Jax"L-lena sen.. "

Lena"Olmamış değil mi? "

Üzgün bir şekilde jax'in karşısına oturup ofladım.

Jax"Lena tıpkı tanrıça gibi olmuşsun"

Önüme eğdiğim kafamı şaşkınlıkla kaldırdığımda karşımda bana hayran bir şekilde bana bakıyordu.

Elimden tutup beni etrafımda döndürüp tekrar süzdü.

Jax"Bu kadar yakışıcağını beklemiyordum"

Lena"Benim kızıl saçlarım kısaydı nasıl bu kadar uzadı? "

Jax"Ayakkabılar sayesinde. Senin için özenle ben tasarladım"

Lena"Tamam son soru ben niye gelmek zorundayım?"

Bana daha çok yaklaşmış ve elini belime atmıştı.

Jax"Çünkü sen bu dünyanın en güçlü kral ve kraliçesinin kızısın ve her ne kadar öldü olarak biliniyor olsanda sen hâla veliaht prensessin"

Lena"İyide Ablam daphne'den sonra abim lx var? Ben nasıl veliaht oluyorum?"

Jax"Bunun nedenini sadece kraliçe maude nell biliyor"

Lena"Bir rüya gördüm jax"

Jax"Nasıl bir rüya?"

Lena"Önce bir otursak?"

İkimizi bir anda koltukta bulunca sadece göz devirip arkama yaslandım ve anlatmaya başladım.

Lena"Rüyamda annemi ve üç büyük cadıyı gördüm"

Jax"S-sana n-nedediler?"

Lena"Acaba bana zihin kontrol gücünü geçici bir süreliğine verir misin? Sana kabuslarımı en baştan izleticem"

Jax"Tamam"

Elini kendi kalbi ve benim kalbimin üstüne koyup gözlerini kapatıp birşeyler mırıldandı.

Jax"Zihin kontrolü gücüm artık sizindir majesteleri"

Ne kadar ben kraliçe değilim desemde bana inat olsun diye yapıyordu ve artık alışmıştım.

Evet ben bir haftadır burda jax ile kalıyordum ve bizimkilerden biri ile hiçbir şekilde iletişime geçmedim.Sırrımı öğrenmişlerdi ve onlar farkında da olmasa kâbuslarımda o gün yaşadıklarımı görüyordum.

Ama jax....

Onunla yaşamaya başladığındandır asla kâbus görmemiş aksine çok güzel rüyalar görüyordum,bugün ki gördüğüm Rüya hariç.

Jax"Yıldızların tanrıçası acaba bu gece dünyaya gelebilir mi?"

Bu dediği ile yüzümde içimden gelen bir gülümseme peydah oluşması onuda gülümsetmişti.

Lena"Yaklaş"

Meraklı gözlerle daha çok yaklaştı ve aramızda bir insan yeri kadar boşluk bıraktı. Bir elimi alnıma diğer elimi ise jax'in alnına koyup gördüğüm rüyaya odaklandım.....

3Dakika sonra ~~

Jax hızla beni kendinden uzaklaştırıp ayağa kalktı ve heryeri,herşeyi yıkıp küfürler yağdırdı. Anlamıyorum bu sadece bir rüya neden bu kadar fazla tepki verdi ki?.

Jax"Ne zamandır böyle rüyalar görüyorsun?"

Lena"Sadece bir kere görmüştüm böyle bir rüya zaten bu da onun devamı"

Sinirle yüzünü bana dönüp öfkeden saf maviye dönen gözlerini üstüme dikip hareket etmemi engelledi.

Jax"VE SENİN O APTAL SEVGİLİN BU LANETİ GÖREMEDİ ÖYLE Mİ!?"

Lena"Ne laneti?"

Jax"Sana bunu gelince anlatıcam ama sen bu gece bu partiye gelmiyorsun!(NOKTA) "

Hızla ayağa kalkıp önüne dikildim ve yüzünü ellerimin arasına alıp yanağını okşadım ve onu sakinleştirmeye çalıştım.

Lena"Sakin ol jax.. Beni korkutuyorsun"

Ellerini bedenime sımsıkı bana sarıp beni kendine çekti ve saçlarımı okşadı.Saçlarımı okşamayı her zaman severek yapıyordu. şimdi de beni ve kendi sakinleştirmek için yapıyordu,ki işe yaramıyor değildi yani..

Jax"Seni korkuttuğum için ve şimdi yapacağım şey içinde özür dilerim Güzelim"

Kafamı boynundan kaldırıp gözlerine çevirdiğimde Beyaz oldu ve bir anda dünyam karardı........

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin