💜3🖤

151 13 21
                                    

|Lena'dan|

Alex ile mia benim okula kayıt yaptırmaya gittiği için casey ile evde tek başımıza kalmıştık, koltuğa oturmuş televizyon izliyordu ama sıkıldığı her halinden belliydi.

Aklıma gelen müthiş fikir ile direkt telefonumu alıp çok yakın bir arkadaşımı aradım.

Lena" alo kanka müsait misin? "

Sam" evet kanka noldu? "

Lena" sana ufak bir işim düştü ama acil"

Sam" yapıştır gelsin fıstıklı pizzam"

Lena"...... "

Sam" tamam getirtirimde ne için? "

Lena"......... "

Sam" tamam ama oraya gelince herşeyi baştan anlatıcaksın okey? "

Lena" sen bir gel bakarız"

Sam" tamam başkan 1 saate ordayım kargolarla"

Telefonu kapatıp casey yanına gidip oturdum.

Casey" Lena abla cidden ben sana daha çok yük olmiyim ben gidiyim artık"

Gitmek için ayaklandığında kolundan tutup geri oturtum.

Lena" ne diye bu kadar çok gitmek istiyorsun casey? "

Casey" sana daha fazla yük olduğumu düşünüyorum çünkü "

Lena " sen kaç yaşındasın casey? "

Casey" 10 yaşındayım lena abla"

Lena" bak daha küçüksün sen sağlıklı beslenmen lazım okula gitmen lazım bunların hepsini dilenerek mi yapıcaksın?"

Casey" niye bana bu kadar iyi davranıyorsun?Hiç kimse karşılıksız bir şey yapmaz diye öğrendim ben"

Lena" tabiki bir karşılığı var "

Casey" ben çalışıp borcumu öderim cidden "

Lena" senden karşılık koskocaman güzel yetiştirilmiş bir kız olmanı "

Casey" Tamam N-ne?"

Lena" senden çalışmanı yada borcunu ödemeni istemiyorum casey sadece hayatını kurtarmaya çalışıyorum"

* Ding dong*

Lena" işte geldiler "

O bana bakarken bende gidip kapıyı açmıştım, karşımda kocaman bir yük arabası vardı, birden sam karşıma elinde kocaman bir yastıkla fırlamıştı.

Ben bu haline gülerken o elinde ki yastığı adamlardan birine verip elini belime yerleştirdi bende kollarımı boynuna doladım.

Beni havaya kaldırıp etrafımızda döndük, sonra beni yere burakıp geri çekildi,yüzünü buruşturup *bu halin ne* der gibi bakıyordu.

Lena" sonra anlatırım ama gel önce seni misafirimiz ile tanıştırıyim"

Sam" eşyalar hangi odaya yerleştirsinler balım?"

Lena" sen misafirimizide al arka bahçeye geç ben hallederim"

İkiside bahçeye çıkınca adamlara odayı gösterip bende taşımaya yardım ettim bazıları cidden çok ağırdı.

En sonda bitince adamlarla aşağıya inip limonata ikram ettim ve sam ile casey onlarla salonda otururken bende odada ki son rütuşları yapıyordum.

En sonda bitince adamlarla aşağıya inip limonata ikram ettim ve sam ile casey onlarla salonda otururken bende odada ki son rütuşları yapıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(şu bebek arabası yok farzedin)

(şu bebek arabası yok farzedin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Burasıda odanın öbür ucu)

Oda bitince bende salona gittim sam adamları toplamış gidiyordu bende onları uğurlayıp salona geçtim casey ise koltuğa put gibi oturmuş bana bakıyordu.

Casey" cidden benden birşey istemiycekmisin lena abla?"

Lena" anlaşıldı sana Küçük sırrımı söylemem lazım,gel benimle " ayağa kalkıp müzik odasına gittim oda peşimden gelmiş karşımda ki sandalyeye oturmuştu.

Carl ile yayınlanan ilk ve son şarkımızı çalmaya başladım, o bana şaşıran gözlerle bakarken ben gözlerimi kapatıp carl ile olan anılarımın beynimi kalbimi ve ruhumu kaplamasına izin vermiştim.

Flaşback

Carl"Lena hadi ama! Lütfen.

Lena" hayır carl bu bizim şarkımız yayınlamalarına izin vermiyorum "

Carl" ama bu bizim hayalimiz değilmiydi aşkım? Bu evi bu yüzden almadık mı ikimizin anılarıyla dolması için hâ?"

Lena" evet sevgilim ama bu şarkı olmaz "

Elini belime yerleştirip okşamaya başlamıştı,bedenimin heryeri alev alıyordu,her dokunuşu ben kat ve kat heyecanlandırıyordu.

Carl"  dünyada ki herkesin bu destansı aşkı duymasını istemediğine eminmisin? Ya bana yavşarlarsa?"

Lena" buna asla izin vermem! Kimse benim sevgilime yavşayamaz!"

Carl" o zaman izin ver tüm dünyaya duyuralım bu aşkımızı "

Gözlerime o bakışını asla unutamazdım o kadar heyecanlı,o kadar mutluydu ki bu mutluluğunu yok etmek istemiyordum.

Lena"tamam izin veriyorum yayınlasınlar "

Evde ikimizinde kulaklarını sağır edicek kadar yüksek sesle bağırmış sonra da beni kucağına alıp etrafında döndürmeye başlamıştı.

Ayağımı yere basar basmaz dudaklarını dudaklarıma kenetledi ve beni kendine daha çok çekip sert bir şekilde öpmeye başladı.

Öpücüğüne karşılık verince minik minik mırıltılar çıktı ağzından. Ayrıldığımızda elleri hâla belimi okşuyordu.

Carl" bana şu an hayatımın en güzel hediyesinden birini verdin sevgilim, bunun karşılığını sana çok güzel bir şekilde geri ödeyeceğim."

Omzuma dokunan el ile kendime gelmiştim casey ağlayan gözlerle bana bakıyordu gerçekte kim olduğumu anlamıştı.

Bana sımsıkı sarılıp ağladı, bende ona sımsıkı sarılıp ağladım.

Daha sonra iki beden daha bize sarılmıştı kafamı kaldırdığımda alex ve mia idi hepsine daha çok sıkı sarılıp daha çok ağladım ama bu seferki mutluluktan dı.....

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin