💜13🖤

55 1 90
                                    

Carl" beni kırmayıp geldiğin için teşekkür ederim lena "

Lena" gitmem gerek ne söyleyeceksen çabuk söyle "

Derin bir nefes alıp ellerimi tuttu ben ise duygusuz yüz ifademi korumaya çalışıyorum.

Carl" Sana herşeyi en baştan anlatıcam benim için anlatması çok zor bu yüzden lütfen ben anlatırken bölme ondan sonra istediğin kadar küfret"

Kafamı sadece sallamakla yetindim o da ayağa kalkıp camın önüne gitti ve ellerini önünde bağdaş kurup anlatmaya başladı Taa benim dünyaya geldiğim günden başladı.

Cidden olaylar bu kadar eskiye mi dayanıyordu?

Carl" bundan tam 122 sene önce yani sen doğmadan üç sene önce ben o zamanlar 15 yaşında falandım.

Annenin en iyi sırdaşı ve öğrencisiydim.Annen geleceği gördü senin doğucağını gördü ve bana söyledi.

Ama şöyle birşey vardı,sen sıradan bir çocuk doğmiycaktın annen melez di.baban bir fani idi senin bu yüzden annenin genleri daha baskın geldi.

Annenin annesi yani anneannen bir cadıydı,hatta bu dünyada ki ilk cadıydı,annesinden annene senin annendende sana geçti bu.

Bir gün büyükannenin yanına gittim ama o mağarada Ayin töreni hazırlıyordu kimin için dediğimde selena için dedi.

O kim dediğimde ise sihirli aynada senin böyle bir resmini gösterdi"

Ağzında birşeyler geveleyip elinde mavi bir uçan bulut yanına yere attı ve kocaman bir tablo oldu.

Tabloda ise cidden ben vardım.ama bir dakika.....

BENİM SAÇLARIM KIZIL BU RESİMDE NASIL BEYAZ?

BENİM SAÇLARIM KIZIL BU RESİMDE NASIL BEYAZ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Beyaz farzedin)

Carl"Evet lena bu sensin kurt ise lila senin değimin ile melodi "

Lena"B-bu?"

Carl"Evet sen gerçek gücüne kavuştuğunda tüm kurtların ve bizim hükümdarımız olucaksın ama......"

Lena" Ama?"

Carl"Eğer tüm gücüne kavuşupta kontrol edemezsen o an dünyada ki herkesi öldüre bilirsin"

Herkesi mi? A-ama ben böyle bir güç istemiyorum.

Ben sadece normal bir lisesi kız olup arkadaşları ile takılan zeki ve soğuk görünen bir kız olmak istiyorum.

Carl"B-ben zihnini okuyamıyorum?"

Lena"N-ne?"

Carl" 3 senedir hatta tüm hayatım boyunca senin zihnini okudum ama şu an okuya mıyorum nasıl?"

Lena"Ohh iyi oldu sana! O düşünceler bana ait ve carl lewarn'a açık değiller"

Arkamı dönüp gidiceğim sırada kolumdan tutup kendine çevirdi,elini belime koyup kendine çekti.

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin