Kendimi yine bir kayıkta sallanarak bulmuştum.
Kayık bir kıyıya vurup parçalanmıştım ve suyun altına çekildiğimi hissettim. Bir dakika cidden suyun altına çekiliyordum.
Ne kadar yukarı yüzsemde sanki birisi ayaklarımdan tutup beni suyun bin kat dibine çekiyordu.
En sonunda ölüceğimi kabul edip kendimi saldım ve gözlerimi kapattım.Böyle ölmek için çok zeki ve güzeldim genç yaşında toprağa giricem
.................
Ve hâla ölmedim? Gözlerimi açtığımda artık suyun içinde değil bir ormandaydım ve üstümde ki kıyafet kehanet tanrıçası ile görüşmeye gittiğimde giydiğim elbiseydi.
Yavaşça yattığım yerden kalkıp üstümü temizledim ve etrafa bakındım.
Ev resmen savaştan çıkmış gibiydi.Nehir ile evi birbirine bağlayan kısa bir merdiven vardı.
Elbisemin uçlarından tutup kaldırarak merdivenleri çıktım ve malikanenin bahçesine geldim.Elim ile ağaç dalına dokunduğumda birden ağaçın içi açıldı ve dalları ile belimden kavrayıp beni sonsuz karanlığa çekti.
Lex"Lena uyan! Hadi abicim uyan bak yine tüm kolların kan içinde"
Gözlerimi açtığımda hâla uyuyordum ama abimin sesinide duyuyordum.
Ayağa kalktığımda birden üstüme bir sürü lağam fareleri atladı.yerde iki büklüm olup kollarım ile yüzümü kapattım.
Ahh tanrı aşkına normal faremi tükendide lağam faresi gönderiyorsun kader!
Farelerin bittiğine inandığımda dizlerimin üstüne çöküp ayağa kalktım.
Arkamı döndüğümde bir canavar vardı.belinden üstü sadece iskeleti vardı belinden aşağısı ise yırtık bir elbisenin alt kısmı olduğu belliydi.
Parmakları kurt adam tırnaklarından daha uzun ve sivri idi.ağzı kocaman açılmıştı ve ahtapot kolu gibi bir dili dışarıda sallanıyordu.
(ahh söylemeden geçemeyeceğim umarım doğru biliyorumdur.ahtapotların sekiz kollarından biri cinsel organları yanlış bilmiyorsam)
Saçları havada uçan kadın birden önümde belirdi ve tek eli ile boğazımdan tutup havaya kaldırdı.
¿¿" DEFOL GİT BURDAN LANETLİ KRALİÇE!!"
Yüzüme kükredikten sonra beni duvara fırlatıp arkasını dönüp gitti.boynuma ılık bir sıvı gelince elimi enseme atıp baktığımda altın sarısı bir sıvıydı.Kokladığımda kan gibi kokuyordu.
BİR DAKİKA BENİM KANIM ALTIN SARISI MI AKIYOR DU?
🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜🖤
Carl" lenanın odasına lex'in bağırışları ile girdiğimde lena kendiliğinden havada uçuyordu ve ne oldığunu anlamadan önümden geçip büyük kitaplığa uçtu ve kitaplık lena'nın üstüne devrilirken raflarda ki antik kılıç sivri ucu aşağıya bakan bir şekilde lenanın gözüne girdi.
Sadece yutkunup bakmıştım.Herşey bir kaç saniye içinde olmuştu ve ben hiçbirşey yapamamıştım.
Evin içinde ki tüm camlar lex'in acı bağırışlarına dayanamayıp hepsi tuzla buz olmuştu. Lex koşarak lenayı kaldırmaya çalışıcağı sırada diana önünde belirmiş ve onu engellemişti.
Diana"Unutma burası onun zihni.eğer rüyaları ile oynarsanız gerçeği değiştirirsiniz ve belki hiç başlamıyacam olan bir savaşı bilmeden başlatabilirsiniz"
Lex'A-a-ama o benim k-kardeşim....."
Diana'nın dediklerini dakikalarca zihnimde dönüp durduktan sonra neler olduğunu yeni idrak etmiştim.
En son lena'nın zihnine girmiştik ve neden böyle rüyalar gördüğüne dair bir sonuç ararken bu rüyasına tanıklık etmiştik.
Carl"Nasıl çıkıcaz burdan?"
Diana"Sadece aradığınız şeyi bulunca çıkabilirsiniz yoksa sonsuza kadar burda hapis olursunuz! Sonsuza kadar!"
Carl" çok güzel motive veriyorsun cidden abla 😑"
Diana"Hâla üzerinde çalışıyorum Küçük kardeşim"
Diana bulut gibi olup yok olmuştu.lex'e baktığımda hâla orda lenanın ölü bedenine bakıyordu.
Yavaşça arkasından gidip elimi omuzuna koyup sıktım ve güven verircesine güldüm.
Lex"Ona ne zaman gerçeği söylicem gerçeği carl? Ne zaman ona ben s-"
Hemen telaşlı bir şekilde ağzını kapattım.eğer onun zihnindeysek bu dediğini hatırlayabilirdi ve bu hiç kimse için iyi olmazdı.
Carl"Bu konuyu burda açma burdan çıkınca konuşalım"
lex"Carl arkanda!"
Arkamı dönmem ile havada uçan lenanın ölü bedeni ile karşılaştım.En iyisi biz onu ölü olmayan bedeni olarak değişelim.
Saçları kehanette ki gibi kar beyazı idi.üstünde annesinin düğün gecesi giydiği o ihtişamlı elbise ve kraliçe tacı vardı.
Ama gözleri.........
Bu gözler kara şeytanın gözleri değil miydi?
🖤💜🖤💜🖤💜🖤💜
Ehehehehe.
Biliyorum hepiniz şimdi şey diyiceksiniz.Bune amk her bölüm sonu
Başka bir özelliği çıkıyor bu kızın diyorsunuz.Ama merak etmeyin kitabın ortalarında yada sonlara doğru lenanın neden böyle olduğunu öğreniceksiniz...
Nys hadi ben kaçtım bebiklerim
😘😘