💜8🖤

84 4 94
                                    

Lena uyan! Lenaaaa? Sevgilim orda mısın? Uyanman lazım bugün bizim çocukları götürücekler uyanman lazım.

Lena! Uyansana, kim sana dedi 1 ay boyunca hiç uyuma diye! Ya uyansana.

Off lena off 3 yılda bir insan hiçmi değişmez? Senin tek nefret ettiğim huyun uyuyunca kıyamet kopsa tepki vermiyecek kadar derin uyuman!

LAN KALK PEZEVENK!!

Kafamda carl'ın sesini duyunca gözlerimi zar zor açmıştım, kafamı yana çevirdiğimde ikimizde dünkü gibi uyumuştuk.

Üstüme hırka alıp bahçeye çıktım.

Lena"Sen bana az önce pezevenk mi dedin carl? "

Yoo ne alaka? Nerden çıktı bu?

Lena" at yalanı sikiyim inananı carl-_-"

Napıyım güzelim uyanmadın anca böyle kalktın

Lena" sen ne zaman benim sabah 9 da uyandığımı gördün? "

Bugün (◔‿◔).

Lena" tamam anlat bakalım yine ne oldu? "

Sen acaba bu 3 senelik sürede biraz malmı oldun yoksa sam ile fazla mı takıldın?

Lena" sevgilim hatırlatırım sam senin abin?"

Yoo kim demiş o itin benim abim olduğunu?

Lena" tamam sonra kavga ederiz söyle nereye götürücekler bizimkileri"

Şimdi de ben demiyorum hah!

Lena" peki bende uykuma geri dönüyorum maalum abim ile uyumak iyi geldi bana"

Ne kadar zihnimde olsanda seni her şekilde kıskandırtırım ben sevgilim 😎.

Lena! Beni Çıldırtmak için mi yapıyorsun?

Lena" Evet nasıl sen orda bilerek kalıp beni çıldırtıyorsan bende seni çıldırtmak istiyorum "

Güzelim ben burda sizin hayatınız için kalıyorum, hem sence ben bunları haklayamaz mıyım?

Lena"Bu konuyu akşam konuşucaz şimdi gidip bizimkileri uyandırıcam ve planı anlatıcam sende dinle ve sam ile iletişime geçip planı anlat. "

tamam güzelim ama şu an gitmem lazım geliyorlar hemen gelmeye çalışıcam.

Ben cidden delirmiştim, lan 3 sene sonra sevgilim kafamın içinde benimle konuşuyor, kurt adam olduğumu öğreniyorum ve bu da yetmezmiş gibi abim olduğunu öğreniyorum, melodi hâla kayıp ve ben bunların hepsini sakince karşılıyorum amk.

Nick" günaydın yenge "

Lena" günaydın nick"

Nick" napıyorsun bu soğukta tek başına? "

Lena" carl ile konuştum "

Nick"Ne dedi?"

Lena" her zaman ki gibi kavga ettik, Bu arada evdekileri uyandırmadan önce senden bişey rica edebilir miyim?"

Nick" emrin başım gözüm üzerine yengecim"

Lena" Beni üçüzlerin yanına götürür müsün?"

Bu dediğimi bekliyormuş gibi karşılık vermişti....

Tabiki gece carl aklımı okuyup nick'e söylemişti çünkü nick ne doğru ise sadece onu yapardı.

Nick" Götürürüm götürmesine ama abin ağzıma sıçar "

Lena" gelmek zorunda değilsin tarif etmen yeterli "

Nick" Neden onlarla konuşup vakit harcayalım?"

Lena" çünkü onların yardımına ihtiyacım var "

Kafasını onaylayan bir şekilde sallayıp tarif etti,teşekkür edip hemen yola koyuldum onlar zaten kokumu alırdı.

Ormanın içine girince arkamdan sesleri duyunca hiç istifimi bozmadan devam ettim ve bir ağacın arkasına saklandım bir umut.

Birden birisi elini belime koyup kendine çevirdi ve dudaklarıma kapandı,kokusu farklıydı ama ona baktığımda carl'dı bu.

Tam karşılık verecekken ethan gelip elimden tutarak beni kucağına alıp ordan uçarak uzaklaştık.

Karanlık ormandan çıkıp bizim yani insanların ormanına gelince aşağıya inip beni yere indirdi ben ise neler olduğunu idrak etmeye çalışırken ikimizinde ağzından şu isim çıktı.

Ethan&lena" Adam!"

Lena" Adam neden beni öptü?"

Ethan" Ondan olabildiğince kork ve kaç lena çünkü o artık eski adam değil"

Lena" Nasıl yani?"

Ağızında birşeyler geveledi ama anlamadım.Tam soru sormak için ağzımı açtığımda etrafımızda ki tüm toz toprak hepsi havada uçtu, arkamı dönemeden birisi kolumdan tutup beni olduğumuz yerden uzaklaştırdı ve tekrar dudaklarıma kapandı,gücümü kullanıp onu iticeğim sırada boynuma iğne sapladı,ve anında başım dönüp gözüm buğulandı.

💜🖤💜🖤💜🖤💜

Gözlerimi açtığımda bir ağacın altında yatıyordum , yavaş yavaş gözlerimi açıp etrafa baktığımda abim korkan yüzü ile bana bakıyordu.

Lex" Sen iyimisin? Bir yerin acıdı mı? Noldu? "

Hâla herşeyin aynı olmasına şaşırmamalıydım, elimi boynuma attığımda hiçbirşey yoktu iyileşmişti galiba, oturur pozisyonu alıp sırtımı ağaca yasladım ve gözlerimi ovaladım başım çok kötü çatlıyordu.

Lena" İyiyim sadece başım ağrıyor abi"

Lex" birisi sana yüksek dozda eter vermiş kim yaptı bilmiyorum ama biraz daha geç kalsaymış ölürdün"

Adam neden beni öpmüştü?

Peki ya ben neden carl'ı hissetmiştim onu öperken?

Hatta zevk almıştım ama neden?

Lex" kimin yaptığını biliyor musun? "

Şimdi yakışıklı abim ben sana adam yaptı desem bu sefer sen onlara dalıcan ve ben hiç ayıramıyacağım o yüzden senin bilmene gerek yok ben kendim halledicem.

Lena" Hayır bilmiyorum herhalde avcılardan biri yapmıştır alice demişti"

Lex" peki ya zehiri çıkartan kişiyi hatırlıyor musun?"

ETHAN ULAN ETHAN ANLA İŞTE BİRİ ZEHİRLEDİ BİRİ KURTARDI AMK! AAA DELİRİCEM YA.

Lena" hayır, ama hemen gidip bizimkileri kurtarmamız lazım çok vakit kaybettik"

Neden yüzü birden solmuştu? Neyi kaçırmıştım ben?.

Lex" önce sakin ol tamam mı? "

Hızla ayağa kalktım ama direk yere düştüm ve elim ağaç dalına girdi, elimi ortasında kocaman bir ağaç dalı çıkıyordu.

Abim elini atıcağı sırada kendim birden elimi çekip o dalı çıkardım, elime bakarken abim donmuş bir şekilde beni izliyordu çünkü elim iyileşmiyordu.

Lex" S-s-sen? İyileşmiyorsun? "

İşte buna benim bile vericek cevabım yoktu, koku almaya çalıştım ama alamadım, dinlemeye çalıştım duyamadım, görmeye çalıştım göremedim.

GÜÇLERİM GİTMİŞTİ AMA NASIL?

ACABA LENA GÜÇLERİNE KAVUŞUCAK MI?

ADAM CİDDEN LENAYA AŞIK MI? YOKSA BUNLAR BİRER OYUN MU?

ETHAN NEDEN LENA'YI ÖNCE KARDEŞİNDEN SONRA ZEHİRDEN KURTARDI?

CARL ORTAYA ÇIKICAK MI?

LEX NEDEN ANINDA HERYERDE BELİYOR?

HEPSİ İLERLEYEN BÖLÜMLERDE....

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin