Çabuk onu al ve git!
-olmaz seni bırakmam!
Sana git dedim ben size zaman kazandırıcam zeta'yı hemen burda götür
-ama kra-
Sana götür dedim tüm bu olaylardan uzakta olan bir yere götür
-peki efendim.
Arkamı dönüp prenseside alıp kaçmaya başladım.
Tam kapıyı açıp ormana çıkıcaktım ki üçüzlerden adam önümü kesti. Saplantılı psikopat!
Adam" Prenses ile gezmeye çıkmak için kötü bir hava bence elene"
Elene" adam karışma bu işe ve git! "
Adam" O benim ilerde karım olucak! Kahin söyledi. Onun sayesinde kral olucam ve bu ülkeye hükmedicem o yüzden, şimdi yavaşça müstakbel eşimi bana ver elene"
Elene"kayınpederimsin diye bunu yapıcağımı düşünme! Sen kendi ırkına ihanet ettin "
Adam" Tamam demek ki anladığın dilden konuşmak zorundayım"
Kanatlarını açıp üzerime uçtuğunda gözlerimi kapatıp olucakları bekledim. Ama hiçbirşey olmadı gözlerimi açtığımda ethan yetişmişti yardıma.
Ethan"Çabuk prensesi uzak bir yere götür! "
Adamı karşıda ki duvara fırlatıp bana döndü. Dudaklarıma ufak bir öpücük kondurup adamın yanına gitti.
Bende uçarak burdan çok uzak olan bir ülkeye hatta gezegene kaçtım.
Prensesi kraliçenin kız kardeşi elanorun kapısının önüne bıraktım ve arkamı dönüp gidiceğim sırada bir çift minik el bileğimi tutup gitmeme engel oldu.
Arkama döndüğümde prenses ağlıyarak bana bakıyordu.
Prenses"lütfen elene beni yanlız bırakma korkuyorum "
Tamamen ona dönüp ellerim ile yüzünü kavradım.
Elene"Üzgünüm prensesim ama geri dönmem lazım "
Prenses"olmaz çok korkuyorum kimseyi tanımıyorum burda"
Elene" Çok özür dilerim prensesim "
Elene" sleponly"
Lena"Hayııııırrrr!! "
Mike"şştth! Geçti güzelim "
Lena " bırakma beni lütfen "
Sımsıkı beni kolları ile kavrayan mike'a sarıldım ve gözyaşlarımı silmeye başladım.
Alice"Ne gördün? "
Mike "Mal mısın? Kız ne halde zamanımı?"
Alice" Asıl sen mal mısın? Gördükleri herneyse onu etkileyen birşey belki yardım edebiliriz diye sordum "
Gözümü açıp mike baktığımda yüzü yoktu sadece ten rengi vardı.
Çığlık atıp kollarında kurtularak sırtımı duvar ile denk getirene kadar kaçtım.
Arkamı döndüğümde hâla yüzü yoktu.
Mike"Lena benim kardeşin? "
Lena"Uzak dur benden! Sen beni kardeşim değilsin! "
Ellerim yüzümü kapatıp hıçkırarak ağlamamı durdurmaya çalışıyordum.
Ama olmuyordu kalbim sıkışıyordu ve kalbim sıkıştıkça daha çok ağlıyordum. Sanki ağlamasam kalbimin sıkışıp patlıycağını hissediyordum.
Alice"Lena benim beni tanıyor musun?"
Kafamı korkarak kaldırıp karşıma baktığımda alice vardı gayet normaldi yüzü. Mike'a baktığımda onunda yüzü normaldi.
Tanrım bana noluyor! Kafayı yemek üzereyim.
💜🖤💜🖤💜🖤💜
1hafta sonra ~~
O geceden sonra her gece çığlık atarak uyanıyordum ve her uyandığımda genellikle kollarımı bıçakla kesiyordum.
Bunu zack'e söylediğimde rüyadan uyanmak için bilinç altımın yaptırdığı birşey olduğunu söyledi.
Her sabah uyandığımda başımın ucunda ya lex ya carl yada mia ve alex bekliyor oluyordu.
Yataktan kalkıp sessizce odada gezerken abimin üstünün açık olduğunu fark ettim.
Ayak ucunda ki pikeyi alıp üstüne örttüm alnından öpüp odadan çıktım ve utangaç bir şekilde salona gittim.
Carl koltukta uzanmış yatıyordu.Yanına gidip ona sarılarak bende uzandım,ellerini hemen belime dolayıp kendine sımsıkı çekti bende kafamı daha çok boynuna sokup gözlerimi kapattım.
Carl" Yine kâbusmu gördün sevgilim"
Lena" Hı hı.birazda senin yanında yatabilir miyim? Seninle yatarken kendimi güvende hissediyorum"
Carl" Bu kollar her zaman emrinize âmade efendim"
Tebessüm edip gözlerimi yumdum ve kısa sürede uykuya daldım tekrar.
Bu adam ve kadın kim?
En yukarda ki orta balkondan danslarını izliyordum.
Dansın sonunda ikiside öpüşünce birden heryer karanlık oldu.etraf sarsılmaya başladığında beni uyandırmaya çalıştıklarını anladım son bir kaç haftadır hep böyle oluyordu ama bu farklıydı,çünkü bu rüyadan çıkamıyordum.
bir insan ne zaman rüyasından uyanamaz lena?
Lena"Sen kimsin?"
Zamanında kim olduğumu öğreniceksin ama şunu asla unutma.
bir kurt bir vampir tek kişi.Ve kurtarıcısı sonsuz aşkı.ama zeta bu aşka dikkat etmeli,çünkü bu aşk zehirli bir aşk.
Lena"Hey! Bu nedemek?Zeta kim?"
Sorularına zamanla cevap bulucaksın o zamana kadar iyi günler majesteleri.
Carl"LENA UYAN!"
Gözlerimi açtığımda carl üstümdeydi ben ise altındaydım.gözlerimi açtığımda kollarım boydan boya kana bürünmüştü.
Direkt carl'ın altından çıkıp ayağa kalktım o ise kollarıma ile ilgilenmeye çalışıyor ben ise sürekli onu engelliyordum.
Carl"Ahh tanrı aşkına lena 3 dakika yanından gittim ne ara uykuya daldın"
Lena" Bir insan ne zaman rüyasından uyanmaz?......
bu bölümde böyle kısa olsun biraz
Aklıma konu gelmezse
buna biraz ara verbilirim.Nys bb bebekler
denizsiyahi29
bu aşkomun kitaplarınada bakın.