Hepimiz koltuğun bir köşesine oturmuş sessizce birbirimizin suratına bakıyorduk,saat Akşam 8'di ve ben acıkmıştım.
Lena" ahh! Hadi kalkın acıktım ben"
Alex" ne söyleyelim?"
Lena" bana değil evin prensesine sorun "
Mia" Aynen casey seçsin."
Lena" ne söylüyorsanız bir fazlasını söyleyin benim ufak bir telefon konuşmam var kartı masaya koyuyom"
Kartı masaya koyup odama çıktım.
|Alex'den|
Lena kartı masanın üstüne koyunca aklıma çok sinsi bir plan geldi,kartı alıp kızlara döndüm.
Alex"Hazır kart elimizdeyken herşeyden şipariş verelim mi?"
Mia" Saçmalama alex! Çok sağlıksız besleniyorsunuz siz "
Alex" yaa hadi ama her zaman yapamıyoruz böyle"
Mia" kızı 3 yıldır sömürdün yetmedi mi?"
Alex" kardeş parası yemek ayrı bir zevki var sevgilim😉"
Casey" lena abla senin ablan mı alex abi?"
Alex" hayır prensesim ben ondan 2 yaş büyüğüm ama okula geç yazıldığım için lena ablan ile aynı liseye gidiyorum.
Ayrıca o rahmetli teyzemin kızı yani kuzenim ama beraber büyüdük o yüzden kardeşim gibi kendisi tabiki sende öylesin "
Sanki yanlış birşey demişim gibi yüzü asıp kafasını eğince içim bir tuhaf oldu.
mia" noldu ablacım niye yüzünü astın? Bu öküz abin mi birşey yaptı ben yokken?"
Casey" ben burda böyle eğlenirken onlar orda dilenip dayak yiyorlar"
İkimizde birbirimize baka kalmıştık,hâla kaçamayan arkadaşlarını düşünüp özlüyordu,hoş daha 1 gün bile olmamıştı tanışalı sadece 6,7 saattir tanıyorduk onu.
Mia ile ikisi birbirine sarılınca bende lena'nın odasına gittim kapıyı tıklatıp içeri girdim telefonla konuşuyordu.
Burda olduğumu belli eden bir kaç ses çıkarıp bekledim.
Lena" yarına kadar bu işi çözün ve yapılması gerekeni yapın "
Jsjsj" peki efendim siz nasıl isterseniz"
Telefonu nu kapatıp bana döndü .
Alex" lena bu çocukları dilendiren adam hakkında birşeyler yapmamız lazım"
Lena" hallettim ben o işi sen merak etme...Yemekleri söylediniz mi? Söylemediyseniz dışarıda yiyelim diyorum"
Alex" yok daha söylemedik "
Lena" tamam o zaman hazırlanın hadi dışarda yiyelim bu gece hem casey için değişiklik olur"
Alex" tamam hazırlanıyoruz o zaman biz"
Lena" tamam hadi çık şimdi sen bende üstümü değişip geliyorum"
Kafamı sallayıp odadan çıktım aşağıya indim ve lena'nın dediklerini söyleyip odama gittim üstüme sportif giyinip salona indim ve koltuklardan birine oturup kızları beklemeye başladım.
30 dakika sonra~~~~
Merdivenlere baktığımda görüş açıma ilk casey girdi sonra lena sonrada mia.
Hepsi nasıl desem...Çok şık ve sade görünümlü olmuşlardı.