💜7🖤

100 6 0
                                    

1 ay sonra~~~

Lex" HADİ LENA DAHA HIZLI OLABİLİRSİN! "

Tüm gücüm ile koşmaya başladım ve birdenbire lex'i arkamda bırakıp en öne geçtim, çok geride kalınca durdum ve gelmesini bekledim korna sesi gelince üstüme gelen kamyonu görmemle donup kalmam bir olmuştu.

Xx" lena annecim gel buraya yola koşma düşüceksin"

Lena" koykma aye bana bisiy omas"

Birden bana sarılan bir beden ile ormanın içine doğru yuvarlandım, durduğumuzda lex bana sımsıkı sarılmıştı üstünden kalkıp  kendimi yanına attım o da kendini yer ile bütünleştirip derin derin nefes alıp verdi.

Lex" ölmek mi istiyorsun sen? "

Lena" anne mi gördüm abi"

Evet lex ve ben kardeşmişiz ama annem ile babam bizi kolay kolay bulamasınlar diye ayrı yerlerde büyütmüşler bizi, ben annem ile abimde babam ile büyümüş.

Lex" Onları hatırlıyor musun? "

Lena" yüzünü göremedim saniyelik bir anıydı "

İkimizde yerde oturur pozisyonu alınca beni kendine çekip sımsıkı sarıldı.

Lex" Tamam hadi kalk bu kadar yeter kaytardığımız,hadi devam edelim ama bu sefer yolun ortasında durma"

Lena" Hadi avans vericem koş bakalım"

Lex gülüp koşmaya başladı bende arkasından koşup hemen yetiştim,etraftan bağzı ayak sesleri gelince durup dinlemeye başladım, saniyeler içinde abim de yanıma gelmişti.

Lex" Noldu niye durdun lena?"

Lena" sesleri duymuyor musun?"

Gözlerini sarı yapıp dinlemeye başladı sonra bana döndü.

Lex" hayır ne ses var nede başka birisi ormanda bizden başka"

Lena" ama ben duyuyorum işte. Birisi çığlık atıyor" burnumla koku almaya çalıştığımda yoğun bir şekilde korku kokuyordu hemen kokunun olduğu yere koştum.

Küçük bir kız ayı kapanına kapılmıştı ve karşısında kocaman bir ayı vardı, lex kıza yardıma gitmişti bende ayıya kükreyip onu gönderdim, arkamı döndüğümde lex ellerini kızın yaralı bacağına koyup gözlerini sımsıkı kapamıştı. Saniyeler sonrasında lex'in iki kolunda da siyah damarlar ortaya çıktı, elinin üstünden yukarı çıkıyordu damarlar, kısa süre sonra kızın acısı tamamen yok olmuştu, kızın acısını kendisi bedenine çekip hapisetmişti.

Lena" sen bunu nasıl yaptın?"

Lex" yarının dersi bu olsun öğrenicek çok şeyin var"

Kızı kucağına alıp karşım durup etrafı dinledi ve tekrar bana döndü.

Lex" orman şu an temiz direkt eve git ben kızı doktora götürüp gelicem, sakın başka biryere gitme doğru eve git tamam mı!"

Lena" çocuk değilim ben lex"

Lex" Sana tamam mı dedim lena?"

Abim olabilir ama kimse bana ne yapmam gerektiğini söyleyemez benimde bir hayatım var ve ben tüm hayatımı bu kurt vampir saçmalıkları ile harcamıyacağım.

Lex" Lena tamam mı?"

Lena" offf!! Peki😒"

Anlımdan öpüp koşarak hızla yok oldu arkama döndüğümde alice vardı.

Ahh hadi ama bugün olmaz ya.

Alice" demek abisine kavuştu Küçük lenacık"

Lena" cidden bugün olmaz alice sonra gel"

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin