💜24🖤

29 1 0
                                    

Aptal carl! Nasıl bu partinin tuzak olduğunu anlamadı? Nasıl askerlerin Lena'yı aradığını farkedemedi?

AHHH!DÜŞÜNDÜKÇE DELİRİYORUM!

Herşey o aptal kavga yüzünden başımıza geldi! Sırf kibirinden dolayı Lena'nın hayatını mahvettin! Aptal prens.

Vanessa"Jax sakin ol auran çok fazla nefret duygusu yayıyor"

Jax"Çünkü şu an carl'a olan nefretimi kusuyorum!"

Vanessa"Çok fazla düşmanımız var jax.Burası doğru yer ve zaman değil,düşmanlarımızın eline koz verebilirsin!"

Jax"Tamam vanessa bana yine ablalık taslama!"

Kafama vurması ile gözlerimi devirip vurduğu yere okşamaya başladım.

Vanessa"Sus! Ben senin ablanım! Ablalara ses yükseltilmez"

Kafamı hızla Vanessa'ya çevirip elim ile ağzını örtüp susturdum.

Jax"İstersen herkes öğrensin kardeş olduğumuzu gerizekalı!"

Elimi ağzından çekip önünde ki içki dolu bardağı alıp içti ve arkamızdan gelen ses ile ikimizde oraya döndüğümüzde sinir kat sayım zirve yapmıştı.

Carl, lenayı kolundan tutup sürüklemeye çalışırken lena bana doğru gelmeye çalışıyordu.

Vanessa"Lena'yı peri tozu ile uyutmadın mı?"

Jax"Hayır uyku büyüsü yaptım ama belli ki büyüyü bozmuş"

Vanessa"Aferin gerizekalı! Hemen onu burdan götür"

Jax"Bende zaten tam onu yapıyorum zaten"

Lena'dan~~

Lena"Carl bırak beni lütfen"

Carl"Olmaz seni bırakmam.Kaçmana gerek yok bizden biz senin aileniz lena"

Bir anda önümde Jax belirdi. Beni arkasına alıp Carl'ın önüne dikildi.

Jax"Lena'dan uzak dur! Ona zarar vermekten vazgeç artık!"

Lena"Jax sa-"

Jax"Sen karışma lena"

Birşey yapmam lazım yoksa savaş çıkıcak. Düşün lena düşün?

..........

Buldum! Umarım işe yarar.

Lena"B-bana niye Kı-kızdın?"

Şaşkın bir ifade ile bana döndüğünde inandırıcı olduğunu anlamıştım.

Vanessa"Carl seni tanıştırmak istediğim birisi var gelir misin?"

Bir anda vanessa yanımda belirip Carl'ı aldı ve gitti.Derin bir nefes almak için elimi kalbimin üstüne koyduğumda bir anda jax beni elimden tutarak kimsenin bizi göremeyeceği biryere doğru sürükledi.

En sonunda kimseni olmadığı büyük bir salona getirdi.Müzik burdan hâla duyuluyordu ama o kadar yüksek bir şekilde değil.

Arkamı dönüp etrafımı süzdüğümde burası bana tanıdık gelmişti ama daha önce buraya gelmediğime yemin edebilirdim.

Jax"Ne işin var burda senin?"

Arkamı dönüp yanından uzaklaştığım jax'in yanına gidip önünde durdum.Bana olan öldürücü bakışları her bir zerrem alev alev yanıyordu.

Jax"Bak.Burda olmaman lazım lena,tüm krallık hatta tüm doğa üstü varlıklar senin ve senin gücünün peşinde. Ve sen şu an savunmasızsın o yüzden evden çıkmaman gerek"

Dediklerinin her bir kelimesini duyuyordum ama anlamıyordum.Gözlerimi kapattım ve kendimi akışına bıraktım.

Ellerim güneş'den bile daha parlak daha canlı görünen sarı saçlarına daldırdım ve ipek gibi saçlarını okşamaya başladım.

Hep o mu okşayacak.

Ellerini belime sarıp kendine çekince kalbim yerinden fırlayacak gibi atıyordu.

Bir elini belime atıp diğer eli ile sağ elimi tutması yüzünden bende boşta kalan elimi omzuna yerleştirdim ve gözlerimi kapatıp müziği dinleyip dans etmeye başladım.

Elimi bırakmadan beni etrafımda döndürdü ve sonra kollarının arasına aldı tekrardan. Aynı hareketi bir kaç kez daha yaptıkdan sonra sağ ayağını sol ayağımın arkasına atması ile düşcek gibi duruyorduk ama düşmüyorduk.

İkimizinde yüzü bir nefes uzaklıktaydı.Müziğin bitmesi ile ikimizde ortadan ikiye yarılan delik yüzünden yere düştüğümüzde hatırlamıştım.

Ben bu ânı rüyamda görmüştüm ama şu an asıl soru jax üstümdeydi ve dudaklarımız birbirine kenetlenmişti.Şaşkınlığı üzerinden ilk o atmış olucak ki önce kendisi yerden kalktı sonrada beni kaldırdı ve arkasına aldı.

Lena"Noluyor?"

Vanessa"Nolucak kurt adamlar burda olduğunu hissetti ve şimdi sana geliyorlar!"

Yanımda vanessa savaşçı kıyafetleri ile belirirken aşık olmuştum ona resmen,aşırı güzel ve çekiciydi.

Vanessa"Biz seni koruyucaz,sende yardımcılarınla konuşman lazım"

Lena"Ne?"

Jax"Theo ve lia'mı?"

Vanessa"Evet.Geçen gün onlarla astral seyahat yaparak tanıştı"

Lena"İyide onlar bana nasıl yardım edecek?"

Jax"Sadece git lena biz burayı idare ederiz"

Jax ve vanessaya son kez sarılıp yanlarından koşarak uzaklaştım ve elime verdikleri ipin ucunu takip ederek gittiği yere doğru koşmaya başladım.

İpin ucu bittiğinde kafamı kaldırıp önüme baktığımda baka kalmıştım.

Önümde melodi ve arkasında sarı saçlı bir kadın ile kuzgini siyahı saçlı bir adam vardı.

Kim olduklarını bildiğim için koşarak yanlarına gidip yere çöktüm ve melodiye sarıldım.

Lena"Annem.. Sen nerdeydin bunca zamandır? Seni ne çok özledim biliyor musun?"

Lia"Hoşgeldiniz majesteleri"

Kafamı kaldırıp lia'ya baktığımda ikiside önümde diz çöküyordu.Ayağa kalkıp yanlarına gittim ve ayağa kalkmalarını söyleyip ciddi bir ifade ile durdum.

Lena"Neden beni çağ- bir dakika sen kız mısın?"

Theo"Evet efendim.Ben bir şekil değiştirenim bu sayede herşeyin şekline bürünebiliyorum"

Lena" tamam bunu daha sonra tekrar sorucam ama şimdi bana söyleyin beni neden çağırdınız?"

Lia"Kral Meyra sizi çağırmamızı istedi"

Lena"NE!! BABAM YAŞIYOR MU?"

Kafasını öne eğmiş hiçbirşey demiyordu!Ortaya böyle bir konu atıp öylece susamazdı ben buna izin vermem!

Lena"Sana bir soru sordum cevap ver lia!"

Theo"Siz ikizimin kusuruna bakmayın majesteleri.Babanız hayatta ama nerde olduğunu bilmiyoruz sizinlede astral seyahatte iken konuşucak"

Koşarak saray kapısının önüne kadar gelip durdum ve derin bir nefes alıp kapıyı açıp içeri girdim.

Büyük avluda dururken arkamdan küçük bir kızın sesi gelince hızla arkamı döndüm ve kendim ile babamı gördüm.

Ben koşarak merdivenlerden çıkarken babamda kovalıyordu.Onları takip edip merdivenleri çıktım ve beni büyük altın işlemeli kapının önüne getirdiler,kapıyı açıp içeri girerken kalbim deli gibi atıyordu.

Hayatımda ilk defa babamın görücektim.Acaba uzun boylumuydu? Yakışıklı mıydı?Sesi ince mi kalın mıydı?

Aklımda ki tüm düşünceleri yok edip gözlerimi açtığımda dumura uğramıştım.

Lena"S-sen....

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin