💜10🖤

59 4 85
                                    

|Carl'dan|

Benim adım lena ve ben hayatımdan carl lewarn'ı ebediyen men ediyorum.....

Sonunda o adilerin istedikleri olmuştu onun bana olan sonsuz güvenini aşkını yakıp yerle bir etmişlerdi.

Gücümün en büyük ve tek kaynağının lena olduğunu öğrendiklerinden beri hiç uyumamış hep onu gözetlemiştim çünkü bana olan sevgisi ve güveni ben dayanağımdı eğer onlar olmazsa sıradan bir insandan daha zayıf olucaktım ve şerefsizler bunu farketmişti.

Sam" Onu bir anlık sinirle dedi carl sakinleşince hatasının farkına varıcak eminim"

Sağa döndüğümde mia yerde hareketsizce yatıyordu,her gün düzenli olarak pansumanını yapıp yemek verip gidiyorlardı.

Soluma yani sam'e döndüğümde oda yerde elleri ayakları bağlı bir şekilde yanımda oturuyordu.

Carl" Bu sefer cidden kaybettim abi, şimdiden zayıfladığımı hissediyorum,hiçbiri umurumda değil tek istediğim son bir kez daha o güzel dudaklarını tatmak,o güzel ela gözlerine dalmak,o eşsiz kokusunu ciğerlerime doldururcasına sarılmak istiyorum"

Kafasını omzuma koyup derin bir nefes aldı bende kafamı kafasına yaslayıp gözlerimi yumdum.

Lütfen benden vazgeçme sevgilim,ne zaman benden vazgeçersen ben o zaman ölürüm.

Umarım bu dediğimi dikkate alırsın sevgilim yoksa dünyanın sonu tehlikeye girecek.

|Lena'dan|

Lütfen benden vazgeçme sevgilim,ne zaman benden vazgeçersen ben o zaman ölürüm.

Bu ne anlama geliyordu?

Neden kafamı karıştırıyorsun carl? Neden hep kendi ayaklarımın üstüne bastığımda beni yere düşürüyorsun.

Ama bu sefer pes etmiyeceğim ve hepinize lena harris kim göstericem.

Kapıyı tıklatıp içeri girdim ve alex'in yanına oturup en sevdiği acılı Meksika çorbasını yapmıştım.

Kaşığı çorba ile doldurup hafifçe üfledim bu koca bebeğin ağzı yanmasın diye.

Lena" Aç bakayım ağzını koca bebeğim"

Gözlerini devirip ağzını açtı bende çorbasını güzelce içirip pilavdan da yedirdim ve peçete ile güzelce ağzını temizledim.

Alex" Tarifi hâla hatırladığına inanmıyorum kuzen"

Elim ile yanağını okşayıp sevdim oda kafasını daha çok bastırdı elime.

Lena" Bu hayatta iki tane kuzenim var tabiki sizin hakkınızda ki herşeyi bilicem "

Yüzüme gülerek bakarken gözleri hafif sağıma kaymıştı bana uzanmak için hareket edince acıdan inledi hemen tepsiyi ayak ucunda ki masaya koyup alex'i arkasına yaslandırtıp üstünü örttüm.

O ise elini kısa saçlarıma daldırmıştı.

Alex"Özenle uzattığın saçlarını neden kestin?"

Tamam sakin ol Lena karşında ki usta düzeyde kalp atışlarını moleküllerine kadar duyuyor.

Yüzüme sahte bir tebessüm yerleştirip sandalyeme geri oturup yemeği kucağıma aldım ve çorbadan içirmeye başladım o ise cevap bekleyen gözlerle beni kesiyordu.

Lena" Bakma lan bana şöyle! "

Alex" sende söyle o zaman"

Lena" tarz olsun diye yaptım diyecem inanıcak mısın?"

Alex" Hayır"

Lena" O zaman kurcalama alex"

Kafasını arkaya yaslayıp mızıkçı çocuklar gibi dudağını büzdü.

Lena" Hâla mia ve sam'i bulamadık senin aklına biryer geliyormu?"

Kafasını bana çevirip düşünüyormuş gibi yaptı.

Alex" Maalesef ki hayır bu tür şeyleri bizden uzakta konuşuyorlardı duyamadım"

Kafamı olumlu anlamda sallayıp kaşıkta ki pilavı kaplan gibi kapmıştı.

İçeceğinin de son yudumunu içirdikten sonra ağzını silip arkama yaslandım.Bir kaç dakika sonra kapı çalmış ve içeri casey ile lex girmişti.

Casey direkt alex'e sarılmıştı abimde bana, hepimiz ayrıldıktan sonra casey koşup bana sarılmıştı bende ona sımsıkı sarılıp elimi yüzünün iki yanına koyup inceledim.

O saldırıda kim ne ara olduğunu bilmiyordu ama adam casey'nin kanını içerken fazla içtiği için nerdeyse öldürüyordu bu yüzden aidan ve bella onunla kalıyordu alexin geldiğini öğrendiğinde inatı tutmuştu belli ki.

Ama bu Küçük masum çocuk ilerde neyin anahtarı olucaktı?

Carl neden bu kadar gizemlisin?

Casey" Lena abla hepinizi çok özledim"

Lena" Bende seni çok özledim fıstığım"

Casey" Biliyor musun? Benim artık kanatlarım var ve insanlara istediğimi yaptıra biliyorum.

Mia abla nerde ona da göstermek için sabırsızlanıyorum "

Tam cevap vericekken kalbime giren acı ile dizlerimin üstüne düşüp iki büklüm olmuştu.

Bella" spoemun!"

Bella sihirli bir kaç cümle dedikten sonra casey uykuya dalmıştı.

Abim yere çöküp acımı dindirmeye çalışıyordu ne ara geldiğini bilmediğim zack ise elimden tutup sakinleştirmeye çalışıyordu.

B-bu çektiğim acı bana ait değildi,hissediyordum bu....

Bu carl'ın çektiği acıydı,aramızda bir şekilde bağ vardı.

Alex" NOLUYOR ONA? LEX BİR ŞEY SÖYLE!!"

Lex" BİLMİYORUM BÖYLE BİRŞEY İLE İLK KEZ KARŞILAŞIYORUM "

Sanki birisi kalbimi eline alıp sıkıyordu ama öldürmek için değil işkence etmek için yapıyordu sanki.

Kısa süre sonra acı dinmişti onun yerine kafamda deli gibi çınlayan sesler ve görüntüler vardı.

Lena harris nerde bize söyle yoksa hepsini bulduğumuzda öldürürüz!

-asla söylemem size yerini,ölürüm yinede söylemem!

Demek öyle? Pki yanında ki şu kız bizim yardımlarımız olmadan ne kadar dayanabilir?

-sakın ona dokunmayın sizin derdiniz benimle onları rahat bırakın!

Şurdan getirin bakalım elektro şok makinasını ne kadar dayanıcak test edelim.

-Ne? Hayır!

Ya sevgilinin yerini söylersin ya da arkadaşın ölür.

LENA" MİAAAAAAAAAAAA..

NAPIYIM ABİ YA KAOS SEVİYORUM
NYS BB BEN KAÇTIM
😘😘

Kayıp Alfa (1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin