20

253 10 0
                                    

Cassandra,

Het is alweer het einde van de werkdag, ik ben nog door het park aan het wandelen met een groepje honden. Nathan houdt vijf grote en sterke honden vast, maar ondanks dat heeft hij zijn arm nog gewoon ontspannen naast zich hangen. Dan weet je ook hoe sterk hij is aangezien ik laatst met die honden één voor één aan het wandelen was en voor uitgetrokken werd als een malle. Ik loop met alle kleine en kleine middel hondjes, het zijn 7 kleintjes ter grootte van Jack Russels en 4 middel grote honden die niet groter zijn dan een Spaniel. Deze lopen weliswaar allemaal netjes aan de riem en zitten elkaar soms uit te dagen om te spelen. Maar omdat ze niet allemaal luisteren, kunnen ze niet los.
'Wat wil je nog gaan doen?' Vraagt Nathan en ik kijk hem aan.
'Wat had je in de planning?' Vraag ik en hij kijkt mij aan.
'Ik zag je laatst skeeleren, dus misschien kunnen we dat gaan doen?' Stelt hij voor en ik knik.
'Ja, en als Tes en Thomas mee willen kunnen ze ook mee' zeg ik en hij knikt.
'Ze zijn niet eens thuis' lacht hij en ik kijk hem verbaasd aan.
'Die liggen bij hem thuis in elkaar gewikkeld' zegt hij ter verduidelijking.
'Hebben zij de...' begin ik en kijk heel verbaasd.
'Ja, als je de matingsproces bedoelt dan ja' en ik begin te lachen van de zenuwen. Ik had niet verwacht dat ze het zo snel zou gaan doen. Ze was altijd van eerst een tijdje een relatie dan pas met elkaar het bed in. Ik ben geen maagd, maar ben niet zo'n persoon die aan one night stands doet of andere vluggertjes. We zijn intussen ook alweer terug en we plaatsen de honden weer in hun hokken.
'Kijk zij doen het allemaal heel snel, maar dat hoeft niet' en Nathan drukt een kus in mijn hals en ik krijg kippenvel en begin lichtjes te rillen, waardoor hij zachtjes gromt.
'Ik heb je plekje al gevonden' lacht hij en ik rol met mijn ogen en por hem in zijn zij, maar ook daar geeft hij geen kik op.
'Ik kan tegen kietelen' vertelt hij ter verduidelijking.
'Ja dat merk ik, is er iets waar je niet tegen kunt?' Vraag ik en hij krijgt een smiechterig lachje op zijn gezicht.
'Oh zekers wel, maar als ik het hier ga zeggen dan wordt je denk ik zo rood als een tomaat' en ik kan mij al helemaal indenken wat hij bedoelt en dus voel ik dat ik het warm krijg.
'Je hebt echt gemeen' zeg ik en hij haalt zijn schouders op.
'Delgado, Laika!' Roep ik en ze komen aan gesprint bij de hokken vandaan.
'Ik moet nog even mijn uren opschrijven en dan kom ik' en ik geef hem vast de autosleutels.
'Ik rij dan ook' grinnekt hij en ik steek mijn duim op zonder om te draaien.

Thuis aangekomen is Tes er daadwerkelijk niet, maar zie wel een briefje.
'Ben bij Thomas'
'Dat is duidelijk' en ik kleed mij uit en stap onder de douche, aangezien ik wel smerig ben.
'Ik kan ook wel even douchen toch?' Vraagt Nathan en ik knik.
'Ik heb alleen geen kleren voor je' zeg ik en hij pakt zijn tas en haalt er schone kleren uit.
'Allemaal gepland of niet?' Vraag ik en hij knikt onschuldig.
'Misschien' en gaat nu de badkamer in. Ik loop naar mijn kleding kast en trek een losse jeans aan en een coltruitje met daaroverheen een bruine jas, lange sokken in het zwart en mijn skeelers liggen beneden. Ik loop de kamer weer in en zie hem aangekleed en wel in de kamer staan, hij droogt zijn haar nog na.
'Ben je nu al klaar?' Vraag ik verbaasd en hij knikt.
'Ik doe er niet zolang over als jou' lacht hij en ik pak de föhn en droog mijn haar dat ik vervolgens borstel en in een knot doe.

'Ik weet een leuke plek om te skaten' zegt hij en loopt naar zijn auto die bij Thomas voor de deur staat.
'Waar dan?' Vraag ik.
'Het is ongeveer 20 minuten met de auto, maar ik denk dat je het leuk gaat vinden' zegt hij en ik knik.
'Kunnen de honden mee?' Vraag ik en hij knikt en opent de kofferbak voor de honden.
'Je gaat bijna nergens heen zonder je honden' zegt hij en ik haal onschuldig mijn schouders op en stap aan de bijrijderskant van zijn BMW.
'Waar is het?' Vraag ik en hij zwijgt.
'Het is een verrassing' knipoogt hij en rijdt achteruit de oprit af.
'Ga je morgen ook naar het asiel?'
'Nee, of nouja ligt aan de plannen, we zouden de stad ingaan. Maar ik denk dat ik Tes niet weer terug krijg' zucht ik en zet de radio aan, of nouja ik zoek het knopje en Nathan drukt hem in zonder te kijken.
'Die' zegt hij en ik knik.
'Hoeveel auto's heb je eigenlijk?' Vraag ik en hij kijkt mij aan.
'En ik dacht dat je niks met mijn rijkdom te maken wou hebben' plaagt hij en ik rol met mijn ogen.
'Ik probeer interesse te tonen en dan is het nog niet goed' lach ik nu plagend.
'Zes auto's, en vier motor's' en ik gaap hem nu aan.
'Tsjonge, elke dag van de week een andere' zeg ik en hij lacht.
'Zo iets ja, maar valt mee hoor, ik rij meestal in de BMW naar school etc. Feestjes in mijn rode Lambo, Ferrari is voor het werk en motor's zijn voor het warmere weer eigenlijk'
'En de andere drie auto's?'
'Een range rover voor als we naar het bos gaan, een Jaguar voor het hebben en een Porsche voor de boodschappen' vertelt hij grappend en ik barst in lachen uit.
'Je bent wel een beetje erg gek' zeg ik lachend en hij kijkt mij quasi beledigd aan.
'Dat doet auw' zegt hij en doet alsof hij moet huilen.
'Aahw sorry' en knuffel hem vanuit mijn stoel.
'Het is je vergeven' zegt hij en ik glimlach, maar laat mijn hoofd tegen zijn schouder aanliggen en zijn hoofd steunt tegen de mijne.
'We zijn er' zegt zijn stem en ik kijk op. We zijn bij een groot buiten skate park aangekomen.
'Oh wauw, dit is echt groot' zeg ik en hij knikt zoekt een parkeerplaats en we stappen uit.

Hij heeft wel goeie ideeën, vinden jullie ook niet?

He's my protectorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu