Cassandra,
Het is eerste kerstdag, ik heb de afgelopen paar dagen bij Nathan geslapen, en we hebben niet stil gezeten. Ik ben weliswaar nog niet weer zwanger geworden, maar de packdoctor heeft gezegd dat mijn lichaam nog even tot rust moet komen, we konden wel gewoon sex hebben, maar dat zou geen garantie geven dat ik sneller zwanger zou worden.
'Nog een ronde of je moet nu uit bed komen' gromt Nathan zijn sexy stem.
'Hmmm.... waarom ook niet' en Nathan die pakt mijn benen vast en draait mij om.
'Whaa' gil ik en hij tilt mijn heupen op, waardoor ik op mijn knieën zit.
'Ik weet dat je de alpha bent, maar ik vind dit de minst leuke' zeg ik en hij pakt mijn haar vast in een vuist en trekt mij overeind.
'Met mij als Alpha heb je niks te willen en er zijn roedels waar de vrouw helemaal niks te zeggen heeft' gromt hij en zet zijn tanden weer in mijn mark en een kreun verlaat mijn mond, gevolgd door een paar tranen.
'Ik hou van je' en ik heb niet eens gemerkt dat hij weer in mij zit. Zijn hand duwt mijn hoofd richting de kussens. Na een tijdje stopt hij en trekt zich terug, draait mij om em trekt mij op schoot, waardoor ik zijn erectie al tegen mijn opening voel drukken.
'Ga maar zitten lief' en ik laat mij zakken terwijl hij met zijn hand zijn penis bij mij naar binnen begeleidt, ik ben intussen zo nat dat het heel makkelijk gaat.
'Ik dacht dat jij de controle wou' zeg ik speels en leg mijn hoofd in zijn halsholte en laat mijn aan elkaar gesnoerde handen over zijn gespierde buik gaan.
'Ik moet toch wel een beetje rustig met je aandoen' fluistert hij en zijn handen pakken mijn billen beet en vervolgens mijn heupen om mij in beweging te brengen.
'Je bent wel ongeduldig' zeg ik en kus hem onder zijn oor.
'Nee hoor, van mij mag je de hele dag zo zitten, maar we hebben ook nog het kerstdiner met je ouders hier en ik betwijfel het dat je wil dat ze ons zo zien zitten' kreunt hij en ik schiet overeind, back to reality.
'Helemaal vergeten' zeg ik en hij grijnst.
'And now sweety, if you don't do the job, then I will need to take it over again' fluistert hij met een lichte grom in zijn stem.
'Scheelt mij weer werk' glimlach ik gemeen en hij rolt met zijn ogen, legt mij neer op het bed en legt mijn benen aan zijn linkerkant neer en draait mij half om. Zijn stoten worden steeds ruiger en ik bijt op mijn lip om de pijn lichtjes te verbergen. Mijn ogen doe ik dicht en zijn gezicht verstopt hij in mijn nek.
'Sorry' fluistert hij en hij gaat nog harder dan ik gedacht had dat mogelijk was. Een paar tranen verlaten mijn ooghoeken en zijn duimen vegen ze weg.
'Nog even liefje' zegt hij en ik merk dat ik zelf ook al ver ben. En niet veel later verlaat een kreun mijn lippen.
'Nathan...' gil ik kreunend. En hij knikt.
'Toe maar' en we ontploffen tegelijk.
'En nu douchen' zegt Nathan en tilt mij op aangezien ik mij voel als een lappenpop. Afgemat en letterlijk vermoord van onder.
'Ik hoop dat ik nog kan lopen vanavond' zeg ik het branderige gevoel benadrukkend.
'Sorry, ik heb me een beetje te veel laten gaan'
'Beetje' grap ik en hij kust mijn voorhoofd.
'Hier' en hij haalt een potje uit de kast.
'Zit en benen gespreid' commandeert hij. Ik neem plaats op de badrand en hij smeert een beetje op het warme brandige gedeelte.
'Wat is dat?' Vraag ik.
'Het is een zalfje dat verkoelt en geneest, hij staat hier altijd op de plank' en hij stopt het terug.
'Je hebt echt van alles staan' zeg ik verbaasd kijkend naar de potjes.
'Niet zomaar iets van pakken als je niet weet wat het is'
'Oke' en hij zet de douche aan tilt mij bij mijn middel op en zet mij onder de stralen neer.
'En jij dan?' Vraag ik.
'Eerst plassen' en ik knik.
'Je kan echt niet zonder mij' grinnekt hij en ik trek een pruillipje.
'Nee'Na een lange warme douche zit ik nu mijn haar en make-up te doen, daarna hoef ik alleen nog maar wat eten warm te maken en als laatste mijn jurk en schoenen aan te doen.
Tegen 16.00 zijn mijn ouders degene die als eerste aankomen en tassen vol met kado's hebben.
Mijn vader neemt Nathan apart en heeft hem een tasje, fluistert hem wat in en klopt op zijn schouder en komt daarna bij mij.
'Hai lieverd, fijne kerst' en ik groet hem hetzelfde en we kussen elkaar op de wang, mijn moeder heb ik al gehad, de honden komen met een haarband met rendier hoorntjes op hun hoofd naar beneden.
'Ach wat aandoenlijk' en niet veel later komen Tes en Thomas ook binnen.
Onder de kerstboom liggen intussen zoveel kado's dat ik niet eens weet of er nog wel meer bij kan. De ouders van Nathan komen nog en die van Tes en Thomas.
'We hadden een tweede kerstboom moeten kopen' lacht Nathan de laatste kado's van Tes onder de kerstboom leggend.Na een kwartier komt de rest ook binnen en ligt bijna de hele woonkamer vol.
'Laten we maar beginnen met ons jaarlijkse traditie' zegt mijn moeder en iedereen behalve Tes en haar ouders kijken raar op.
'Ik begin' zeg ik en kijk de kring rond.
'Ik ben dankbaar voor het afgelopen jaar wat ik allemaal heb mogen beleven. Mijn vader die nu dichter bij huis werkt, mijn moeder die haar eigen salon heeft geopend, dat ik Laika bij de familie heb mogen toevoegen, mijn beste vriendin nu alweer dicht in de buurt woont en naar dezelfde school gaat. Ik Nathan heb ontmoet en vele nieuwe mensen heb leren kennen en van heb leten houden'
En zo vertelt iedereen waar die trots op is en gelukkig van wordt.Ik hou altijd van kerst, wat is jullie favoriete feestdag?
JE LEEST
He's my protector
Hombres LoboCassandra is verhuisd met haar ouders, dat betekend dus ook een andere school. Wat ze alleen nog niet weet is dat de school waar ze heen gaat bijna alleen maar weerwolven bevat. Mensen die van gedaante kunnen veranderen in de vorm van een wolf. Dez...