Nathan,
Vandaag is onze diplomering, Cass woont nu al een hele tijd bij mij en we hebben voor oud en nieuw al haar spullen uit haar ouderlijk huis gehaald, we hebben een aparte kamer ingericht voor haar boeken en een kamer voor de honden om te slapen, aangezien ik toch wel graag wat privacy wil als we samen iets doen.
'Welke hakken?' Vraagt ze mij en ik kijk naar haar jurk, die lichtblauw is en vervolgens naar haar schoenen, ze heeft witte en zwarte vast.
'Heb je geen licht blauwe?' Vraag ik en ze schud haar hoofd.
'Dan de zwarte' en ik doe mijn stropdas om en als laatste mijn toga.
'Klaar?' Vraag ik en ze knikt.
'Die kleur staat je echt niet' lacht ze en ze gebaart naar de oranje kleur.
'Weet ik, maar veel keus had ik niet en trouwens die kleur matcht je jurk ook niet' plaag ik haar en ze kijkt naar beneden.
'Maar geen tijd voor een andere jurk, kom op'We rijden het school terrein op en zien al vele mensen staan met hun ouders of vrienden.
'Je ouders zijn daar' en ik sleep haar mee naar haar ouders die in gesprek zijn met de ouders van Tes en een paar andere ouders.
'Hey lieverd, wat zie je er mooi uit' zegt haar moeder en omhelst haar.
'Hey Tes' roept ze en rent op haar hakken naar haar beste vriendin toe.
'Zin in volgende week?' Vraagt mijn schoonmoeder dan en haakt haar arm door de mijne.
'Ja, heel erg' en kijk richting mijn verloofde. En ja volgende week gaan we trouwen en dan kunnen we ons weer volop concentreren met het maken van pups. En mijn wolf begint bij die gedachte blij rond te springen en te huilen.
'Nathan!' Hoor ik en Cas staat met Tes en Thomas.
'Wat?'
'Gaan jullie mee?' Vraagt ze en loopt richting de ingang van de school, haar moeder laat mij los en ik ren naar haar toe en til haar in bruidstijl op.
'Zekers ga ik mee' en loop naar de zaal waar het allemaal gaat gebeuren. Ik zet haar in een stoel en ga naast haar zitten, aan de andere kant gaat Tes zitten met Thomas. Achter ons zitten onze ouders en andere studenten.Na een heel verhaal dat heel emotioneel zou moeten zijn worden eindelijk de studenten één voor één geroepen. Maar ik luister niet echt tot ik "Cassandra molenberg" hoor.
'Whooo!' Roep ik zodra ze het podium op wandelt. Na haar ben ik aan de buurt, gevolgt door Thomas en Tessa. Daarna zijn er nog vele andere studenten, maar daar heb ik geen interesse in, maar blijf wel beleefd stil.
'Nu wil ik vragen aan alle studenten om op het podium te komen' er worden nog foto's geschoten en we doen allemaal het tasseltje aan ons hoofddeksel naar de andere kant om hem, daarna met z'n allen de lucht in te gooien.'Gefeliciteerd allemaal, even een paar foto's, eerst de geslaagden en dan gaan we aparte foto's maken' zegt de moeder van Tessa die dus proffesioneel fotograaf is.
'Lachen' en we lachen allemaal de tanden bloot.
'Nu de twee stelletjes' en eerst gaan wij op de foto en daarna TenT, zoals Cass ze ook wel noemt. Terwijl zij ons CaNa noemen.
'Nu de ouders met hun geslaagde kinderen' en iedereen gaat om te beurten op de foto.'Wat een dag' zegt Cass zodra we weer in de auto zitten op weg naar haar ouders.
'Ja, maar je slaagt maar één keer voor je mbo' zeg ik en ze grinnekt.
'Ja klopt' en ze kust me.
'Hoelaat moesten we bij je ouders zijn?' Vraag ik en ze giechelt.
'16.00 uur'
'Hmmmm.... dan hebben we nog even' en ik duw haar terug in haar stoel en trap hard het gaspedaal in om weg te rijden.
'Nathan' grinnekt ze en ik kijk haar aan zodra we bij het stoplicht staan.
'Wat?'
'Wat ben je nou weer van plan?'
'Pups maken' zeg ik doodserieus en voel mijzelf al helemaal opgewonden worden.
'Niet nu' zegt ze en ik ben nu degene die een pruillip trekt.
'Waarom niet?' En rij weg zodra het groen is.
'Omdat ik niet nog is mijn make-up wil doen en er niet verwilderd uit wil zien' zegt ze en ik barst in lachen uit.
'Liefje, je bent altijd mooi, ook met verwilderd haar en een blosje' en leg mijn hand op haar been.
'Let jij nou maar op de weg' zegt ze en wil mijn hand verplaatsen, maar een zachte grom verlaat mijn borstkas. Ze zucht en laat hem liggen.Bij mij thuis aangekomen doe ik de kofferbak open en laat de honden instappen.
'Vanavond ben je van mij' fluister ik in haar oor zodra ik weer ingestapt ben.
'Dan ben ik helemaal van jou' zegt ze en kust me.
'Wat wil je eten?' Vraag ik aan haar zodra we langs verschillende fastfoodketens rijden.
'Kfc' en ik rij naar de drive thru, bestel 5 buckets, 10 kipburgers, nog aparte frietjes en verschillende soorten flessen frisdrank.
'Koekjes' zegt Cass nog naast mij en ik bestel snel nog 20 koekjes.
'Dankje' fluistert ze en ik glimlach en geef alles telkens door aan Cass en die zet het op de achterbank of de vloer.
'Eetsmakelijk'
'Bedankt' en we rijden naar haar ouders huis.
'We hebben eten' roept Cass en ik neem zes tassen mee en Cas twee.
'Kfc!' Hoor ik sommige roepen.
'Er staat nog het een en andere op de achterbank' zeg ik en Thomas gaat naar de auto en Cass laat de honden uit de kofferbak.
We eten wat we willen en uiteraard de wolven eten meer dan de mensen.
'Wat zijn de plannen voor de toekomst?' Vraagt de vader van Cass.
'Hoe bedoel je pap?'
'Kinderen' en Cass verslikt zich bijna in haar drinken.
'We kijken hoe het gaat lopen' antwoord ik voor haar.
'Zolang je maar goed voor mijn dochter blijft zorgen en als je haar...'
'Pap...' zegt Cass en kijkt hem aan.
'Sorry lieverd, ik wil gewoon weten wat jullie nog van plan zijn' zegt hij en ze glimlacht.
'Dat is hun keuze nu' zegt haar moeder en toen werd het weer stil.Na het eten zijn we weer naar huis gegaan en de honden blijven de komende week bij haar ouders. Dus mooi tijd om daar gebruik van te maken.
Geslaagd en binnenkort trouwen!!!
JE LEEST
He's my protector
Manusia SerigalaCassandra is verhuisd met haar ouders, dat betekend dus ook een andere school. Wat ze alleen nog niet weet is dat de school waar ze heen gaat bijna alleen maar weerwolven bevat. Mensen die van gedaante kunnen veranderen in de vorm van een wolf. Dez...