30

206 8 1
                                    

Cassandra,

We zijn weer bij zijn huis en hij brengt mij naar binnen.
'jij blijft hier, er zijn buiten wolven die je beschermen. Ik moet nu wat rogues vermoorden en ondervragen' meldt hij en nog voor ik terug kan reageren is hij weg. Ik kijk door het raam naar buiten en zie een aantal wolven verspreid staan.

T: 'ik ga bij Thomas wonen' krijg ik van Tes op de app.
C: 'echt wat gaaf!'
T:' kun je bellen?'
C: 'ja' en nog geen seconde later belt ze mij via video.

'Thomas die zal blij zijn dat je bij hem gaat wonen, komen jullie dan bij de roedel in het bos wonen?' Vraag ik en ze knikt.
'Ja, we hebben een huis geregeld, zijn oma woont er nog, maar dan gaan we voor haar zorgen' vertelt ze.
'Oh dat is wel een leuk idee'  en ik loop naar de keuken en besluit maar iets te eten te maken.
'Waar ben je?' Vraagt ze.
'Bij Nathan thuis, er is een rogue aanval' en zet mijn mobiel neer tegen een kastje, zodat ze kan zien wat ik doe.
'Daarom neemt hij dus niet op'
'Oh wacht ff' en ik loop naar de deur en doe hem open.
'Is Thomas hier?' Vraag ik en een wolf komt mijn kant opgelopen.
'Tes wil je spreken denk ik' en hij komt naar boven gewandeld in wolven vorm en loopt zo het huis in.
'Hij is er hoor' zeg ik en zegt de mobiel zo neer dat ze elkaar kunnen zien. Ze hebben een lang voornamelijk één zijdig gesprek.
'Cass, hij is weer weg' hoor ik Tes hard roepen.
'Oh sorry' ik was nog bezig met de krokante kipsnitzels.
'Ik doe de deur nog even dicht' zeg ik en doe wat ik zeg. Vervolgens maak ik een salade van sla, tomaat, lente ui en slagroom met zout en peper. En wacht tot de macaroni klaar is.
'Eetsmakelijk' hoor ik achter mij en ik draai mij om naar Nathan.
'Er is ook voor jou' zeg ik en hij glimlacht.
'Hey Tes'
'Hai Alpha Nathan' en Nathan schept zelf een bord vol.
'Goed ik ga hangen Thomas belt'
'Keey, bye'
'Byeee'

'Koken kun je zeker weten' glimlacht hij en plukt een stukje kip van mijn bord af.
'Ha, jij kunt vast ook wel koken' lach ik en zie hoe hij zijn bord volschept. En daarmee bedoel ik echt vol.
'En zometeen nog een bord zeker' grap ik en hij kijkt van zijn bord naar mij en weer terug.
'Ja natuurlijk'
'Is het gelukt met de rogues?' Vraag ik en hij kijkt op.
'Ja ze zijn allemaal dood, geen van hun wou informatie uitleveren' meldt hij.
'Ben je gewond?' Vraag ik en hij schudt zijn hoofd.
'Geen schrammetje' en ik zucht opgelucht. Hij neemt tegenover mij plaats en maakt nog een kop koffie.
'Cafeïne voor het slapen gaan is niet gezond' plaag ik hem.
'Ik slaap als een engeltje' knipoogt hij en we eten in rust verder terwijl ik de kamer verder bekijk.
'Er staan in die kast brokken voor de honden' en Nathan wijst naar een grote voorraad kast.
'Oh super, dankje' en ik loop naar de kast en zie 3 zakken staan en 4 grote voerbakken. Ik schep 2 bakken vol met brokken en zet die voor ze neer en een andere vul ik met water.

'Wil je een ijsje?' Vraagt Nathan en ik knik.
'Ja lekker' en ik wandel snel nog even naar de wc.
'Wat ga je doen?'
'Plassen, of mag dat niet meer' grinnek ik.
'Nee' krijg ik bloedserieus terug.
'Grapje' en hij glimlacht.
'Ha... ha...'

Zodra ik weer terug de badkamer uitgelopen kom zie ik dat hij een film aan heeft gezet en de honden op een bankje liggen.
'Eh... mag dat?' Vraag ik en wijs naar de honden.
'Ja, die is voor de honden' en ik glimlach en geef hem een kus op zijn wang.
'Je bent echt geweldig' en  hij trekt mij op schoot en zoent mij vurig, terwijl zijn handen mijn lichaam verkennen.
18+ stuk!
'Ik ben ongesteld' zeg ik mompelend tegen zijn lippen wanneer ik zijn hand aan mijn broek voel prutsen. 
'Nee hoor, je hormenen zijn afgenomen en je bloedt niet meer' zegt hij en ik zie dat zijn ogen een tint donkerder zijn geworden.
'Dit is echt gemeen' fluister ik en zoen hem weer terwijl ik denk aan mijn ongesteldheid. Ik ben inderdaad sinds gisteren niet meer aan het bloeden geweest, wat raar is aangezien ik dat meestal wel een week ben. Nathan zijn shirt ligt op de grond en mijn trui volgt al snel.
Zijn lippen gaan naar mijn sleutelbeen en plaatsen daar een aantal kusjes.
'Ik hou van je' gromt hij en plaatst een zuigzoen in mijn hals, waardoor een kreun mijn lippen verlaat. Hij tilt ons op en na een paar minuten zijn we boven, hij zet mij neer en ik doe mijn broek uit, terwijl hij de deur dicht doet en die van hem ook uittrekt.
'Ik haat de winter' zegt hij fluisterend terwijl hij mijn wang streelt en zijn hand naar beneden gaat en mij uiteindelijk weer van de grond wipt.
'Hoezo?' Vraag ik en hij grijnst.
'Teveel kleding' en hij scheurt mijn hemdje kapot en zijn handen gaan naar mijn bh sluiting. Mijn nagels laten krassen achter op zijn gespierde rug. Ik voem hem huiveren en een grom klinkt diep in zijn borstkas.
'Je bent nat, liefje' fluistert hij in mijn oor en ik begraaf mijn gezicht in zijn hals en voel mij helemaal rood wegtrekken, wat hem doet grinneken. Binnen enkele secondes heeft hij mij ontdaan van mijn onderbroek en lig ik op bed en zie hoe hij de zijne uittrekt.
'Alaof jij niet opgewonden bent' aangezien zijn penis al erg strak staat. Hij komt boven mij hangen en begeleidt met één hand zijn penis langs mijn opening en mijn gevoelige plek na een aantal keren glijdt hij bij me naar binnen en ik kreun van genot, zodra hij gelijk op een redelijk vlot tempo begint te stoten. Zijn lippen vinden de mijne en zijn handen omvatten mijn polsen die ze omhoog trekken en in één hand sluit.
'Ik hou van je' fluistert hij grommend. En hij draait ons om, en ik slaak een gilletje.
'Wat is er niet gewend om boven te zitten' grijnst hij en ik schud mijn hoofd en ben nu degene die het tempo op gang houdt. Ik ga rechtop zitten en Nathan volgt mijn voorbeeld. Zijn handen pakken mijn heupen beet en drukken mij dieper naar beneden en houden mij daar.
'Ik moet zo komen' gromt hij en ik glimlach.
'Ik nog niet' pest ik hem en we worden weer omgedraaid. Zijn hand gaat naar mijn gevoelig plek en begint daar te spelen terwijl hij wat rustiger aan begint te bewegen.
'Oh fack' kreunt hij en ik voel hoe hij klaar komt in mij, maar gaat nog even door met bewegen om mij te laten komen. En nog geen minuut later kom ik ook en krom mijn rug. Ik tril nog even na, terwijl hij in mij blijft zitten en boven mij blijft hangen.
'Douchen?' Vraagt hij en ik knik en hij tilt ons in deze houding op en loopt naar de badkamer.

Een iets langer hoofstuk dan normaal en een wat meer gedetailleerder 18+ stukje, omdat ik geslaagd ben!

He's my protectorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu