Nathan,
Ik ben blijven eten en heb de auto bij Thomas en Ben op de oprit geparkeerd en ben via het raam haar kamer ingesprongen. Ze hoefde haar beste vriendin niet naar huis te brengen, maar heeft nog wel afscheid kunnen nemen. We kijken nog een serie op netflix, de honden die liggen in hun hangbank, stoel achtig iets. En Cassandra ligt tegen mij aan met haar been over mijn benen heen, haar hand gaat lichtjes over mijn gespierde buik naar beneden en weer omhoog, en vervolgens weer naar beneden. Mijn hand ligt op haar rug en houdt haar dicht tegen mij aan, ondertussen heeft mijn andere hand haar bovenbeen vast en met mijn duim draai ik rondjes. Ze heeft een lange trui aan die ze gebruikt als pyjama, en een dik dekbed is over ons heen geslagen. Ik lig in alleen mijn boxer aangezien ik geen andere kleding mee heb en het anders wel verdomd warm wordt. Plus mijn spijkerbroek slaapt niet zo lekker.
De volgende ochtend gaat er geen alarm af, maar maakt haar beweging mij wakker.
'Waar ga je heen?' Vraag ik met een hese ochtend stem.
'Met de honden uit' en ze heeft intussen al een bloedrode broek aan en trekt een wit bloesje aan met een gouden ketting van simpele slierten draad die in een knoop zitten. Ze doet een hoge staart in en loopt naar de badkamer waar ze snel naar de wc gaat en haar tandenpoetst.
'Het is nog geen zes uur' klaag ik en ze snikkert en loopt vervolgens naar beneden, ik sprint snel in mijn kleren en kan nog net haar pols vastpakken voor ze de deur uitloopt.
'Ik ga mee' en ze glimlacht.
'Ik dacht dat je wou blijven slapen' en ze opent vast de deur voor de honden die een regenjas aan hebben aangezien het regent.
'Misschien wel' en kijk naar buiten, het is nog pikke donker en het is koud en nat. En ja ik klaag daarover, want ik houd niet van kou en regen. En ja ik ben een weerwolf, maar we voelen kou nogsteeds.We lopen een kort rondje en daarna doet ze haar haar en een beetje make-up op, wat eigenlijk alleen een crème is voor een zachte huid, mascara en een zwarte eyeliner met een rood streepje erboven.
'Je ziet er weer prachtig uit, heb je een extra tandenborstel?' Vraag ik en ze giechelt en vervolgens geeft ze me een nieuwe tandenborstel in verpakking.
'Dankje' en begin mijn tanden te poetsen.
'Je moet alleen wel via het raam weer weg' zegt ze, nadat ik aanstalten maakte om achter haar aan te gaan.
'Ohja...' en ik geef haar een kus en spring uit het raam en ren naar mijn auto om droog te zitten. Ik start de motor en laat hem vast warm worden.Na ongeveer een kwartier komt ze aangewandelt met een capuchon op.
'Hier' en ze geeft me een zakje met broodjes.
'Dankje' en kus haar nog is.
'Eet nou eerst maar' lacht ze tegen mijn lippen aan. Mijn handen pakken haar hoofd steviger vast en ze kreunt zachtjes. Nu laat ik haar los.
'Serieus?' Vraagt ze verbaasd.
'Wat?' en neem een onschuldige hap van een broodje ham kaas.
'Laat maar' en ze neemt zelf ook een broodje uit haar broodtrommel.
'Is dit voor de hele dag?' Vraag ik en ze knikt.
'Was wel de bedoeling ja' en ze kijkt verbaasd naar mij.
'Dat jij hierop kunt leven, oke, maar ik ben een wolf' zeg ik en ze haalt haar schouders op terwijl ze mij nogsteeds vaag aankijkt.
'Wolven hebben wel wat meer voeding nodig dan alleen 5 broodjes voor de ochtend en middag' en haar ogen worden groter.
'Hoeveel eet je wel niet?' Vraagt ze en ik rij weg richting school.
'Veel'Op school aangekomen zet ik haar bij de ingang af en parkeer dan op een hoek parkeerplaats.
'Eerst naar de kantine' en ik sleur haar bijna achter mij aan. Bij de kantine bestel ik nog drie goed belegde bolletjes en een kop extra sterke koffie.
'Ja je eet echt veel' lacht ze en eet zelf een appel die ze meegenomen heeft.
'Ik moet genoeg energie hebben om je te beschermen' knipoog ik en eet de bolletjes in een vijf minuten op, precies op tijd voor de les. We moeten helemaal naar boven.Aan het einde van de vier lessen hebben we een half uur pauze en koop ik weer drie bolletjes en twee kommen soep.
'Hier' en zet een soep voor Cass haar neus neer. Ze is met een grote glimlach op haar mobiel aan het typen.
'Dankje' en ik eet mijn soep eerst op en doop ondertussen een bol erin.
'Tess is helemaal verliefd' zegt ze en ik kijk haar aan en zie Thomas ook in zijn telefoon geplakt.
'Ja, beide' antwoord ik en neem een hap.
'En jij dan?' Vraag ik en kijk haar schuin aan, en de rest van de jongens komen erbij zitten.
'Ik ook' en ze buigt zich naar mij toe en ik naar haar.
'Doe dat ff ergens anders!' Horen we en ik kijk boos naar mijn beta.
'Kijk dan ergens anders heen' zeg ik en zoen haar vol.Na de lessen zet ik Cass bij het asiel af en rij door naar mijn eigen huis, aangezien we een vergadering hebben. Ja eigenlijk moet Cass erbij zijn, maar ze heeft duidelijk aangegeven dat ze hierin niet betrokken wil zijn, dus doe ik het in mijn uppie, met mijn beta en gamma.
'Goedemiddag dames en heren' groet ik de andere alpha's en luna's met de beta en gamma's die uit buur roedels komen.Dit is best wel een saai boek of niet soms?
Ik heb nog wel ideeën voor andere wolf boeken, maar ik moet weer een beetje in de flow terug komen van het schrijven aangezien ik nu weer met stage bezig ben en ook in mijn examenjaar zit.
JE LEEST
He's my protector
WerewolfCassandra is verhuisd met haar ouders, dat betekend dus ook een andere school. Wat ze alleen nog niet weet is dat de school waar ze heen gaat bijna alleen maar weerwolven bevat. Mensen die van gedaante kunnen veranderen in de vorm van een wolf. Dez...