38

173 6 1
                                    

Hierboven de jurk van Cassandra.

Cassandra,

Nog twee dagen tot we gaan trouwen, en ja ik ben super zenuwachtig, we trouwen in een apart gebouw hier op het terrein, het is een hele grote zaal, waar vrienden van onze ouders en ons, en dichtbij staande en iets verdere familieleden allemaal passen. De afgelopen paar weken was echt een chaos, allemaal dingen regelen, uitnodigingen ontwerpen, schrijven en versturen naar degene die uitgenodigd waren. Uiteindelijk zijn we gegaan voor een foto van onze handen in elkaar gevouwen met een datum, tijd en plaats met onze namen. Taarten proeven, van vanille, tot bosbessen taart met fondant en verschillende soorten combinatie smaken. We hebben gekozen voor een simpele vanille cake met witte fondant en rode aardbeien creme vulling. Het wordt een drie verhogingen taart. Jurken passen is mij nog nooit zo erg in mijn neus gaan zitten, ik heb denk ik wel honderd jurken aangehad voordat ik eindelijk de juiste had gevonden, mijn moeder wou juist een meer poeffie jurk, en ik een meer simpele, en Tes die was helemaal verliefd op kant. Dus ik heb een beetje van alles wat, de rok is een beetje poeffie, de jurk is verder best simpel gemaakt en heeft kanten stof voor de afwerking.
Een boeket samen laten stellen en bloemen voor in de zaal op de tafels is nog is een gedoe zeg, vooral als ke met een wolf trouwt die een erg gevoelige neus heeft. Uiteindelijk zijn het oudroze kleur pioenrozen geworden met wat groen er doorheen. En make-up en je haar daar wil ik het nog niet eens over hebben.

Ik heb vijf verschillende make-up artiesten gehad, de eerste die had hele felle kleuren gebruikt, wat totaal niet bij de bruiloft paste. De tweede had veel groen en blauw met paars, waardoor het leek op blauw geslagen ogen. De derde ging voor bruine en rossige kleuren, die vond ik wel erg mooi qua combi, maar de artiest heeft mij zo opgemaakt dat ik eruit zag als een uitgemergeld skelet.  De vierde was teveel freestyle bezig en heeft dus kleuren gemengd die echt niet kunnen, maar de manier van opmaak was wel erg proffesioneel. Dus uiteindelijk heb ik de derde en vierde bij elkaar gevoegd, de vierde artiest mocht mij nog is opmaken maar dan met de bruine en roze tinten. Hieruit is een hele mooie combi gekomen.

Mijn haar was één van de laatste dingen, daar heb ik wel 20 haarstylen van in mijn haar gehad, van gewoon los tot aan vast met vlechten, diamanten erin verwerkt, of parels, krullen combinaties van al die verschillende stylen. De winaar is geworden, losse krullen met een dikke vlecht schuin van boven naar beneden met pioenrozen erin gestoken.

En als klap op de vuurpijl, nog mijn nagels en verscheidene dagjes spa en massages. Die moesten van mijn schoonmoeder, ongemakkelijk was het wel aangezien ik een paar keer een mannelijke masseur had en daar was Nathan niet blij mee.

En nu zijn we nog maar twee dagen verwijdert van de grote dag.
'Goedemorgen liefje' en ik open mijn ogen en zie Nathan met een dienblad staan.
'Oeh, krijg ik dit er bij, elke dag ontbijt op bed?' Vraag ik plagend.
'Waarom niet' en hij legt het blad op schoot. Er liggen mini pannekoekjes, fruit en verschillende soorten beleg op het blad. En uiteraard een smootie en een kop zwarte koffie voor Nathan.
'Heb jij al gegeten?' Vraag ik en hij knikt.
'Ja, alleen nog geen koffie gehad' en ik knik.
'Dankje je bent geweldig' en geef hem een kus op zijn wang.
'Dat weet ik' en hij neemt een slok.
'Dat je ego nog in dit huis past' lach ik en hij kijkt mij quasi boos aan.
'That hurt my feelings' en hij grijpt zijn borst vast.
'Sorry baby boy' en ik kus hem nog is op de wang.
'Wat ga je vandaag nog doen?' Vraagt Nathan en ik pak mijn agenda bij de hand die op mijn nachtkastje ligt.
'Massage, oliën van mijn huid, mijn wimpers kleuren en lichaamshaar waxen' noem ik op en hij knikt.
'Ben ik blij dat ik geen vrouw ben' lacht hij.
'Haha, jij hebt andere dingen waar je je druk om moet maken' zeg ik en leg mijn agenda terug.
'Ja klopt, ik heb voornamelijk de roedel nog en ik moet ervoor zorgen dat alles optijd klaar is voor onze trouwdag' en ik grinnek.
'Je hebt het ook wel zo zwaar' zeg ik overdreven.
'Eh... anders krijg je nooit meer ontbijt op bed' plaagt hij en pakt een paar aardbeien.
'Hoeft ook niet, wordt je lui van' grap ik en hij proest het uit.
'Jij en lui, je bent niet stil te houden, alleen na een paar dagen flinken seks' zegt hij en ik krijg het warm en voel mijn wangen rood worden.
'Je bent nog steeds schattig als je je schaamt' zegt hij plagend en ik steek mijn tong uit en eet vervolgens mijn pannekoeken zo op.
'Ik kan niet wachten tot we getrouwd zijn' zucht ik het onderwerp veranderend.
'Eigenlijk zijn we al getrouwd soort van, maar je ouders mogen het niet weten dat wij wolven zijn'
'Weet ik, gelukkig heb ik Tess en kan ik daar mijn ei bij kwijt'
'Waarover?' Vraagt hij nu verbaasd.
'Voor als we een keer ruzie ofzo zullen hebben' zeg ik en zijn mond valt open.
'Wij gaan geen ruzie krijgen' zegt hij en ik grinnek.
'Of iets anders'
'Zoals?'
'Geen idee Nathan, het is fijn om iemand te hebben met wie ik kan praten over dit hele gebeure zonder dat ik mij druk hoef te maken dat ik perongeluk iets laat glippen'
'Hmmm....' en hij gaat verder liggen en ik eet in stilte mijn eten op.

Jaha, altijd grote voorbereidingen die getroffen moeten worden.
Hoe ziet jullie droombruifloft eruit?

He's my protectorWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu