Właśnie wchodziłam z ojcem do muzeum, w którym odbywała się wystawa. Trzymałam ramię rodziciela lekko zestresowana uśmiechając się. Widziałam osoby, które przyglądały mi się i robiły zdjęcia.
- Nikt mnie nie zna, a tu już paparazzi? - spytałam szepcząc tacie do ucha.
- Głównie zdjęcia robią mi. - zaśmiał się ironicznie. - Jednak połowa z nich to ludzie, którzy zajmują się szukaniem kobiet do kampanii reklamowych. Jeśli ktoś cię zaprosi, to masz ogromne szanse na zostanie modelką.
- Dobrze wiedzieć. - uśmiechnęłam się machając ludziom. - Czuję się jak jakaś celebrytka.
- Możesz nią być. Korzystaj z tego.
- Panie prezesie? Możemy zrobić wywiad z Pana i Pana piękną córką? - spytał mężczyzna trzymający mikrofon. Od razu domyśliłam się, że jest on z miejscowej telewizji.
Wiedziałam, że mój ojciec jest sławny. Jednak, że aż tak? Nigdy bym tak nie pomyślała...
- Dobrze. - odparł tata kiwając głową ze swoim firmowym uśmieszkiem.
- Dlaczego Pan nie brał wcześniej córki na wystawy? Jest piękna! - zaczął zachwycać się dziennikarz.
- Musiała zaczerpnąć normalnego życia bez błysku aparatu. - pokiwał głową. - Jednak teraz to całkiem inna sytuacja. Airi jest już dorosłą kobietą.
- Dobrze! Mamy nadzieję, że Airi pojawi się na przyszłych wydarzeniach! A więc... Ta wystawa... Czym Pan się inspirował?
- Podczas podróży służbowej w Niemczech zapoznałem się z tamtejszą architekturą. Wystawę przygotowałem z tamtejszym architektem muzem w Hamburgu. Niesamowity człowiek.
- Dziękujemy! Teraz chciałbym zadać pytanie Pana córce. - kamera odwróciła się w moją stronę, a mikrofon po chwili pojawił się przy mojej twarzy. - Z tego co wiem, nadal uczęszczasz do szkoły. Jakie masz plany na przyszłość?
- Jeśli nie zostanę modelką wyjadę na studia historii sztuki, bądź na studia związane ze sportem i zarządzaniem. - odpowiedziałam uśmiechając się lekko.
- Zaciekawiłaś mnie! Skoro sport... To jaki dokładnie ciekawi cię najbardziej?
- Siatkówka. Jestem menadżerką w szkole Nekoma, wcześniej pomagałam w treningach drużyny Aoby Johsai, a we Francji byłam pomocnikiem trenera. Od dzieciństwa grałam w siatkówkę, więc znam wszystko na pamięć.
- Wow! Interesująca kobieta! Dobrze... Ostatnie pytania. Skoro historia sztuki, to prawdopodobnie pójdziesz w stronę zainteresowań ojca?
- Tak, zawsze byłam tym zainteresowana. Czasem pomagam w sprawach służbowych.
- Dobrze! A więc, czy nasza gwiazdka ma chłopaka? A jak nie... Może planuje? - spojrzał na mnie unosząc jedną brew.
- Tak, mam chłopaka.
- Oj... Niestety kochani! Nasza przyszła gwiazdka ma wybranka! Może jednak nastąpi zmiana, jak spotka któregoś z was, fani! Ostatnie pytanie... Słyszeliśmy, iż byłaś kiedyś z kapitanem jednej z najlepszych tutejszych drużyn. Czy to prawda, że byłaś w związku z Oikawą Tooru? Jesteście przyjaciółmi, a może nadal parą? - przez moją głowę przebiegła myśl o tym, iż chłopak jest w związku z Iwą. Cudem powstrzymałam się od śmiechu nie zmieniając nawet wyrazu twarzy.
- Byliśmy razem, jednak teraz jesteśmy przyjaciółmi. Jestem z kimś innym.
- Dziękujemy za ten cudowny wywiad pięknej Airi Ito! Spotkamy się po reklamach! - po tych słowach drugi mężczyzna opuścił kamerę. - Dobra robota. - uśmiechnął się dziennikarz odchodząc.
CZYTASZ
Białowłosy Anioł | Haikyuu |Kuroo Tetsurou x OC
Genç KurguKiedyś coś tu się pojawi! Obiecuję!♥