Hua Cheng minden reggel megkérdezte magától:- Minek vettem meg?
E-Ming egyszer sem használta kanapé melletti fekhelyét. Ezt onnan is feltételezte, hogy egy kósza szőrszál sem állt ki belőle, amikor meg mindketten otthon vannak, egyszerűen látják. E-Ming Xie Liannel vagy Hua Chenggel alszik, körülöttük lebzsel, de sosem a saját kis vackában, amiről csak a neve hiányzik.
Nem gondolta, hogy más fogja kitölteni a fekhelyet.
Tavaszias este volt, langyos szellő futott cégig cirógatva a bőrön. Az erkélyajtó és néhány ablak nyitva állt, hadd jöjjön be a friss levegő, ami élénken jött is, lobogtatva a függönyöket. Xie Lian és Hua Cheng túl voltak a vacsorán. Az üvegasztal mellé, a padlón foglaltak helyet, és Scrabble-t játszottak. Mindig vitte magával lakásról lakásra mindegyik költözésnél, használni nem használta, nem volt kivel.
Nem volt tétje, nem számolták a pontokat, csak játszottak. E-Ming a lótuszélésben lévő Hua Cheng ölében pihent, míg Xie Lian maga alá húzott lábain ült, időnként fészkelődve.
Hua Cheng köre jött.
- Gege nagyon ügyes - jegyezte meg Hua Cheng.
Őszintén mondta, de a valóságtól messzebb nem is járhatott volna. Xie Lian betűi egyre csak gyűltek, fele annyi szót nem sikerült kiraknia, mint Hua Chengnek. Ez nem azért van, mert szegényes a szókincse. Csupán olyan betűket húzott és úgy rakta le Hua Cheng a sajátjait, hogy Xie Lian nem látott sok esélyt a kibontakozásra.
- Megteszem, amit tudok - nevetett fel Xie Lian. Végignézett betűin, aztán a táblára, de percek gondolkodása után is a legjobb szó, amit ki tudott rakni, a "good". Shi Qingxuan, mert mindketten jók voltak angolból a középiskolában, mikor külföldön járt, képeslap helyett angol Scrabble-t küldött.
Hua Cheng elővette telefonját, hogy megnézze az időt.
- Lassan ideje megsétáltatni az árnyékodat - pillantott E-Mingre.
Xie Lian elmosolyodott. E-Ming, amikor Xie Lian a lakásban van, valóban úgy követi, mint az árnyék, Hua Cheng szájából pedig egyenesen játékosan hangzott, nem tudott nem virulni.
- A végeredmény egyértelmű, te győztél - mondta gratulálva Xie Lian.
- Hát nem úgy volt, hogy nem győzelemre játszunk? - görbült pimasz mosoly ajkain. - Ezek szerint kapok jutalmat?
Xie Lian hümmögve pislogott.
- Jutalom? Milyen jutalmat szeretnél?
- Hm - gondolkozott el Hua Cheng, aztán mint akibe villám csapott, úgy találta meg a legkívánatosabb jutalmat. - Gege megtenné, hogy a másik nevemen szólít időnként?
- Milyen másik név?
- Tinédzserként gyakran fordultam meg kaszinókban, persze hamis személyivel - kuncogott. - Hozzám nőtt az évek során, de miután betöltöttem a kort, nem volt többé szükség rá, így nem is hívott úgy senki.
- Ezen könnyen segíthetek, nyerned sem kellett volna hozzá - nevetett Xie Lian. - Mi ez a név?
- San. Lang. - Hangsúlyozta egyenként, és szemében vágyódás utáni türelmetlenség csillogott.
Xie Lian felállt a padlóról és nagyot nyújtózott.
- San Lang - nézett le, és figyelt a név tökéletes kiejtésére. - Indulunk?
E-Ming izgatottan felugatott.
- Már meg is kaptad a választ - fojtotta vissza szétterülni kívánó vigyorát.
JE LEEST
A vörös fonál (HOB ff) (BEFEJEZETT)
FanfictieA szerelem vörös fonala láthatatlanul megköttetett. Shi Qingxuan, a volt menyasszony különös kéréssel fordul Hua Chenghez. Szeretné (követeli), hogy egy időre fogadja be magához jó barátját, Xie Liant, aki nemrég elvesztve a munkahelyét, már nem tu...