A fonál összeköt. Összekötötte őket. És valaki látta, hogy a jövőben sem lesz másképp.Szombat reggel volt, túl a kutyasétán. Hua Cheng a reggelit készítette, aminek illata bejárta a lakást zugait, kicsábítva Xie Liant az ágyból.
- Jó reggelt - mosolygott lustán pizsamájában Xie Lian.
- Jó reggelt, gege! - mosolygott vissza Hua Cheng.
Asztalhoz ültek. Könnyed reggelit választott a szakács, sok impozáns gyümölcsöt. Kiwi, alma eper, banán, áfonya, barack és dinnye. Káprázatos ékszerként pompáztak a tányérban gyűlve. Xie Lian szinte bűnnek vélte elfogyasztani.
- Holnap, mivel sok gyümölcsöt vettünk, gondoltam lehetne a reggeli amerikai palacsinta, sziruppal leöntve, némi gyümölccsel - ajánlotta Hua Cheng.
Hua Cheng kevés hobbival rendelkező személyként, mert felveti a pénz, szabadon próbálkozhat bármivel, ezek pedig más országok ételei elkészítése.
- Ühm - bólintott Xie Lian két falat között. - Rossz hatással vagy rám - kuncogott.
- Ugyan miért, gege? - fojtotta vissza szórakozott vigyorát.
- El vagyok kényeztetve - vádolta Xie Lian.
- Ha így is van, nem fogok bocsánatot kérni érte - szúrt villára egy kisebb epret.
- Pedig nem szabad megszoknom - ellenkezett Xie Lian. - Csak nálad élvezek ilyen vendégszeretet. Amint elköltöz...
Hua Cheng Xie Lian szájába nyomta villáján lévő epret. Gondolkodás nélkül elfogadta, mire Hua Cheng visszahúzta kezét. Xie Lia
- Gege itt lakik.
- Még - mondta vörös arccal, illetlen módon rágás közben Xie Lian.
- És amíg gege itt lakik - folytatta Hua Cheng -, addig igenis koronahercegi bánádmódban részesül. - Újabb epret szúrt villájára és Xie Lian elé emelte, aki zavartan pislogott, váltva pillantásait az eper és Hua Cheng között. Hua Cheng szórakozottan mosolygott. - Azt mondtad, még.
Xie Lian fülig pirult zavarában.
- Nem úgy értettem - motyogta.
Reggeli után Xie Lian elment zuhanyozni. Tisztán akarta bepiszkolni magát a szombati takarításhoz, ami végül vasárnapra tolódott. A mindig lelkes Shi Qingxuan és a kénytelen volt vele tartani, így bosszús kedvű párja, He Xuan megjelenése forgószélként változtatta meg a rutint.
Shi Qingxuan kötelezte Xie Liant és Hua Chenget, hogy menjenek el velük egy jósnőhöz. Egészen pontosan csak Xie Liant szándékozta vinni, de a jósnő sajátosan végzi munkáját, és csak úgy hajlandó jósolni, ha párosan mennek el hozzá az ügyfelek, független attól, hogy romantikus kapcsolatban vannak vagy sem. Hua Cheng természetesen nem engedte, hogy Xie Lianre bármit rákényszerítsen volt menyasszonya. Xie Lian kevésbé volt ilyen erős, belement, hogy elmenjen a jósnőhöz, de csak és kizárólag akkor, ha Hua Chengnek nem jelent gondot. Ha ő megy, mindketten mennek. Ha nem megy, egyikük sem indul útnak.
A jóshoz vezető út hosszadalmasan telt, de legalább külön kocsiban. Előbb fagy be a pokol, minthogy Hua Cheng még egyszer ebben az életben egy autóban üljön Shi Qingxuannal. Shi Qingxuan az a személy, aki a világ legborzalmasabb dalainak válogatás cédéjét képes berakni zenének, amit énekelni is elkezd, jó hangosan, hogy kettővel előttük lévő autóban is hallani lehessen. Ráadásul Shi Qingxuan, amilyen ügyesen keveri ruháiban az eleganciát és fiatalságot, olyan életveszélyes sofőr. Ha létezik, az bizony Shi Qingxuan mellé szegődött, ezért nem halt meg még. Minden alkalommal hidegrázás futott végig Hua Chengen, amikor belegondolt, ha az apja tovább él, mára ennek a förtelmes lénynek lenne a férje.
KAMU SEDANG MEMBACA
A vörös fonál (HOB ff) (BEFEJEZETT)
Fiksi PenggemarA szerelem vörös fonala láthatatlanul megköttetett. Shi Qingxuan, a volt menyasszony különös kéréssel fordul Hua Chenghez. Szeretné (követeli), hogy egy időre fogadja be magához jó barátját, Xie Liant, aki nemrég elvesztve a munkahelyét, már nem tu...