Witam, z racji tego, że moje opowiadanie się zakończyło, chciałam wam przybliżyć kilka ciekawostek, których nie było w opowiadaniu a które go dotyczą, dlatego zapraszam! 🌸
1. Dziewczyna, teraz już żona Obito ma na imię Unmei (co powinno znaczyć przeznaczenie po japońsku, ale nie przyzwyczajałabym się do tego tak bardzo, bo tłumacz google często się myli). Mają dwójkę dzieci - dwie dziewczynki.
2. Sakura i Naruto są rodzicami chrzestnymi Itachiego.
3. Ty jesteś matką chrzestną dla Akihiko, synka Neji'ego i Tenten.
4. Twoja dobrze prosperująca manga, którą tworzysz to yaoi. Zresztą, jest to nowa ulubiona lektura Kakashiego.
5. Kankuro podkochiwał się w tobie jeszcze dwa lata po skończeniu wojny, chociaż nigdy nie wyznał Ci swoich uczuć.
6. Itachi przebudził i opanował swojego Sharingana w tym samym wieku co jego wujek - Itachi.
7. Sakura mieszka w Wiosce Piasku.
8. Sasuke pierwszy się w tobie zakochał, ale jako drugi wyznał Ci miłość.
9. Podczas pożegnania Naruto i Sasuke, gdy ten drugi opuszczał wioskę, Sasuke poprosił Naruto, żeby ten nie pozwolił nikomu Cię skrzywdzić.
10. Mimo iż nie posiadasz czakry, wciąż trenujesz z Guyem, co czyni Cię bardzo silnym ninja, chociaż nie posiadasz żadnej rangi i nie bierzesz udziału w żadnych misjach.
11. Ben był twoim przyjacielem, który mieszkał z tobą i twoim ojcem po tym, jak jego rodzice się go wyrzekli w powodu jego orientacji. Po jego śmierci zaczęli wspierać społeczność LGBT.
12. Jeden z bohaterów twojej mangi nazywa się Ben.
13. Sasuke oświadczył Ci się podczas jednej z podróży, na której mu towarzyszyłaś.
14. Swój pierwszy pocałunek przeżyłaś z Benem, co spowodowało zazdrość Sasuke, który chciał być twoim pierwszym we wszystkim.
15. Sasuke przeczytał wszystkie tomy mangi, które do tej pory stworzyłaś, chociaż nigdy Ci się do tego nie przyzna.
16. Sasuke nie lubi kiedy spędzasz za dużo czasu w towarzystwie Neji'ego. Jest wtedy bardzo zazdrosny.
17. Regularnie organizujesz spotkania Drużyny 7, nie zapominając o żadnym jej członku.
18. Twoja ciotka, po twoim zniknięciu, zaczęła czytać mangi, chcąc zachować odrobinę ciebie w swoim życiu.
19. Pierwszą osobą której Sasuke powiedział o twojej ciąży był Itachi.
20. Sakura poznała całkiem przystojnego chłopaka z Wioski Piasku, podczas jednej z wycieczek w tamte rejony i tak została jego żoną. (Patrz ciekawostka numer 7).
21. Jedna z córek Obito i Unmei zostanie 10 hokage.
🌸🌸🌸
CZYTASZ
Her eyes |Sasuke x Reader|
FanfictionPrzechadzając się po galerii sztuki, niespodziewanie zostajesz wciągnięta przez jeden z obrazów. Z nieznanych sobie przyczyn trafiasz do świata Naruto i zaczynasz tam pełnić dosyć niespotykaną rolę. Sytuacja komplikuje się, kiedy przeżywasz swoje pi...