spor festivalinde tuhaf olay

411 31 11
                                    


Koşuyorum...Aldığım nefes ciğerlerimi yakıyor, ayaklarım artık beni taşımıyor ama duramam oraya bir daha dönemem. 

(O sırada UA lisesinde)

Present Mic: Bakugooo Katsukiii karşısında da Todoroki Shotoooo . Başlayın! 

Maç tüm hızıyla devam ederken bir anda alarmlar çalmaya başladı, tüm kahramanlar dikkat kesilimiş ne olduğunu anlamya çalışıyorlardı ama ortalıkta kimse gözükmüyordu. Sonra Aizawa sensei bir şey farketti; sahaya doğru koşan 14 -15 yaşlarında bir kız. 

Başardım. Başardım, artık güvendeyim ya da değilim çünkü sahadaki iki çocukta sanki bir hamle yapmamı bekler gibi bir vaziyette saldırmayı bekliyorlardı ,onlara kötü olmadığımı söylemek istedim, yardıma ihtiyacım olduğunu söylemek istedim ama ayakta duramıyordum gözlerim kararıyordu, o sırada çocuklar bana yaklaşmaya devam ediyordu ve benim ağzımda sadece ''lütfen'' kelimesi çıktı, sonrası sadece derin bir karanlık...

Gözlerim açtığımda revir olduğunu tahmin ettiğim bir yerdeydim önce kalkmaya çalıştım ama el ve ayak bileklerimdeki kelepçeler izin vermedi sadece biraz doğruldum ve etrafıma bakınmaya başladım odada ufak tefek doktor önlüğü giymiş yaşlı bir kadın öğretmen olduğunu tahmin ettiğim siyah tulumlu boynunda bir sürü kayış olan bir adam ve fare ve ayı karışımı gibi duran ufak tefek biri daha vardı.

Sonra başımdaki adam kalın ve tok sesiyle konuşmaya başladı:

_ Kimsin? Burada ne arıyorsun ? gibi birsürü soru sıralamaya başladı, ama ben bunları tam olarak algılayamıyordum sanki kafamın içinde bir sürü kişi çığlık atıyordu. Sonra küçük olan adam konuşmaya başladı.

_Sakin ol Aizawa , kızı görmüyor musun? Ona anlaması için biraz zaman verelim.

_Bence direkt sorgulamalıyız çünkü daha yeni kötüler saldırdı, onlardan biri olup olmadığından emin olmalıyız . dedi isminin Aizawa olduğunu öğrendiğim adam. Sonra konuşmaya devam etti.

_Ya kötüler birliğinden-

 Lafını bitiremedi çünkü o ismi duyduğum anda, kafamdaki tüm çığlıklar bir anda sustu ve karşımdaki komodinin üzerindeki ilaç şişelerini patlattım onlarla beraber bileklerimdeki kelepçelerde toz olup gitti.

_Hayır ,hayır beni onlara geri veremezsiniz ben kurtuldum oradan, geri dönmem.

Kahretsin! Yine yapıyordum kontrolü kaybediyordum, etraftaki her şey deprem olurcasına sarsılıyordu durmam lazımdı, durmak zorundaydım.Dur! Sonra bir anda her şey durdu ne yani kontrol altına mı almıştım? Hayır, hiç sanmıyorum bunu ben yapmadım. Sonra siyah tulumlu adamı gördüm saçları havaya kalkmıştı ve gözleri kırmızıya dönmüştü. Sanırım özgünlüğü ile ilgiliydi

_Hala onu sorgulamak için zamana ihtiyacı olduğunu mu düşünüyorsunuz?

_Sorgulamanıza gerek yok ne bilmek istiyorsanız anlatacağımm sadece lütfen beni kötüler birliğine geri göndermeyin.

_Adım Akiyama Rin. İlk olarak bariyerleri nasıl geçtiğimi söyleyeyim, özgünlüğüm sayesinde vücudumdan güç dalgaları yayabiliyorum eğer odaklanırsam insanların beyninde bazı noktalara baskı uygulayıp onları bayıltabilirim veya acı çektirebilirim ama özgünlüğümü kullanırken kendimi zorlarsam sırayla burnumdan kulaklarımda gözlerimden ve ağzımdan kan gelmeye başlar daha önce en fazla gözlerimden kan gelene kadar zorlamıştım ama bu raddeye ulaşana kadar genelde vücudum tehdit algıladığı için bilincim kapanır. Ayrıca bir Mergeüm .Mergeleri biliyor musunuz yoksa açıklayayım mı?

_Doğa ile iç içe yaşamış bir toplum bazı güçleri olduğu söylentileri vardı ama kimse tam olarak bilmiyordu ayrıca Mergelerin soyu 10 yıl önceki büyük katliamda son buldu.

_Evet çoğunluğu doğru ama tüm Mergeler ölmedi ailem yaşamam için öldü. Ve emin olun hoş bir şey değildi .Ayrıca Mergelerin gücü bazı hayvanların kontrolünü alabilir. Ve de doğa ile iç içe yaşadıkları için doğa onlara sonsuz saygı duyar ve onları korumaya çalışır.

_Peki , kötüler birliği ile ilgin nedir?

_Sokakta yaşıyordum ailem öldürüldükten sonra, bir adamla karşılaştım bana beni koruyacağını söyledi onunla gittim ama kötüler birliğinden değildi.Beni götürdüğü yerde bir sürü kişi vardı ve benden birkaç yaş büyük bir çocuk daha vardı. Şu an kötüler birliğinin başı olan Shigaraki Tomura bir kaç sene arkadaştık ve gerçekten kötü biri değildi ta ki o sesten emir almaya başlayıncaya kadar ondan sonra çok agresifleşti bana saldırıyordu bazen ve ben ona karşılık verdiğimde de yanındaki adamlara söyleyip bana çeşitli işkenceler yapıyordu . 10 yıl boyunca kaçışımı planladım ben, tam beklediğim gibi olmasada kaçmayı başardım.  

_Ama endişe etmenize gerek yok çünkü buradan gideceğim, burada okuyup bir kahraman olabilmeyi çok isterdim ama kötüler birliği hala peşimde ve beni gittiğim yerden bela asla eksik olmayacak.

_Bir dakika bizi burada bekler misiniz ? dedi ufak olan adam ve uzaklaştılar, artık onları duyamıyordum.

Birkaç dakika sonra geri geldiler:

_Az önce kendimiz tanıtmayarak biraz kabalık ettik sanırım. Ben UA lisesi müdürüyüm bana Müdür Nezu diyebilirsin, bu beyfendi okulumuzun öğretmenlerinden Aizawa Shota ve bu hanımefedi de doktorumuz olur ona Şifacı Kız diyebilirsin.

_İyi de bir daha karşılaşacağımızı düşünmüyorum.

_ Ama ben düşünüyorum. 

_UA LİSESİNE HOŞ GELDİN!


                                                        

UA lisesinde yeni öğrenciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin