1-A vs 1-B

49 7 1
                                    

Konserden sonraki derste Sensei bize 1-B sınıfı ile bir karşılaşma yapacağımızı söyledi ve kazanan Japonya'nın küçük bir köyünde yaz boyunca kendine ait geçici bir kahraman ajansı açacağını söyledi. Bu düşünce herkesin ilgisini çektiği için hepimiz var gücümüzle çalışıyorduk.

_Krishima, hazır mısın?

Krishima: Yolla gelsin! -Shoto'nun oluşturduğu buzları kırıp havada Krishima'ya doğru çevirdim.

_Al bakalım. -Hızlıca fırlattım hemen sertleşip onları kırmıştı ama biraz sendelemişti.

Krishima: Ahhh! Yine olmadı!

_Nesi olmadı çok iyiyiydin. Krishima ara versek olur mu başım ağrımaya başladı.

Krishima: Olur olur benimde kollarım acımıştı zaten.

_E o zaman hep beraber mola verelim. -Açık bir alana çıktım ve biraz yüksek sesle:

_HEEY! ARA VE...

_He üstüme çık Bakugou gidin ötede kudurun.

Deku: Özür dileriz Akiyama-chan.

_Sorun de...

Bakugou: Ne dedin lan sen bana?

_Yeter ya bölme beni bir.

Bakugou: Patlatı-

Shoto: Ne diyecektin Rin? -Shoto Bakugou'nun sözünü kesince istemsizce gülümsemiştim.

_Teşekkür ederim. Bakugou, az sakin ol diyorum, mola verelim biraz veeee

Mina: Veeee?

Tüm kızlar: DONDURMA YEMEYE GİDELİM!

Deku: Olur bana uyar. -Shoto gelip kolunu omzuma koydu.

Shoto: Sen nereye ben oraya. -Ona dönüp yanağına küçük bir buse kondurdum.

_Herkes tamamsa ne duruyoruz. He bu arada Momo şu kuduzu da getir. Ahh bu içimdeki hayvan sevgisi, ne yapıcam ben böyle? -Sahteden üzülmüş gibi yaptım. Ne yapayım Bakugou ile uğraşmak çok eğlenceli. Tabii ben böyle diyince tüm sınıf kahkahalara boğulmuştu. Bu kahkahaları arkadan gelen patlama sesi kesti.

_Ağağağağaaa imdaat! -Bir anda Shoto'nun kucağına hopladım.

_Shotoo! Kurtar beni bundaann! Momo nerdesin lan?! Arkadaşın ölüyor burada, gel bir el at!

Momo: Bakugou-san biraz sakin mi olsan?

Bakugou: NE SAKİNİ LA...olurum. -Hassiktir laann! Sustu.

_Hassiktir! Lan sen baya seviyorsun bu kızı! -Gerçekten kaşınıyorum. Bakugou yanıma gelecekti ki Momo kolundan tutunca durdu. Ayyy kızardılar lan! Bir dakika ben hala Shoto'nun kucağındaydım.

_Ben artık ineyim. -İnmeye kalkışınca bacağımdaki kolunu daha fazla sıkıp inmemi engelledi.

Shoto: İnebilirsin demedim? 

_Ha?

Shoto: Ha değil inemezsin.

_Ne demek inemem indirsene beni. Hem bak belini acıtırsın. -Bana cidden mi bakışları yolladıktan sonra kafasını hafifçe eğip dudaklarıma hafif bir buse kondurdu.

Shoto: Belimi incitmem merak etme. -Bense biraz utanmıştım çünkü sınıfla birlikteydik ama bizi fark etmemişlerdi. O yüzden:

_Peki artık istesende inmem.

Shoto: Bana hava hoş.

Ochako: Ama siz çok tatlısınız.

_Sizde öylesiniz -Ben bunu diyince Deku ile Ochako kıpkırmızı oldu. Gülüşe gülüşe o günü de bitirdik.

UA lisesinde yeni öğrenciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin