Gerçek Kahramanlık

61 11 5
                                    

Yurt binasından adımımı dışarı atmıştım ki Krishima konuşmaya başladı:

Krishima: Akiyama-chan sence nasıl bir yerdir? Ayrıca senpain çok utangaç olduğunu duydum, acaba anlaşabilecek miyiz? Ya da kahraman işleri yapar mıyız? Ya Fat Gum bizi beğenmezse? Ya yetersiz bulursa? Ya ya...

_Krishima! Sakin ol. Her şey yolunda gidecek. -Bunu deyince biraz sakinleşmişti. Bizde metro istasyonuna varmıştık. Yolun geri kalanında kulaklıklarımı takıp gözlerimi dinlendirdim.

Krishima: Hey uykucu! Kalk bakalım.

_Huh?

Krishima: Geldik diyorum.

_Aaa öyle mi olmuş?

Krishiama: Aaa öyle olmuş. Hadi kalk.

_Hay hay! 

Kocaman sarı bir binanın önündeydik. Vakit kaybetmeden içeri girdik. Bizi bir danışman karşıladı:

???: Nasıl yardımcı olabilirim?

_Biz staj için gelmiştik UA lisesinden Akiyama Rin.

Krishima: Krishima Eijiro

???: A, evet Fat Gum'a geldiğinizi haber vereyim biraz bekleyin lütfen. -Dedikten sonra bir arama yaptı.

???: Odası 3. katta sağdan ilk oda. Sizi bekliyor. -Eğilerek teşekkür ettikten sonra yukarı çıktık. Kapının önüne gelince kapıyı tıklattım içeriden gelen ''Gel'' cevabı ile içeri girdik.

Fat Gum: Bende sizi bekliyordum!

Krishima: Geç mi kaldık? Özür dilerim! Özür dilerim...-Hızlı hızlı eğilip kalkmaya başladı. Dirseğimi boşluğuna geçirdim. Tabii ben, bunu beklemediği bir anda yapınca iki büklüm oldu. Kulağına eğilip.

_Artık sakin mi olsan?

Krishima: Uh? Haa sakiiin. Tamam bunu yapabilirim.- Fat Gum bu halimize gülmüştü.

Fat Gum: Sizi çok sevdim ben. Eğlenceli çocuklara benziyorsunuz. E o zaman gidin de kostümlerinizi giyip gelin, devriyeye çıkıyoruz.

_Haa? Şimdi mi? Aman Tanrım inanamıyorum. Yani doğal olarak devriyeye çıkacaktık ama bu kadar erken olmasını beklemiyordum doğrusu. Aaaah çok heyecanlıyıııım! -Krishima kolumu dürtünce ona döndüm.

Krishiam: Bana diyene de bakın. -O deyince fark ettim herkes bana bakıyordu. Hatta varlığını fark etmediğim Amajiki senpai de öyle.

_Şey ben özür dilerim. En iyisi biz gidip kostümlerimizi giyip gelelim. -Arkamı döndüm sonrada Krishima'nın yakasını tutup onu da peşimden sürükleyerek odadan çıkarmaya çalıştım.

Krishima: Hey hey Akiyama-chan ne- ay! -Kafasına vurdum sussun diye. Sonra ikimizde odadan çıkınca, hemen lavaboya koşup üzerimi değiştim. Yaklaşık yarım saat sonra hepimiz aşağıdaydık.

Fat Gum: Hepiniz geldiğinize göre artık devriyeye çıkabiliriz.

_Hay! (Japonca da Hai! tamamdır, başüstüne gibi anlamlara geliyor. Ayrıca sevimli bir kelime çok kullandığımı fark ettim o yüzden söyleyeyim dedim.)

Devriyeye çıktıktan yaklaşık bir saat sonra:

Fat Gum: Tüh be! Bugün yemek alacağım restoranı kaçırdık. İki sokak aşağıda kaldı.

_Fat Gum, istersen ben gidip alabilirim.

Fat Gum: Sorun olmaz mı senin için buraları pek bilmiyorsun? İstersen Amajiki'yi gönderebilirim.

UA lisesinde yeni öğrenciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin