Okulun İlk Günü

243 28 12
                                    


_UA LİSESİNE HOŞ GELDİN!

Müdür Nezu'nun bunu söylemesi ile şok geçirdim ne diyordu bu adam!?

_Yanlış mı anladım? Yoksa siz kötüler birliğinin pervane gibi aradığı beni, okula mı alıyorsununz? Çok özür dileyerek soracağım ama kafanıza bir şey düşmedi değil mi?

Müdür Nezu: Bu tavrınızdan dolayı sizi yargılamayacağıma emin olabilirsiniz genç hanım. Ama yardığıma muhtaç ve hayatı tehlikede olan birisine yardım etmemek biz kahramanlara yakışmaz.

_Ama hala anlayamıyorum, bir öğrenciyi kurtarmak için hepsini riske atmak...Bence bu kahramanlık değil salaklıktır.

Dolaylı yoldan da olsa onlara salak dediğim için bana gözlerini kocaman bir şekilde açmış  bakıyorlardı. Ve ben özür dilemek yerine tam bir aptal gibi aynen şunu söyledim. ''Haksız mıyım?'' dedim. Ne diyordum ben ya artık beni okula alacakları varsa da bundan sonra imkanı yok almazlardı. Gerçi ben olsam bende kendimi almazdım ya neyse...

Aizawa Sensei: Dediğiniz şey çoğu durum için doğrudur evet ama zaten UA Lisesi 1-A Kahramanlık Sınıfı öğrenceleri kötüler birliğinin hedefindeler.

Daha ilk şoku atlamadan ikincisi geldi , bu dedikleri çok saçmaydı neden kötüler UA öğrencilerine saldırsınlardı ki...Düşüncelerimi müdürün sesi böldü ,''Biz sana biraz zaman verelim en iyisi ''dedi ve gitmeden önce de odasının yerini söyledi.

Yaklaşık bir saat sonra :

Müdürün odasına doğru yürüyordum , böylesine mükemmel bir fırsatı geri tepmeyecektim ve gelecekte çok iyi bir kahraman olacaktım işte o zaman ailemi ve kendimi mutlu edebilecektim ayrıca kötüler birliğini ortadan kaldırabilecektim.                                                                                                  Bu adam bana odasının yerini söyledi iyi hoş da ben niye bulamıyorum bu odayı lan!? Sakin ol Rin birazdan bulursun sakin ol. Ya da aramak yerine neden birine sormuyordum ki, ben bunları düşünürken yanımdan bir kız geçti. Fırsat bu fırsat hemen kızı durdum.        

_Bir dakika bekleyebilir misiniz?

_Bana mı seslendiniz? diye sordu. Kız benden yaklaşık  5 cm kısaydı; kahverengi, omuz hizasında saçları vardı. Aslında çok tatlı bir kızdı.

_Evet, size seslendim. Müdür'ün odasına nasıl gidebilirim acaba? Sanırım kayboldum da...

_Aaa, şey bir kat yukarı çıkın, sola dönün ,koridorun solundaki oda. Ve bu arada ben Uraraka Ochaco

İşte bunu beklemiyordum. Niye bana adını söyleme gereği duydu ki? Gerçi artık bu okulda okuyacağım için sorun olmaz herhalde.

_Bende Akiyama Rin. Bir de teşekkürler.

_Hiç sorun değil.

Kızın yanından ayrıldıktan sonra, müdürün odasına gittim ve kapıyı çaldım.

_Girin.

İçeri girdiğimde müdür sandalyesine oturmuş, çayını içiyordu.

Müdür: Kararınızı verdiniz mi?

_Evet. Bu okulda okumak istiyorum.

Müdür: Birazdan son ders başlayacak. Aizawa Sensei seni götürmek için birazdan burada olur.

_Ne yani, sınava falan girmeden mi?

Müdür: Revirdeki olayda ne kadar güçlü olduğunu anladık ve zaten sınav sistemimiz geliştirme aşamasında.

UA lisesinde yeni öğrenciHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin