Sabah uyandım ve üzerimi giyinip aşağıya indim , Çalışma odasından geçerken babam ve francis'in sesini duydum ."Lanetten hiç bir iz kalmamış eminsin değil mi francis "
"Evet Majesteleri , prenses üç yıldır tamamen arınmış durumda "
"Anlıyorum "
"Bu kadar çabuk arınmasını beklemiyordum , en az 15 yıl sürecek olması gerekiyordu ."
Lanetim hakkında konuşuyorlardı , babam francis'e weiss ile anlaşma yaptığımı söylememi söylemişti . Çünkü francis Büyü kulesinden birisiydi ve beni de hemen büyü kulesine götürebilirdi . Bu yüzden de babam bunu saklamamız gerektiğini söylüyordu . Büyü kulesi ve kraliyet arasında bir çatışma çıkması eminim hiç iyi olmazdı .
Kapıyı çaldım ve içeriye girdim .
"İyi sabahlar prenses lilith"
"Günaydın lilith "
"Günaydın baba , günaydın francis "
Dedim ve babama doğru yaklaştım .
"Prensesim acıkmış olmalı hadi kahvaltı yapalım "
Dedi ve beni kucağına aldı , francis'i orda bırakarak odadan çıktık .
"Baba lanetten tamamen kurtuldum biliyorsun weiss sana söylemişti "
"Biliyorum ama ne olur ne olmaz uzun bir süre kontrol ettirmek istedim "
"Weiss'e güvenmiyor musun ?"
Durdu ve tek eliyle beni tutarken diğer eli ile yanağımı okşadı .
"Weiss'e güveniyorum sadece uzun zamandır bir ejderha görülmemişti ve bu beni biraz endişelendirdi o kadar "
"Nasıl yani uzun zamandır ?"
"Lilith büyünce bile weiss'in bir ejder olduğunu saklamamız gerek , yüz yıldır hiç kimse ne bir ejder gördü ne de anlaşma yaptı .Bu yüzden bu sırrı saklaman gerek "
Kafamı salladım ve kollarımı boynuna sararak ona iyice sokuldum keşke hiç ayrılmak zorunda kalmasaydık . Ne zaman bu kadar bağlandım bu adama acaba , ben bile kendime şaşırıyorum . Yemek odasına girdiğimizde orian ve rias'ın çoktan masaya oturduğunu gördüm .
"Bu haksızlık sabah lilith'i ilk ben görmek istemiştim . "
"Bir daha ki sefere orian "
Dedi babam ve beni sandalyeme bıraktı , Weiss belimden ayrılıp omzuma doğru çıktı ve tısladı .
"Kahvaltı yaparken bile seni rahatsız etmiyor mu lilith "
Dedi orian , weiss'e bakarak , gülümsedim kafasını sevdim weiss'in .
"Weiss hiç bir zaman beni rahatsız etmiyor ki orian "
Dedim ve tabağıma baktım çok ağır gözüküyordu bu sabah hafif yemek istiyordum oysa , her zaman ki gibi ama babam ve orian için bunu bile yerdim . Umarım sonrasında midem bulanmaz .
""Efendim başka bir şey isteseniz dahi bu onların canını sıkmaz ""
Biliyorum , elimde çatalım ile tabağıma bakıyordum . Kırmızı meyve reçeli öyle kötü geldi ki gözüme nedense birden öldüğüm günün kötü bir anısını getirdi aklıma, parçalanan ve kanlı bedenimi . Midemin kalkması için yeterli oldu bu hızla masadan kalktım ve koşarak lavaboya gittim .
"Lilith!"
Babamların sesini arkamdan duyabiliyordum . Hiç bir şey yoktu midede ama böğürmeden duramadım , en sonunda biraz durunca yüzümü yıkadım . Aynada ki bana baktım berbat gözüküyordum .
""Efendim iyi misiniz ?""
Kafamı salladım şu an çok daha iyiydim . Lavabodan çıktığımda rias'ı gördüm neden buradaydı?
"İyi misiniz ?"
"Evet iyiyim "
"Kral Melios doktor'u çağırttı sizin için endişeliydi "
"Anlıyorum teşekkür ederim "
Dedim ve gülümsedim , tam ilerleyecektim ki kolumdan tutu .
"Dün akşam soğuk kapmış olabilir misiniz ?"
"Hayır sanmıyorum "
Dedim ve kolumu çektim babamın yanına gittim .Odaya girdiğimde babam ve orion hızla bana yaklaştılar.
"Lilith iyi hissetmiyorsan söyleseydin "
"Doktoru çağırdım birazdan burada olur "
"Baba orion , ben iyiyim sadece midem bulandı biraz gerçekten doktora gerek yok hem sizin geri dönmeniz gerekmiyor mu ?"
Önce birbirlerine sonra bana baktılar endişeli olmalılar anlıyorum ama cidden iyiydim bunu göstermek için gülümsedim onlara . Biraz rahatlamış gibi olsalarda hayla aynı durumdaydılar .
"Majesteleri , Ana Saraydan mektup geldi "
Babam mektubu aldı ve açtı , okuduktan sonra derin bir nefes aldı .
"O zaman biz gidiyoruz kendine dikkat et lilith , seni seviyoruz "
"Bende sizi seviyorum baba , orion "
Dedim ve onlara sarıldım bazen vedalar son olmasa bile can yakıyordu ...
Onlar gittikten bir kaç ay sonra babam benim için bir kılıç ustası yollamıştı bay Felix Slvianna , kendisi sarışın ve mavi gözlü birisi , hizmetçilerin çoğu ona tutulmuş durumda . Günde 2 saatlik çalışmalarla başlama kararı verdi , her sabah kılıç sallamayı hayal etmiştim ama koşu ve benzeri spor hareketleri yapıyordum , çok çelimsiz ve zayıf olduğuma karar vermişti kendisi . Ne zaman kılıç kullanabilicem acaba ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Prenses Oldum
FantasyÖldüğüm zaman uzun bir karanlıkta bekledim , ışığı tekrar gördüğüm zaman bir bebek olmuştum ben ve ikiz kardeşim Orian, Yullisteria Krallığının Prensi ve prensesiydik . Bir dakika bu biraz tanıdık çocukken okuduğum kitabın içine mi girdim !!!