16

787 73 0
                                    

Weiss haritayı getirdiği gibi yere serdim Yulisteria Krallığında Serenly'e giden yola baktım .

"Lili neden Serenly'e gittiğimizi sorabilr miyim ?"

"Kutsal kılıç orda "

Şu an kuzey peri ormanındayız burdan krallığa ışılanır ve oradan da güneye ilerlersek yolumuz biraz daha kısalır , ancak sınır dağlarından nasıl geçeceğiz ?

"Kutsal kılıç sadece ?bir efsane biliyorsun değil mi ? Ve gerçekse bile Serenly de olduğunu nereden biliyorsun ?"

"Rias bana güven olur mu ? Biliyorum işte "

Franklin ve güney dükkalığının arasından geçebiliriz bu bize 6 gün kaybetirir ancak başka seçenek yok oradan merkez şehire gidişimiz bir buçuk hafta kadar sürerse ortalama üç hafta gibi bir sürede Serenly'nin en güneyin de olan unutulmuş antik kentne yani kılıcın olduğu yere varabiliriz .

"Hey prenses sakin ol , sana güveniyorum "

"Bu gece yarısı yola çıkarsak iyi olur "

Kafamı haritadan kaldırdım ve Rias'a baktım . Normalde sinsice bakan gözleri endişeli duruyordu buna rağmen bana sakin olmamı söylüyordu . Bu dünyaya geldiğimden beri asla sahip olamaycağım şeylere sahip olmuştum ben bir aile , arkadaşlar beni seven ve benim sevdiğim insanlar , özgürlük en önemlisi olumlu duygular eski benin asla sahip olmayacağı şeyler . Bunların hepsini aptal bir kara büyücü yüzünden kaybetmek istemiyordum .

Her şey tuhaftı William'ın bu kadar erken harareket etmemesi gerekiyordu çünkü birinci kitabın kötü karakteri bendim daha doğrusu orjinal lilith'ti peki neden şimdi bunlar oluyordu üstelik Rias daha kılıcı eline bile geçirmemişti . Tek bir sonuca ulaşabiliyordum bütün bu gidişatın yok olmasının sebebi benim buraya reankarne olmamdı . Weiss ve benim varlığım hikayenin gidişatını değiştirmiş olmalı .

"Lili bana bak iki saniyeliğine sakin ol henüz bir şey olmadı büyük olasılıkla hafif bir beyin yıkama büyüsü etkisindeler her şey nolmale dönecek ... Gece yarısı göl kenarına gelirim ve yola çıkarız şimdilik gidiyorum daha fazla dikkat çekmeyelim "

Kafamı salladım ve büyüyü bozdum Rias kilidi açarak odadan dışarıya çıktı . Acaba felix bile büyünün etkisi altında mıdır ? Belki değildir . Hayır lilith eğer babam bile etkilendiyse felix de etkilenmiştir ...

***

Saat gece yarısına yaklaşırken çizmelerimi giyindim ve son kez çantamı kontrol ettim her şeyim tamamdı , çantayı sırtıma geçirdim , kılıçlarımı da kontrol ettim .

'Weiss burdan çıktığımızda saklanmana gerek kalmayacak '

'Efendim birileri geliyor '

Gözlerimi kapıya sabitledim ve ellerim kılıçlarımda beklemeye başladım . Ayak sesleri birden durdu ve biraz sessizlik oldu daha sonra ise kapım şiddetli bir tekme ile açıldı şok oldum . Felix birkaç şövalye , William ve babam içeriye hiddetle girdiler .

"Vatan haini prensesi yakalayın ve idam edin !"

Şaka ? Dİmi bu bir şaka ? Bunları söyleyen kişi babam değildi dimi ? Lanet olası büyücü ! Benim sevecen babama neler söylettin ne yapmaya zorladın onu !!! Öfkeyle birleşen göz yaşlarımı tutamadım ağlamak istemiyordum , ağlamamalıydım ancak kendime hakim olamıyordum .

"Seni aşalık kara büyücü ! Cehenneme gideceğinden emin olacağım !"

Sesimde olan nefretin ve öfkenin haddi hesabı yoktu tıslayarak haykırmıştım sözlerimi .

Lanetli Prenses OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin