11

1.3K 121 2
                                    

7 Yıl Sonra

""Efendim orjinal formum da sizi taşısam daha hızlı olur bence ""

"Weiss orjinal formuna biz bize olduğumuz da dönüşebilirsin konuştuk bunu , şimdi ne taraftan gidicem söyle "

""Düz gittiğiniz sürece bir kaç dakikaya orda oluruz ""

"Tamamdır "

Dedim ve atımın hızlanması için ayaklarımı hafifçe karnına vurdum . Ormanın yakınlarında olan Gweril kasabasına gidiyordum , kasabanın taştan köprüsü ve girişi belirmeye başladığında yavaşladım ve etrafa bakındım pek büyük olmasa bile güzel bir görünüşe sahip gibiydi . İnsanların kalabalık sesleri duyuluyordu kasabaya girdiğimde uzun yol boyu dizilmiş seyyar satıcılar vardı kimisi meyve kimisi ise kumaş tarzı şeyler satıyordu . Pek ilgimi çekmese de güzel gözüküyordu . Biraz daha ilerlediğim de büyük bir çeşme gördüm taştan yapılmıştı en tepesinde bir melek heykeli ve elinde de kovası vardı su da kovadan çıkarak süs havuzuna dökülüyordu . Etrafıma bakındığım da sağ tarafım da kalan at bağlama yerini ve orta oturan yaşlı adamı fark ettim , yanına gittim .

"Saatliği ne kadar ?"
Diye sorduğum da adam bana ve atıma baktı daha sonra gülümseyerek konuştu .

"15 bakır efendim "

15 bakır gayet iyi bir fiyat . Atın ipini ona verdim .

"Almaya geldiğim de öderim "

Dedim ve arkamı döndüm o sırada weiss sırtımda ki çantadan çıkarak omzuma geldi .

""Efendim , tam olarak ne almaya geldiniz acaba ?""

Bir hediye almaya geldim biliyorsun rias'ın kız kardeşi yakında ziyaretime gelicek ve bana verdiği o kurdelelerden sonra bir çok hediye yollamasına rağmen ona bir şey verememiştim .

""Aklınız da bir şey var mı ?""

Aslında var aksesuar almayı düşünüyorum içimden bir ses takıları sevdiğini söylüyor .

Weiss tısladı ve çantama geri girdi , tabi ki de elanore'un takı sevdiğini bilicektim kitapta elanore takıları o kadar severdi ki kendi kolyelerini bile tasarlamışlığı vardı . Sokaklar da dolaşırken güzel bir mağaza gördüm ve içeriye girdim ortalama bir yer gibi gözüküyordu ve bu aradığım bir şeydi . Kabarık elbiseli bir kadın bana yaklaştı ve selam verdi .

"Hoşgeldiniz efendim , nasıl yardımcı olabilirim"

"Kolyelerinize bakmak istiyorum genç bir kız için güzel bir şeyler olsun lütfen "

"Tabii ki efendim burdan lütfen "

Dedi ve onu takip etmeye başladım . Beni küçük bir odaya getirdi ve deri koltuğa oturdum daha sonra içeriye gidip geri geldi elinde kocaman bir kutu vardı . Kutuyu önümdeki masaya koydu , en üstteki çekmeceyi açtı 3 tane kolye vardı mor , mavi ve sarı renkteydiler ama pekte güzel gözükmüyorlardı . Ortada ki çekmeceyi açtığın da gözüme kestirdim onu hemen açık pembe bir taş vardı ucunda kalp şeklinde detaylı bir şekilde kesilmişti zinciri gümüş rengindeydi ve aralarına sıkıştırılmış elmaslar vardı .

"Bu güzel , hediye paketi yapılsın "

"Hemen efendim"

Dedi kadın ve bir süre sonra paket hazırdı , parasını verdim ve ordan çıktım daha bir işim yoktu nasıl olsa diyerek atıma ilerlemeye başladım zaten hava kararmadan dönmek iyi olucaktı .

""Efendim uğursuz bir aura seziyorum ""

Ne taraftan geliyor ?

Weiss yine kafasını çıkardı ve solumu gösterdi bir ara sokak vardı biraz karanlık gözüküyordu.

Weiss hazır da kal

""Evet Efendim ""

O tarafa doğru yürümeye başlayacaktım ki omzuma dokunan el ile irkildim . Arkamı döndüğüm de felix'i gördüm .

"Tanrı aşkına felix burda ne arıyorsun "

Kahkaha atıyordu ,

"Ah uzun zamandır böyle gülmedim ve bu adam da bazen eğlenmeye çıkmalı değil mi ?"

"Eğlenmek ha? Hizmetçiler bunu duysa üzülürler felix "

"Yani , benim gibi bir yakışıklı bir günahkar olmalı herhalde "

"Nasıl bir kılıç ustası oldun şaşırıyorum doğrusu bu kadar salakken "

"Ustanla düzgün konuş "

Dedi ve anlıma fiske attı babam burda olsa asla böyle davranamazdı zaman geçtikçe etrafımda daha rahat hale geliyordu bu adam .

"Her neyse neden o tarafa gitmeye çalışıyordun ?"

"Şey bilmiyorum sadece kötü bir şeyler sezdim ve bir bakayım dedim "

Felix derin bir nefes aldı ve kollarını önünde birleştirdi .

"Gerçekten iyi bir kılıç ustası olucaksın , bu gün büyü kulesinden bir kaç kişi bu tarafa geldi nedenini bilmiyorum ama iyi bir şey olmadığı kesindir "

"Büyü kulesinden kişiler mi ? Buna kulenin büyücüsü de dahil mi ? "

"William Winter mi? Bilmem olabilir kendisi gezmeyi seven biridir her ne kadar kulenin baş büyücüsü olsa da onu orda bulmak zor olur "

Tabi ki de zor olur büyücü kulesinde kara büyü yapması imkansız sonuçta değil mi ?

Lanetli Prenses OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin