3

1.7K 157 3
                                    

Karanlığın bu kadar nostaljik hissetireceğini düşünmezdim . Arada sırada kuzey ışıklarına benzeyen ışıklar görüyordum , mavinin en güzel tonu olsa gerekti . Uzun süren sessizliğin ve karanlığın sonuna doğru geliyordum galiba çünkü sesler duyuyordum , insanlar etrafımda konuşuyordu .

"Bay francis prenses ne zaman uyanır ?"

"Bilemiyorum ressa hanım "

"Şimdiden 4 yıl oldu "

Ay ışığı gözlerime doğru süzüldü , dadım olan ressa ve büyücü francis ayakta duruyorlardı . Kolumu kaldırmayı denedim ancak beceremedim onun yerine uyandığımı belli etmek için ağzımdan bir mırıltı çıkardım ve sanki bunu bekliyorlarmış gibi hızlıca bana yaklaştılar . Ressa gözleri dolu bir şekilde bana baktı .

"İnanamıyorum prenses Lilith ! Doktor hemen doktoru çağırmalıyız "

Neden bu kadar endişeliler ? Prenses olduğum için mi ? Her neyse, Weiss burada mısın ?

""Günaydın efendim ""

Ne kadar zaman oldu ve ben kurtuldum mu ?

""İnsan zamanı ile 4 yıl oldu efendim , evet lanetten tamamen arındınız ""

Sen nerdesin ? sesin var ama sen yoksun .

""Diğer insanlar beni görürse sıkıntı olur diye düşündüm bu yüzden zihninize saklandım efendim""

İyi düşünmüşsün ...

1 Hafta Sonra

Sonunda yürüyebiliyorum yani biraz da olsa , bu bedenle bir şeyler yapmak zor .

"Prenses yemeğinizi getirdim "

Ressa gerçekten zamanlaman mükemmel açlıktan ölecektim , beni bir yere oturtup önüme yoğurdumsu bir şey koydu ve eline kaşığı alıp beni beslemeye başladı , cidden baya lezzetli bu şey . Hah bu gidişle tembelliğim başka bir seviyeye ulaşacak en azından kendi yemeğimi yemem lazım !

"Reşş keydim yimek iştiyoyum "

(Ressa kendim yemek istiyorum )

4 yaşında bir çocuk için gerçekten berbat haldeyim tanrı aşkına en azından düzgün konuşabilsem . Ressa bana öyle bir baktı ki nasıl desem gözlerinden çıkan kalpleri görebiliyordum .

"Beni kızım kendi başına yemek yiycekmiş ha "

Kral ah yani babam , ne zaman geldi o buraya? Bana yaklaşırken gülümsüyordu , tanrı biliyor bu adamı gerçekten seviyorum .

"Dene bakalım "

Dedi ve ressadan aldığı kaşığı bana uzattı . Elinden kaşığı aldım ve kendim yemeye başladım sonunda kendim bir şeyler yapabiliyordum . Çocuk gibi babama bakıp kaşığımı gösterdim .

"Başaydım baba"

Kocaman eli ile kafamı okşadı ve yanağıma bir öpücük kondurdu .

"Afferim Prensesim "

Dedi , Tanrım bu adam diğer kadınlara karşı da böyleyse annem çok çekmiştir . Birden duraksadı ve bana dikkatle baktı , bir şey mi yaptım acaba ?

""Efendim ufak bir sorunumuz var galiba ""

Weiss ?

""Kral beni fark etmiş olabilir ""

Benim geldiğim yerde bu duruma çok uygun bir kelime var Hassiktir .

"Herkes dışarı çıksın "

Hey bir şey olmaz dimi , yani bende başka anlaşmacılar da var .

""Efendim anlaşmacıların en genci bile 15 yaşında ""

Odadan babam hariç herkes çıkmıştı .

"Kendini göster ya da seni zorla çıkarırım "

Bunu sana dedi dimi ?

""Ah ım evet ""

Birden weiss'in bedeni , vücudumun etrafına sarılı bir şekilde belirmeye başladı .

"Bir ejder burada ne arıyor acaba ?"

Weiss boynuma doğru iyice sokulup saçlarımın arasından konuşmaya başladı .

"Çünkü o beni burada istiyor"

Weiss!in sesi normal geliyordu ah demek böylede konuşabiliyor , hey sorun şu an o değil , suçu bana attı !

"Yani kızım seni neden istesin ?"

"Çünkü kızın ve ben anlaşmalıyız "

Dedi ve kafasını kafamın üzerine yerleştirdi dilini çıkardığını görebiliyordum , mührü gösteriyordu . Babam eğildi ve bana baktı .

"Lilith dilini çıkar "

Dediğini yaptım ve dilimi çıkardım şaşırmış görünüyordu yani normal galiba weissin dediği gibi en genç anlaşmacı 15 yaşındaysa 4 yaşında üstelik yeni komadan uyanmış bir çocuğun buna sahip olması anormal bir durumdur .

"Bu ne zaman oldu ejder !"

"Aslında efendim uzun uykusuna yatmadan önce "

"Yeni doğmuş bir bebek ile nasıl anlaşma yapabilirsin ?!"

"Sakin olun kral , benim sayemde efendimin laneti yok oldu "

"Lanet gitti mi ? "

"Evet uzun uykusunun nedeni arınmasıydı "

Weiss'i ellerime aldım ve ona sarıldım .

"Baba , weiş kötü  deil , weiş doşt "

Babam bize baktı ve derin bir nefes aldı daha sonra elini başıma koydu ve gülümsedi .

"Anladım Lilith ancak weiss hakkında kimse ile konuşma bu ikimizin arasında kalacak tamam mı ? "

"Ayladim baba"

Dedim ve weiss'e baktım ve yok olmaya başladığını fark ettim anlaşılan yine zihnime saklanıyordu ...

Lanetli Prenses OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin