23

183 17 7
                                    

"Ve her bakışında kalbimi hızlandıran"

"" Efendim bir şey yaklaşıyor, güçlü bir şey""

Weiss'in güçlü dediği çok fazla yaratık yok.

"Weiss ne yaklaşıyor? Ah pardon Rias weiss güçlü bir şeyin bize yaklaştığını söyledi kılıcın umarım yanındadır"

Derin bir nefes aldı ve elimi bırakıp ayağa kalktı

"Odamda bıraktım "

"Güvertede buluşalım"

Dedim ve Rias gitti sahi en son ne dedi acaba weiss yüzünden duyamadım. Her neyse daha sonra sorarım şimdi bu güçlü yaratık neyin nesiymiş onu öğrenmeliyim. Kılıçlarımı yanıma aldım ve hızla güverteye doğru ilerledim. Rias gelirken yuli'ye haber vermiş olmalıydı ki birlikte hazır bir şekilde geldiler.

Weiss ne taraftan hissediyorsun enerjiyi?

"" Aşağıda,derinlerden yukarıya geliyor efendim""

Aşağıda?

"Okyanusun içinde ne olabilir?"

Geminin kaptanı bizi kılıçlarımızla görünce yanımıza geldi.

"Hisleriniz çok güçlü olmalı bayan"

"?"

"Şu anda sirenlerin bölgesindeyiz, onların güçlü varlıklarını hissetmek oldukça zordur "

"Neden"

"Avcı iç güdüleri yüzünden saklanmak ve varlıklarını silikleştirmek onları fark etmeyi zorlaştırır "

" Ama benim hisetiğim yüzeye yaklaşıyor bu tehlikeli değil mi?"

" Aslına bakarsanız değil, sirenlerle yapılan barış anlaşması var ayrıca eminim şu anda yüzeye yaklaşan siren gemiye binmeye gelen bir yolcudur"

Bir yaratık ama bir yolcu öyle mi? Hayır bir kere suda hızla yüzebilen bir yaratık olmana rağmen neden gemiye binersin ki? Gemi durduğunda denize merdiveni uzattılar, mavi saçları ve bem beyaz bir teni olan kız gemiye çıktı üzerinde değişik beyaz bir elbise vardı ve sırtına astığı kılıcından savaşçı olduğu belliydi. Islak saçlarını düzelti ve kaptanın yanına gitti.

"Uzun zamandır gemi göremiyordum ırkınızın savaşta olduğunu sanıyordum"

"Bazı durumlar vardı komutan facilita uzun zaman sonra size denk gelmek ne büyük onur "

Facilita gözlerini bana çevirdi, demek isterdim ama o weiss'e bakıyordu.

Weiss enerjini biraz da olsun saklamak çok mu zor acaba?

""Elimden geleni yapıyorum efendim""

Falicita komutana döndü ve ikisi birlikte gittiler.


Akşam yemeği için salona geldiğimde bize ayrılan masa da komutan ve falicita'nın da oturduğunu gördüm. Masaya gidip rias'ın yanına oturdum.

"Hoş geldiniz bayan serena sizi tanıştırayım bu kişi Komutan Falicita kendisi uzun yıllardır gemimizin yolcusudur."

"Ah anlıyorum tanıştığıma memnun oldum bayan falicita "

"Falicita olarak seslenebilirsin Serena, duyduğuma göre cesarda ki problem sizin sayenizde çözülmüş"

"Tam olarak öyle değil biz sadece yardım ettik, üstelik arkadaşlarımın benden daha çok katkısı olmuştur."

"Öyle mi? "

Diyip önce rias'a sonra yuli'ye baktı, yuli'ye biraz fazla mı odaklandı bana mı öyle geldi ? bana döndü gözleri.

"Korsan kaptanını sen öldürmüşsün ?"

"Evet, boşluğundan yararlandım sadece "

"Anladım, peki neden alvas'a gidiyorsunuz?"

Bu ne böyle sorguya çekiliyor gibi hissediyorum, tam cevap verecektim ki yuli araya girdi.

"Gezenti olduğumuz için, kiralık asker olarak iş yaptıktan sonra başka işler aramak için geziyoruz"

Mantıklı bir bahane diye duna derim.

"Gezenti demek, Adınız Yue'ydi dimi? Bir yerden tanıdık geliyorsunuz"

Yuli'nin anlık bir göz seğirmesi oldu ama hızla toparladı.

"Bu taraflara ilk defa uğruyoruz birine benzettiniz galiba"

Falicita hafifçe gülümsedi.

"Galiba öyle oldu"

Dedi ve yemeğini yemeye devam etti, muhabbet devam ederken Rias'a baktım biraz dalgındı uykusu mu var acaba?



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lanetli Prenses OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin