"Daha ne kadar bunu yapmaya devam edeceksin , en azından haber versen olmaz mı Lili ?!"
"Bir daha ki sefere not bırakırım "
"Not bırakmakla çözülecek bir şey değil bence Lilith"
Orion ve Rias tarafından azarlanacağım aklıma bile gelmezdi , bu hep yaptığım şeydi bir dahakine bu veletlerin konakta olmadığından emin olup dışarı çıksam iyi ederim .
"Tamam yeter bu kadar , birine söylerim oldumu! "
"Lili bunu küçüklüğünden beri yapıyorsun alıştığını biliyorum ancak bizide düşün ne kadar endişeleniyorum senin için , tek kardeşime bir şey olacak diye korkuyorum "
Orian'a yaklaştım ellerini tuttum .
"Biliyorum , özür dilerim ama endişelenme güçlü olduğumu biliyorsun üstelik weiss'te benimle birlikte . Sana söz veriyorum bana hiç bir şey olmayacak "
"Yinede tehlikeden uzak dur "
"Dururum kardeşim "
Dedim ve gülümsedim o sırada felix içeriye girdi , anlaşılan tatili bitmişti .
"Prenses , antreman içir haber vermeye gelmiştim "
Cidden mi ? Orian burada diye konuşmasına bak bu adamın cidden bana karşı saygısı hiç yok . Neyse kafamı salladım ve odama çıktım , üzerimi değiştirdim .
'Efendim '
"Ne oldu Weiss ?"
'Geçenlerde bahsettiğim uğursuz aura vardı ya ?'
"William'a ait olan ne olum ona ?"
'Konağa yaklaşıyor , yanında bir kaç kişi daha var bunlardan birisi de kral Melios '
Babam ve William birlikte buraya mı geliyor ? Neden ? Hayır ne oldu , niye birlikte geliyorlar ? O ara büyücü bozuntusu kraliyet ailesine yaklaşmaya mı karar verdi ? Hayır , bir dakika William baş büyücü otomatik olarak Kraliyet ailesi ile yakın tamam ama buraya gelme sebebi ne ? Yoksa Weiss'i mi öğrendiler ?
'Efendim düşüncelerinizi sakinleştirin '
Derin bir nefes aldım kılıçlarımı belime takarak aşağıya inmeye başladım .
"Weiss , zihnime saklan ve kendini iyice sakladığına emin ol sakın ama sakın dışarıya çıkma "
'Anlaşıldı efendim '
Dedi ve hızla ortadan kayboldu . Antreman alanına geldiğimde felix'e yaklaştım ikimizde kılıçlarımızı savurmaya başladığımızda ona fısıldadım .
"Felix , bir büyücü konağa yaklaşıyor "
"Biliyorum lilith , kral mektup yollamıştı "
"Ne mektubu ?"
"Yarım saat önce falan geldi baş büyücü ile ormanda bir işinin olduğunu iki veya üç gün kadar konakta kalacaklarını söyledi "
"Başka bir şey demedi mi ?"
"Ah sana saklamakla alakalı bir şey yazmış ama anlamadım neyse söyleyecektim aklımdan çıkmış"
"Kim bilir hangi hizmetçiyi baştan çıkarıyordun "
"Hey hey ustanla düzgün konuş "
Dedi ve kılıcını savurdu üzerinden atlayarak arkasına geçtim , tabii bu onun benden hızlı olduğunu değiştiriyordu . O da hızla arkasına döndü kılıçlarımız bir kez çarpıştı birbirimizi ittik , ona doğru koştum eğilerek bacaklarının arasından geçtim tam ayağa kalkacaktım ki kılıcını bana doğrulttu .
"Galiba kaybettin "
Dediğinde tek kaşımı kaldırdım ve .
"Emin misin ?"
Dediğim anda ikinci kılıcımı çıkarıp onun kılıcına sertçe vurdum , elinden savrulan kılıç yere düştü . bu sefer ona kılıcını doğrultan bendim .
"Cidden sinsi bir öğrencim var "
Gülümsedim .
"En iyisinden öğrendim "
O sırada alkış sesi duydum , kafamı sese çevirdiğimde babamı , bir kaç şövalye ve büyücüyü ve o adamı gördüm .
"Gerçekten yetenekli bir kızım var "
"Krallığın ışığını selamlarım "
Felix eğilmiş ve hemen selamını vermişti .
"Kalkabilirsin felix , kızıma iyi öğretmenlik yaptığını görebiliyorum "
"Prenses Lilith aşırı yetenekli birisi olduğu için kolayca ustalaşıyor kralım "
Babam ve felix konuşmasını yaparken yoğun bakışları üzerine o adama döndüm , William Winter Kule'nin baş büyücüsü olmasına rağmen yasaklanmış kara büyüyü kullanan kişi .
"Lilith Orian ve Rias içerdeler mi ? "
"Bir kaç işleri olduğunu söylediler , Ellanore ile birlikte ana salon da olmaları gerek , "
Dediğimde babam başımı okşadı ve içeriye yürümeye başladı bende yıkadıktan sonra yemek odasına indim , akşam olmuştu bile . Herkes masadaydı en başa babam oturmuştu sağ tarafta orion , rias , ellanore sıralaması vardı sol tarafta ise boş sandalye ki bu benim yerim ve yanında ise William Winter vardı . Daha kötü ne olabilir ki acaba ?
Yerime oturduğumda Orian ağzını açtı hemen .
"Hayret bu gün yılan masada değil "
Dediğinde gülümsedim , çeneni gerçekten kapalı tutsan olmaz mı Orian !
"Çok istersen getirebilirim ama misafirimiz olduğu için bu gün olmaz "
Dediğimde irkildiğini hissetmiştim . William winter'ın sesini duyduğum anda irkildim o sesi şöyle tarif etsem yeridir meleğin sesini kullanan bir şeytan .
"Yılan mı besliyorsunuz Prenses ? "
"Evet , yumurtadan çıktığında benimleydi "
Babama baktım , anladığını düşünüyorum hemen lafa girdi .
"Tesadüfen bulduğum bir yumurtaydı , kızım çok istediği içi ona vermiştim "
Orian şaşkınlık içindeydi .
"Baba Lilith'e onu veren sen miydin ? "
Cidden bu çocuk sessiz kalsa olmaz mı . Babamın sıcak gülümsemesi hiç bir şeyi ele vermiyordu cidden bu adam kral olmak için doğmuş .
"Anlıyorum onu görmeyi çok isterdim tabii prenses izin verirse "
Weiss'ten uzak dur seni şeytan ! Keşke bunu diyebilsem .
"Bunu çok isterdim ancak , şu an burada değil , bazen bir kaç gün ortadan kayıp olur eğer siz buradayken dönerse görebilirsiniz "
"Umarım geri döner "
Dedi ve hafifçe gülümsedi , bu adamın aklından neler geçtiğini eminim tanrı bile bilmiyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lanetli Prenses Oldum
FantasyÖldüğüm zaman uzun bir karanlıkta bekledim , ışığı tekrar gördüğüm zaman bir bebek olmuştum ben ve ikiz kardeşim Orian, Yullisteria Krallığının Prensi ve prensesiydik . Bir dakika bu biraz tanıdık çocukken okuduğum kitabın içine mi girdim !!!