2

1.8K 167 4
                                    

Doğduğumdan beri 2 ay geçti bu gün kuzey peri ormanına gideceğim gün . Kral olan babam Melios ayrıca büyücü amca Francis ve hizmetçiler ile birlikte sarayın koridorunda yürüyorduk ve keşke beni hizmetçi ressa taşısaydı diyorum çünkü babamın kolları canımı acıtıyor. Uzun merdivenlerden indikten sonra büyükçe ama boş olan bir yere geldik , dört tane farklı renklerde taşlar vardı ve hepsi havada duruyordu .

"Hazırlıkları tamamlayın "

"Anlaşıldı Kralım "

Ufak bir koşuşturma sonrası herkes durulunca kral hareket etti ve taşlardan açık yeşil olanına ilerledi taşa dokunduğu anda büyük bir ışık parladı ama Melios gözlerimi elleri ile kapadı .


Gözlerimi açtığı zaman onun gümüş gözleri ile karşılaştım , hüzünlü gözüküyorlardı . Etrafıma baktım bir ormanın içinde yuvarlak bir taşın üstünde duruyorduk, ormana dikkatli bakınca parlayan küçük ışıkları fark ettim hareket ediyorlardı . Diğerleri de gelmişti ilerlemeye başlayınca ağaçların arasından etrafı yüksek duvarlarla çevrili olan büyük bir konak görünmeye başlamıştı , demir kapı da duran şövalyeler bizi görüce kapıları açmış ve eğilerek selam vermişlerdi . Kapıdan içeriye girdiğimizde konağa kadar uzanan uzun yol boyunca şövalyeler ve hizmetçiler sıralanmış aynı dışarı da duran şövalyeler gibi selam vermişlerdi , birden hepsi aynı anda :

"Krallığın ışığına saygımızı sunarız "

Dediler , konağın içine girdiğimizde kral bana baktı , daha sonra büyücüye dönüp .

"Umalım da bu işe yarasın "

"Kralım endişeniz olmasın 15 yaşına kadar prenses bu lanetten arınmış olur "

"15 yıl , uzun bir süre "

"Bu süre boyunca Prenses Lilith'i burada koruyacağıma yemin ederim Kralım "

"Bundan şüphem yok Francis Uygun olduğum zamanlar da onu görmeye gelirim bunun dışında Prenses'in her gününü rapor edeceksiniz "

"Anlaşıldı Kralım "

"Akşam yemeğini hazırlamalarını söyle bu gece burada kalacağım "

"Tabii ki de Kralım "

Babama baktım , bu adam gerçekten beni önemsiyordu . Ailesiz birisi olarak doğmuş ben böyle bir hisse alışık değilim önceki hayatımda yetimken bu adamın bana gösterdiği ilgi tuhaf bir şekilde kalbimi gıdıklıyordu .

***

Ertesi gün

Gözlerimi başımın okşanması ile açtım bu babamdı .

"Gerçekten hiç ağlamıyorsun lanet yüzünden mi acaba ?"

"Kralım Prenses Lilith'in sütünü getirdim "

Babam ressa'dan sütümü almadan önce beni kucağına aldı ve yemeğimi bana yedirmeye başladı .

"Adın ne ?"

"Ressa Kralım "

"Ressa , bebekler hakında bilgili gibisin "

"Evet kralım "

"Sence Lilith neden hiç ağlamıyor yada neden diğer bebekler gibi davranmıyor "

"Kralım prenses lilith gerçekten gördüğüm hiç bir bebek gibi değil çok sakin ve sessiz ancak bende neden böyle olduğunu bilmiyorum "

Zihnim 25 yaşında birine aitken nasıl normal bir bebek olabilirim acaba ? Üstelik yemeğim zamanında geliyor iyi bakılıyorum ve şikayettim de yok , ağlamama sebep olacak bir şey yok ki .

"Anlıyorum , kızımın dadısı olarak o sana emanet "

Ressa dadım mıymış ?Hizmetçim sanmıştım neyse .

"Anlaşıldı kralım "

Yemeğimi yedirdikten sonra babam beni beşiğime bıraktı ve dadımla odadan çıktılar , sonunda biraz sessizlik .

""Tuhaf bir çocuksun ""

Şimdi kim konuşuyor acaba ?

""Benden başka kim olabilir çocuk ""

Gözlerimle sesse yöneldim , beyaz bir yılan mı ?

""Ben yılan değilim ! Yavru bir ejderim ""

Bir dakika benimle konuşuyorsun , düşüncelerimi mi duyuyorsun , bak bu ilginç işte

""Asıl ilginç olan sensin insan bir bebeğin yetişkin bir zihne sahip olması fazlasıyla tuhaf ""

Galiba haklısın neyse , bay ejder buraya neden geldin ?

""Senden gelen mana'yı izledim , biraz kirlenmiş ama aşırı güçlü bir mana ""

Kirlenmiş ? Lanetimden mi bahsediyorsun ?

""Evet ondan bahsediyorum , istersen seni arındırabilirim ""

Bu iyi olur ama nasıl yapacaksın ?

Ejder bana yaklaşmaya başladı ve üzerime gelince durdu .

""Senden hoşlandığım için sana yardım edeceğim , efendim olmak için benimle anlaşma yapman gerek sonra ise seni arındırmaya başlayacağım ""

Benden hoşlandığını söyledin ama bu anlaşmada senin çıkarın ne ?

""Çıkarım mı ? Senin pek bir şey yapmana gerek yok biz büyülü yaratıklar anlaşma yapmak için insanlar seçeriz , senin mana gücün aşırı derecede yüksek bu yüzden bana uygun bir efendi olursun . Bizim gibi yaratıklar mana gücü yüksek bir efendiye göre statü alırız eğer sen benim efendim olursan büyük olasılıkla yaratık kralı statüsüne erişirim ""

Anlıyorum , pekala nasıl anlaşma yapacağız, biliyorsun ben şu an bir bebeğim .

""Orası kolay endişelenme , tek yapmamış gerek bir kaç söz ve kan yemini ""

Kan yemini mi ?

""Parmağının ucundan azıcık ısıracağım o kadar sonra hemen iyileştiririm zaten ,sana ne dersem kabul ediyorum demen yeter bu arada adın ne ? ""

Adım Lilith Castiello .

""Lilith Castiello , Ben Weiss beyaz ejderhaların kanı üzerine senden efendim olmanı istiyorum ""

Kabul ediyorum .

Dedikten sonra Weiss parmağımı ısırarak kanattı ve kanımı içtiği anda dilimin üzerinde bir şey hissetim . Parmağıma baktığımda çoktan iyileşmişti .

Dilim de bir şey hissetim , neydi o ?

""O İkimiz de dili üstüne kazınan anlaşma mühürü bak ""

Dedikten sonra dilini gösterdi küçük yılan dilinin üzerinde dediği gibi bir mühür vardı .

Anladım.

""O zaman Lilith şu andan itibaren seni arındırmaya başlıyorum bu seni uzun bir uykuya sokabilir ""

Umarım beni öldü sanıp gömmezler .

""Bunun olmamasını sağlayacağım ""

Saol Weiss İyi geceler .

""İyi geceler efendim ""

Weiss bir şeyler söylemeye başladığında gözlerim dayanamamıştı bile , uzun bir uyku ha sanki yeterince uyumamışım gibi ...

Lanetli Prenses OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin