10

1.3K 115 0
                                    

"Rias dans etmeyi pek bilmiyorum o yüzden yavaş ol "

Gülümsedi , itiraf ediyorum gayet yakışıklı bir yüzü vardı .

"Merak etme hiç bir sorun olmayacak "

Tch ! Sinsi adam , ana karakter olduğu için mi bu kadar yakışıklı acaba ? Ayağım hafif takılınca beni belimden tutup havaya kaldırdı , ayaklarımı kendi ayaklarının üzerine koydu .

"Böyle takılmazsın en azından "

Dediğin de şaşırmıştım ve biraz da kızarmış , tanrı aşkına o daha bir çocuk 14 yaşında bir velet o kendine gel lilith .

""Efendim ""

Hm? Ne oldu weiss ?

""Kötü bir aura seziyorum size odaklanmış ""

Ne taraftan geliyor ?

"" Saat üç yönünden efendim ""

Gözlerimi hızla o yöne çevirdim ve duvarın en dibine girmiş olan beyaz saçlı beyaz pelerinli yabancı adamı gördüm gözleri kıpkırmızıydı .

"Rias şurada ki adam kim ?"

Dans ederken dönerek dediğim yere baktı .

"O Kulenin baş büyücüsü Willam Winter "

Willam Winter , ah bu adam sıkıntılı olacak .

"Neden sordun ?"

"Öylesine dikkatimi çekti "

Dedim ve dans bittiğinde birbirimize selam verdik , hızla babamın yanına gittim .

"Baba "

"Ne oldu lilith "

"Ben gitmek istiyorum , üzgünüm "

"Sorun değil fazla bile dayandın ve geldiğin için çok mutlu oldum "

Bu adam gerçekten iyi birisi . Orian da yanımıza geldi ve ışınlanma odasına ilerlerken babam konuştu .

"Lilith orada yalnız değil misin ?"

"Değilim , weiss var ressa ve felix de var üstelik sizde geliyorsunuz "

"Anlıyorum sen öyle diyorsan "

Dedi ve biz ilerlerken arkamızdan felix ile rias koşarak geldi . Felix'i anlarım ama neden rias da geldi ki ?

"Felix biraz daha kalabilirdin benimle dönmek zorunda değilsin "

"Nasıl prensesi yalnız bırakabilirim "

Şuna da bakın hele babamın yanında bana nasıl da saygılı davranıyor .

"Peki rias bir şey mi oldu ? "

Diyerek ona döndüğümde elinde bir şey olduğunu gördüm .

"Bunu sana vermek istedim kız kardeşime senden bahsettim ve o da sana hediye olarak almış "

"Şey teşekkür ettiğimi iletirsin "

Dedim ve minik kutuyu elime aldım , açtığımda içinden koyu mor renginde iki adet saç bağlama kurdelesi çıkmıştı bunlar gerçekten güzeldi . Elanore'un güzel bir zevki vardı , eh gelecekte erkek kardeşim ile evlenecek kişiden de bu beklenir .

"Onunla bir gün tanışmayı isterim "

"Bunun için çalışmalara hemen başlarım prenses lilith "

Dedi ve hep birlikte ışınlanma odasına gittik , herkes ile vedalaştıktan sonra felix ile birlikte kapıdan geçtik , sonunda rahat ormanıma geri dönmüştüm ...

Lanetli Prenses OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin