5

1.6K 139 1
                                    




Zaman bazen çok hızlı geçiyor gibi geliyor şu anda 7. yaş günümü kutluyor olmam gerekiyor ama ben ve weiss konaktan gizlice çıkmış ve ormanda dolaşıyorduk . Aslında bende kutlamak isterdim ama ne babam ne de orion gelebilmişti doğum günüme krallıkta bazı sorunlar çıktığı için gelemiyorlardı . Bende orada durmak istememiştim ve weiss ile bu kararı almıştık . Konaktan çok uzaklaşmamaya dikkat ederek etrafta dolaşıyorduk .

""Efendim birisi size sesleniyor ""

"Konaktan olsa gerek geri dönelim weiss , zaten hava kararıyor "

Dedim ve konağa doğru yürümeye başladık , kendimi eski ben gibi hissediyordum biraz , ifadesiz suratımı takınmıştım . Konakta ki insanlar bana alışmıştı , onların gözünde tuhaf birisiydim , sonuçta kim doğduğunda komaya girip 4 yıl sonra uyandığında hemen konuşmaya başlayabilir ki ? Beni arada sırada şeytan diye çağırmalarına bile alışmıştım , tabii ki bunu yüzüme söylemiyorlardı hizmetçiler ve çalışanların arasında yayılan bir dedikoduydu sadece . Durdum ve kafamı gök yüzüne çevirdim , yıldızları bu kadar net görebileceğimi hiç düşünmemiştim geçmiş yaşamım da istesem görürdüm ama ben kafamı kaldırıp hiç bakmamıştım .

"Buradan gerçekten güzel görünüyor "

Diye fısıldadım , biraz daha kalmak istedim . Kendimi çimlerin üzerine attım , derin bir nefes aldım ve elimi gök yüzüne uzattım .

"Weiss"

""Evet efendim ""

"Buradan sanki yıldızları tutabilir mişim gibi geliyor , o kadar yakın ve belirginler ki umarım hiç bir zaman kaybolmazlar "

O sırada bir hışırtı duydum ve ayağa kalktım , gerçekten iyi ki huzurlu bir an yaşadım yani .

"Galiba geri dönmeliyiz weiss"

Dediğimde çalılardan iki kişi çıktı , daha doğrusu iki çocuk bunlardan birisi orian'dı .

"Tanrı aşkına Lilith konaktan çıkman yasak değil mi senin nasıl kaçmayı başardın !"

Orian , gelemiyecek sanıyordum , nazikçe gülümsedim ve ellerimi arkamda birleştirerek konuştum .

"Sadece biraz dolaşmak istemiştim orian bu kadar kızma "

Mutluluk bu olsa gerek , gelmişti acaba babam da gelmişmiydi ?

"Birilerine haber vererek ve yanına bir koruma alarak ta çıkabilirdin "

Weiss koluma sarmalanmış kafasını omzuma yaslamıştı .

"Korumam var ya weiss benimle o beni her zaman korur "

Orian çaktırmasa da biraz irkildi .

"O yılan hala yaşıyor mu ?!"

Weiss ona tısladı bende onun kafasının altını okşayarak sakinleştirdim .

"Biliyorsun öyle konuşmandan rahatsız oluyor seni tekrar ısırabilir"

Dediğimde iki kişi olduklarını hatırladı ve diğer çocuğa baktım , siyah saçlar ve mavi gözler ile tatlı bir çocuktu , orian ve benden başka bir çocuk gördüğüm ilk seferimdi , yani bu dünyada .

"O zaman daha küçüktüm !"

Diğer çocuk kıkırdadı , orian ona döndü ,

"Rias bu komik değil !"

"Tabii yılan fobinin nedenini öğrenmek güzel oldu "

Rias ? O da kim tanıdık bir isim , orian kızgınca ona baktı ve derin nefes aldı sakinleşince tekrar bana döndü .

"Ah neredeyse unutuyordum Lilith bu Rias O'neill benim en yakın arkadaşım "

Bu nedense can sıkıcı , kıskançlık mı acaba hissettiğim ? Sakin kalmalıyım benim dünyam her ne kadar küçük olursa olsun orian benden daha sosyal biri ve arkadaşlarının olması normal .

"Anlıyorum memnun oldum Rias "

Dedim gülümseyerek ama her ne kadar saklamaya çalışsam da soğuktum ve bence o da bunu anlamış olacak ki bir anlığına afalladı . Hemen kendini toparladı ve referans yaptı .

"Bende memnun oldum Prenses Lilith "

"Lilith hadi geri dönelim geç oldu "

"Tamam gidelim "

Dediğimde son kez gökyüzüne baktım .

""Efendim iyi misiniz ?""

"Bilmem iyi miyim acaba ?"

Bunu dışımdan söylemiştim ama ben bile doğru düzgün duymamıştım ...

Lanetli Prenses OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin