19. Nodaļa

256 17 4
                                    

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Izvingrinājusi pirkstus, atbīdijos no krēsla un nolēmu noiet lēja pēc tējas. Izgājusi no istabas devos lēja pa kapnēm iegāju iekšā virtuve. Piegāju pie tejkannas un uzliku vārīties ūdeni. Kamēr ūdens vārījās nolēmu apsēsties uz letes. Ūdens uzvārijās panēmu krūzi no plaukta, ielikusi tējas maisiņu iekšā ielēju verdošo ūdeni krūze. Iebēru mazliet cukuru krūze, samaisīju un devos augšā uz istabu. Iegājusi iekšā istaba pa taisno devos pie galda. 

- Tev ir tīri ērta gulta - Kāds ierunājās man aizmuguras. No pēkšņās ierunāšanas es pārbijos un izlēju tēju es uz kājas. Sāravusies ātri noliku krūzi uz galda un paskatījos dusmīgi uz runātaja pusi. Gultā gulēja džeidens - Es tevis dēļ aplaucēju kāju - Es saku viņam nopietni un iegāju vannas istaba. Apsēdusies uz zemes es izvilku no vannas istabas komodes līdzekli, kas palīdz pret aplaucējumu. Kārtīgi sakratījusi es uzpūtu virsu uz kājas. Dzirdēju, ka džeidens izkāpa no gultas un nāca uz manu pusi.

- Ko vajag? - Es viņam jautāju - Es gribēju tevi redzēt - Viņš saka man.

- Preškam ? - Es viņam jautāju. Viņš pietupās lai mūsu acis būtu viena līmeni - Gribēju parbaudīt vai tu joprojām esi mana krekla - Viņš saka. Kā šie vārdi pārskanēja pāri viņa lupām es iesmējos. Viņa kreklu es jau sev biju novilkusi.

- Ha tu jau cēreji - Es iesmējos - Neizrunājies - Viņš mani brīdina.

- Kas tu man esi lai kaut ko noteiktu ?- Es viņam jautāju - Pati uzprasījies - Viņš noteica. Pat nepagāja sekunde, ka es jau tiku nosēdināta blakus izlietnes un biju iesprostota starp viņa rokām. Viņš vēroja mani ar savam acīm. 

- Man vajag pabeigt apkopt kāju - Es saku viņam - Sēdi es tev palīdzēšu - Viņš nopietni noteica. Nobolīju acis un atļāvu viņam apkopt manu kāju. Skatoties, ka viņš apkopj manu kāju pieķēru sevi domājot, ka varbūt nav tik slikti un varētu meģināt kaut ko veidot, bet ātri vien es tās domās aizdzinu prom. Jo nevēlos attiecības.

- Kapēc tu pievērs man tik lielu uzmanību?- Es viņam jautāju. Viņš paskatījās uz mani un iesmējās. Atlaidīs manu kāju - Viss es pabeidzu - Viņš saka. Sapratu, ka viņš nesniegs man atbildi nokāpu nolētes un izgāju no vannas istabas. Netiku nekur tālu. Mana roka tika saķerta un es tiku parauta. Atsitos pret viņa ķermeni - Es nezinu - Viņš saka. Pacēlis manu zodu viņš mani noskūpstīja. 
-
-
-
-
-
-

Neaizmirsti nospiest zvaigznīti un iekomentēt ❤️

Bad Boy Rules Where stories live. Discover now