- Tad jau gaidu tevi ciemos pie sevis - Maikls saka aizverot aiz manis mašinas durvis. Apskavusi viņu es atvadījos no viņa un devos uz skolas pusi. Pamanīju ka pie durvīm mani gaida jau Fēbe. Bijām sarunajušas tikties pie skolas. Piegājusi pie viņas es viņu apskavu.
- Ceru kad tu juties labāk - Viņa saka man un atļaiž mani - Nekas jau tāds tikai apaukstējos - Es saku viņai un mēs iegājam skolā. Bet taisnība bija tāda kad es visu nedēļu pavadīju laiku ar meisonu un plānojot tēta pasakumu. Nu viss vairāk es pavadīju laiku ar Meisonu. zvanam noskanot mēs iegājam klasē. Ieejot klase pirmo ko es pamanīju bija Džeidens viņš runājā ar savu meitene viņa man bija uzgriezusi muguru. Pamanījis mani, viņš nenolaida no manis acis. Mēs apsēdāmies klase aizmgurē un skolotājs ienācā klasē un sākas stunda.
Gāju viena uznākamo stundu, jo Fēbei bija jāaiziet pie matemātikas skolotājas. Negaidīti kāds mani parāva aizrokas un ievilkta.
- Kas pie velna? - Es iesaucos, kad pamanīju cilvēku kurš ievilka mani iekšā kabinetā - Kā jūties ?- Džeidnes man jautā. es atspiedos pret galdu.
- Normāli - Es atbildēju - Tu esi dīvains - Es saku viņam. Viņš iesmējās un atspiedās pret sienu. Tas izskātījās ļoti labi. Es nodomāju pie sevis.
- Beidz mani izģērbt ar acīm - Džeidens noteica, uzreiz novērsos no viņa - Redzēju kā tu izkāpi no Maikla mašīnas no rīta- Džeidens saka.
- Un ? - Es viņam jautāju, viņš pienācā pie manis ļoti tuvu - Neviens nedrīkst tev pieskarties izņemot mani - Džeidens saka man nopienti. Es iesmējos un saciju - Es tev nepiederu - .
- Oh miļā piederi gan - Viņš noteica un uzsedināja mani uz galda - Ko tu dari ? - Es viņam jautāju kad viņš pabīda apkakli uz leju un atbrīvo manu kaklu.
- Paradīšu cilvēkiem kad tu piederi man - Viņš saka un gribēja jau uzsūkt zilumu, bet apstājas - Kurš tev tos uztaisīja ? - Viņš jautā man un pieskārās pie Maikla atstātajiem zilumiem.
- Kas tu man tētis esi ? - Es viņam jautāju - Nav tava daļa, kas man viņus uztaisīja - Es saku viņam nopietni un atgrūdu viņu. Zvans nozvanīja, gribēju jau doties, bet tiku apturēta.
- Es tev neļāvu doties prom - Džeidens saka man - Šodien, pie manis 11 vakara gaidu tevi pie sevis - Viņš katru vārdu izrunāja nopienti. Klusām iesmējos pie sevis.
- OK - Es atbildēju un viņš mani atlaida. Mēs devāmies ārā no kabineta - Vai negribi aizbraukt paēst? Zinu vienu labu vietu kur paēst - Džeidens man piedāva
- Labi, braucam - Es saku viņam. Piekritu, jo gribēju ēst un negribējās ēst skolas ēdienu. Mēs devāmies ārā no skolas. Piegājam pie Džeidena mašīnas viņš atslēdza viņu un atvera man durvis. Iekāpu iekšā, aiztaisījis man durvis viņš iekāpa arī mašīna. Abi piesprādzējamies viņš iedarbināja motoru un mēs izbraucām no skolas stāvlaukuma.
-
-
-
-
Neaizmirsti nospiest like un iekomentēt
Jūsu rakstniece
YOU ARE READING
Bad Boy Rules
RomanceViņai vajadzēja sekot katram noteikumam ,ko viņš bija noteicis. Viņa cieta viņa dēļ. Kāpēc viņa nebēga kad bija iespēja?