Piebraucām pie kafeijnīcas. Kāpjot arā no mašīnas mūs sagaidīja cilvēks kurš aizved mašīnu uz stāvvietu. Džeidens iedeva mašīnas atslēgas un vīrietis aizbrauca uz stavvietu. Mēs iegājām iekšā kafeijnīca mūs pie ieejas sagaidīja sieviete ar planšeti rokas.
- Labdien! Džeidena kungs - Sieviete sasveicinājas ar mums - Vai mans galds ir brīvs?- Džeidens jautāja viņai.
- Ja - Sieviete atbildeja un mūs aizveda pie Džeidena galda. Mēs apsēdāmies. Uz galda jau stāvēja ēdam kartes.
- Džeidena kungs? - Es viņam jautāju - Man pieder puse no akcijam - Viņš saka man un paņem rokās ēdam karti.
Aptuveni pēc 10 minūtēm....
- Vai esi izdomājusi ko pasūtīsi ? - Džeidens man jautā. Pamaju ar galvu piekrītoši. Džeidens pasauca oficianti. Pēc momenta viņa pienāca pie mums.
- Vai esat izdomājuši ko sūtīsiet? - Viņa mums jautā - Ja - Džeidens atbildēja un paskatījās uz mani.- Man būs spageti ar liellopa gaļas mērci un Cēzara salāti - Es nosaucu ko es gribu, oficiante pierakstīja un jautāja man - Ko vēlaties dzēriena ?-
- Latte ar karameli - Atbildēju, oficiante pierakstīja un paskatījās uz Džeidenu - Man būs tas pats kas parasti - Viņš saka.
- Dzērienu arī to pašu ? - Viņa jautā - Bezalkaholisko - Viņš atbildēja un oficiante devās prom. Kamēr mēs gaidījām ēdienu, turot rokas savu kafiju es saku apskatīt šo vietu. Īsti nevarēja saprasts kas ir šī vieta. Izskata ziņa ir ka kafeijnica, bet apkalpošana atgādināja ļoti restorānu.
- Es izvēlējos interjeru - Džeidens noteica pamanot to ka pētu kafeijnicu - Apkalpošana ka restorāna, bet ir kafeijnīca - Džeidens noteica paskatījos uz viņu gribēju kaut ko piebilst , bet man patraucēja oficiante ar ēdienu atnešanu.
- Labu apetīti - oficiante noteica un devās prom - Ko tu gribēji teikt? - Džeidens jautā man.
- Aizmirsu - Aši atbildēju un saku ēst. Džeidens sekojis manam piemēram arī saka ēst.
-
-
-
Garlaicīga daļa, piedodiet.
Neaizmirsti nospiet sirsniņu un iekomentēt :)
YOU ARE READING
Bad Boy Rules
RomanceViņai vajadzēja sekot katram noteikumam ,ko viņš bija noteicis. Viņa cieta viņa dēļ. Kāpēc viņa nebēga kad bija iespēja?