12.Nodaļā

649 40 5
                                    

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Ieliku šķīvi izlietnē un devos uz durvju pusi. Uzvilku kedas un jaku. Izgājusi no mājas pamanīju, ka Konors stāv pie mašīnas un viņas starp zobiem atradās cigarete. Mazliet biju izbrīnīta, jo biju domājusi ka brauksim ar motociklu uz skolu. Pamanījis mani viņš uzreiz nometa cigareti un uzkāpa virsū viņai.

- Zini - Es iesaku pieejot pie viņa - Es tāpat redzēju,ka tev starp zobiem atradās cigarete - Es pabeidzu sākamo.

- Es domāju, kad ir jāsāk ar "Čau" - Konors saka un pasmaida - Un mums būtu laiks doties - Viņš saka man.

- Labi, čau - Es saku viņam. Viņš atkal pasmaidīja un piegāja pie durvīm. Atvēris man durvis, es iekāpu iekšā mašīna. Viņš iesēdās savā vietā un mēs uzsākām braukt.

- Tā tad - Konors iesāk - Vai Džeidens bija vakar pie tevis? - Viņš man jautā. Viņa balsi bija dzirdama greizsirdība.

- Ja bija - Es atbildu - Vakar mani vecāki bija uz rīkojuši vakariņas ar viņa ģimeni - Es nosaku - Un nesaki, ka tu esi greizsirdīgs - Es nosaku nopietni.

- Es neesmu greizsirdīgs - Viņš saka man un nogriežas nost no ceļa uz kafejnīcas pusi. Paskatījos uz viņu jautājoši - Iebrauksim paņemt kafiju - Viņš saka man. Viņš noparkoja un abi izkāpām ārā no mašīnas un devāmies iekšā kafejnīca. Piegājam pie kases.

- Sveiki! Ko pasūtīsies? - Kasiere jautā mums.

- Man būs melnā kafija lielā - Konors atbild kasierei un paskatās uz mani - Ko tu ņemsi? - Viņš man jautā.

- Man būs Karameļu Latte liela - Es saku kasierai. Viņa to ievadīja savā datorā.

- Līdzi vai uz vietas? - Viņa mums jautā.

- Līdzi - Konors atbild viņai.

- Tad no jums 4,50 € - Kasiere saka mums. Konors samaksāja un mēs devāmies uz vietu kur saņem dzērienus.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_


Iekāpam mašīna un braucām uz skolu. Piebraucam pie skolas un izkāpām no mašīnas. Visu acis tika pievērstas mums. Pat Džeidens un viņa draudzene skatījās uz mums.

- Kāpēc tāda uzmanība mums? - Es klusām jautāju Konoram .

- Nezinu - Konors atbild uz manu jautājumu - Es iešu pie Džeidena - Konors saka man un apskauj mani. Tad kad Konors apskāva mani Džeidena acis bija redzamā greizsirdība. Kāpēc visiem puišiem pa sīkumiem jākļūst greizsirdīgiem. Viņš devās pie Džeidena, bet es iekšā skolā. Devos uz garderobi. Iegāju garderobe un jau pa gabalu ieraudzīju, ka pie mana skapīša stāv Febe. Pamanījusi mani viņa saka smaidīt.

- Nu labrīt - Viņa saka man smaidot - Redzēju tu ieradies kopā ar Konoru - Viņa saka man.

- Labrīt - Es saku viņai - Viņš man piedāvāja aizvest uz skolu un es piekrītu - Es saku viņai un atvēru skapīti - Paturēsi lūdzu kafiju? - Es viņai jautāju. Viņa pamāja ar galvu piekrītoši, iedevu viņai kafiju. Paņēmu vajadzīgas grāmatas un ieliku somā. Aiztaisīju skapīti un pagriezos uz Febes pusi. Viņa tieši padzerās manu kafiju un sašķobija seju.

- Ak dievs cik negaršīgi - Viņa saka man. Paņēmu no viņas kafiju un pagaršoju. Kafija garšoja ļoti labi.

- Nu nezinu - Es iesaku - Kafija garšo ideāli - Es saku viņai.

- Man gan viņa liekās pretīga - Febē saka man. Viņa ieskatījās savā rokas pulksteni - Mums būtu laiks doties uz matemātiku - Fēbe saka man un sākam iet uz klasi.

- Kāda tev kafija vispār garšo? - Es viņai jautāju - Kur ir Džeimss? - Es viņai jautāju.

- Man garšo tīri melnā - Fēbe man atbild - Viņš šodien nebūs skolā - Viņa atbild arī uz otro jautājumu. Mēs iegājām klasē, Fēbe aizgāja sēd pie Marijas un es devos uz klases beigām uz savu vietu. Apsēdos un paņēmu kladi ar grāmatu un penāli. Skolotāja saka vadīt stundu.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

- Tā tad jums būs pa pāriem darbs - Skolotāja iesāk. Viņa saka saukt kurš ar kuru būs pāri - Olīvija būs ar Džeidenu  - Viņa saka man. Paskatījos uz viņu neapmierināti. Tas tik vēl netrūka.

- Skolotāj - Iesaucās blondīne kura sēž pie loga - Es gribu būt pāri ar Džeidenu - Viņa saka skolotājai.

- Emma, Džeidens būs pāri ar Olīviju un viss - Skolotāja saka viņai nopietni un tad viņa turpināja saukt pārus. Viņa pabeidza saukt un izstāstīja, kas ir jādara. Mūs palaida ātrāk prom un devāmies uz nākamajam stundam.
-
-
-
-
-
-

Neaizmirsti nospiests zvaigznīti un ierakstīt savas domas.

Bad Boy Rules Where stories live. Discover now