5. Nodaļa

743 54 3
                                    

-
-
_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Piebraucu pie skolas un noparkoju mašīnu stāvlaukama. Paņēmu somu un izkāpu āra no mašīna. Devos iekšā skolā. Nogāju līdz garderobei, piegāju pie skapīša un atvēru. Novilku jaku un ieliku iekšā. Paņēmu vajadzīgās grāmatas priekš pirmajām trim stundām, aiztaisījuis skapīti saku iet uz kabinetu. Pirmā stunda ir matemātika pa cik man jau vakar bija matemātikā es zinu kur atrodas kabinets. Ejot uz kabinetu redzēju, ka Džeidens skūpstās ar Deiziju. Pagāju garām cerot ka neviens no viņiem nepamanīs mani, bet tomēr man nepaveicās. Deizija pāskatīja uz mani un atrāvās no Džeidena.

-Tu puišu zagle - Viņa iesaucās, es paskatījos uz viņu - Kā tev nav kauna aiztikt Džeidenu? - Viņa man jautā.

-Es viņu aiz tieku? Viņš mani aiztiek - Es viņai iesaucoties saku - Labāk būtu pajautājusi viņam kāpēc viņš mani aiztiek - Viņai ļoti nopietni saku.

-Es viņam ne jautāšu, jo ticu viņam - Viņa saka man - Un šodienas avīze jūs bijāt ielikti un tur bija tas rakstīt - Viņa saka man.Es iesmējās par viņas teikto.

-Un tu esi tik stulba ka noticēji, kas ir sarakstīts avīze - Es saku viņai, pagriezos uz Džeidena pusi - Un tu varētu viņai paskaidrot, kaut gan maz ticams, ka tu to izdarīsi - Es saku viņam neticīgi un ar riebumu.

-Man nav nekas viņai jāskaidro - Džeidens sāka man nopietni.

-Nu labi, tad es pati paskaidrošu - Es saku viņam - Zini Deizij man tavs Džeidens nav vajadzīgs un zini kāpēc? Tāpēc ka es pazīstu ļoti daudz pazīstamus dziedātājus vai modeļus un arī biznesmeņa bērnus, ka pat tu uz pirkstiem ne saskaitīsi - Es saku viņai nopietni - A un aizmirsu pateikt tavs Džeidens gribēja ar mani iziet ārā pastaigāties - Es piebilstu.

- Jauki - Džeidens pie sevis klusām noteica, bet tomēr mēs dzirdējām ko viņš pateica. Deizija paskatījās uz viņu neticīgi un tad paskatījās uz mani - Ne klausies viņu - Džeidens saka viņai.

- Labi - Viņa noteica-Atradi ar ko lielīties - Viņa saka man. - Tad jau tu zini Džeiku Vilsonu es viņu pazīstu un draudzējos ar viņu - Viņa saka man.

-Oh tu par to ākstu - Es iesak - Tici man viņš nav ne tuvu tiem puišiem kurus es pazīstu. Es pazīstu Maiklu Mērfiju un vēl pie tam mēs esam labākie draugi - Es saku viņai. Nepieminot, ka esam mazliet vairāk, kā draugi. Pamanīju, ka Džeidens uzreiz saspringa tajā brīdī kad pieminēju Maiklu. Gan jau viņi arī ir pazīstami.

-Es neticu - Viņa saka man - Pieradi - Viņa saka man.

-Kas man tu esi lai es tev kaut ko pierādītu - Es viņai saku - Es jau tev nelieku ticēt mīļā beigās jau tu būsi sarūgtināta - Es saku viņai.

Pagriezos un devos uz kabinetu. Iegāju kabineta, pamanīju savus bara biedrus. Sasveicinājos ar viņiem un uz klases beigām. Nav tā kā man nepatīk matemātikā vienkārši man patīk sēdēt pašā aizmugurē. Izņēmu no somas visu vajadzīgo no somas un stunda sākas. Džeidens un Deizija nebija vēl ieradušies uz stundu, bet man pietika tik iedomāties par viņiem ka klases durvis atveras un viņi ienāca iekšā aiz viņiem vēl sekoja kaut kāds pusis kuru es esmu redzējusi klasē.

- Smita kungs jau atkal kavējam- Skolotāja saka viņiem - Un jūs abi, Andersones kundze un Stouna kungs - Skolotāja saka viņiem.

Šoreiz es gan biju izvelejusies pareizo vietu kur sēdēt. Puisis kas ienāca ar viņiem bija mazliet līdzīgs Džeidenam apģērbja ziņā un viņu es manīju vakardien Džeidena bāra . Puisis nāca uz manu pusi.

-Sveika, drīkst - Viņš jautā man un parāda uz blakus vietu. Es klusēju tikai paskatījos uz viņu - Mans vārds ir Konors - Viņš iepazīstina ar sevi.

-Sveiks, ja - Es saku viņam un viņš apsēdās man blakus. Es norakstīju to ko skolotāja bija uzrakstījusi uz tāfeles - Tu gan jau zini manu vārdu - Es saku viņam.

-Negribi varbūt kopā paēst pusdienas? - Viņš man jautā. Paskatījos uz viņu neticīgi - Vienkārši paēst - Konors piebilsts. Pamanīju, ka Džeidens skatījās uz mums. Es tikai pasmaidīju.

-Labi - Es saku viņam. Viņš pasmaidīja mazliet atklājot zobus - Un tagad lūdzu vairs mani netraucē - Es saku viņam.

-Labi, labi - Viņš saka man un paceļ rokas augšā, ka padošanās žestu. Es iesmējos un turpināju mācīties. Otru stundas daļu es mācījos, bet konors sēdēja telefonā. Zvans noskanēja es piecēlos un savācu mantas, Konors paskatījās uz mani - Tad jau līdz pusdienām - Viņš saka man.

-Jap- Es saku viņam. Pamanīju, ka Fēbe mani jau gaida pie durvīm. Devos pie viņas. Piegāju pie viņas un apskāva. Mēs izgājām no klases un devāmies uz nākamo kabinetu

-Nu kā bija sēdēt ar Konoru? - Viņa man jautā. Paskatījos uz viņu ar jautājošu skatienu, jo nesapratu kā tas bija domāts - Vienkārši izskatījās, ka jums abiem ir jautri - Viņa noteica.

-Viņš man piedāvāja kopā papusdienot - Es saku viņai.

-Un ko tu atbildēji? - Viņa man jautā - Es ceru kad tu piekrīti, jo viņš reti kad aicina meiteni uz pusdienām - Febē saka man.

-Es piekrītu - Es saku viņai. Tikušas līdz kabinetam, mēs iegājām iekšā. Viņa apsēdās un parādīja uz blakus krēslu kurš bija brīvs lai sēžos - Man tomēr labāk patīk sēdēt vienai - Es saku viņai.

-Nu labi - Viņa saka man. Aizgāju jau kārtējos reizi līdz klases beigām un apsēdos pēdējā sola. Izņēmu visu vajadzīgo stundai. Klases durvis atveras un ienāca klases audzinātāja, aiz viņas sekoja Deizija un Džeidens. Konora nebija starp viņiem. Deizija apsēdās pie kaut, kādas meitenes viņas apģērbja ziņā bija līdzīgas. Džeidens nāca pie manis. Noņēmu somu no blakus krēsla. Viņš apsēdās un izņēma no somas visu vajadzīgo stundai. Skolotāja saka mācīt.

_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_

Stunda jau ir pusē. Džeidens visu laiku klusēja un visu norakstīja no tāfeles, tas mani mazliet izbrīnīja. Džeidens paskatījās uz mani.

-Nezināju, ka esi pazīstama ar Maiklu - Viņš saka man - Nav viens no labākajiem tipiem neiesaku ar pīties - Viņš saka man brīdinoši. Es iesmējās par viņa teikto.

-Vecīt tu vari teikt par viņu jebko - Es iesāku - Mēs jau no pašas mazotnes esam pazīstami un es zinu kāds viņš ir un kāds viņš arī var būt ballītes vai arī meiteņu klātbūtne - Es pabeidzu savu sakamo.

-Es tikai gribēju brīdināt - Viņš saka man. Paskatījos uz viņu nopietni - Ko tu tā skaties uz mani? - Viņš man jautā. Es vienkārši novērsos un atsāku rakstīt klade.
Zvans noskanēja savākusi mantas devos ārā no klasēs. Febe mani jau gaidīja ārpus klases tikusi līdzi viņai un mēs devāmies uz nākamo kabinetu.
-
-
-
-
-
Neaizmirsti nospiests zvaigznīti un ierakstīt komentāru ❤️


Bad Boy Rules Where stories live. Discover now