_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_
Stāvēju pie spoguļa, ietinusies dvieli un susināju matus ar dvieli. Dzirdēju, ka istabas durvis noskanēja.
- Olīvija - Atskanēja Konora balss. Es sastingu. Viņš gan ātri atbrauca. Pabāzu galvu ārā no vannasistabas. Pamanijis, kad skatos uz viņu. Viņš ierunājās - Tava mamma ielaida mani iekšā - Viņš nosaka.
- Viņa nekad nelaiž svešiniekus iekšā - Es saku viņam un izeju no vannasistabas. Protams, ka viņa acis tika pie kaltas pie mana ķermeņa. Pamanīju, ka mana gultā stāvēja maiss - Ko tu tur atvedi? - Es viņam jautāju. Viņš piegāja pie maisā un izņēma divas kartona kastes, uz kurām bija rakstits virtulis .
- Divas kastes ar virtuļiem - Viņš saka man. Un atvēra abas kastes. Tur bija redzami dažādi donati. Es piegāju pie kastes un paņēmu rozā virtuli - Tā tad pa cik es aizgulējos un tu nokavēji dēļ manis skolu mēs varētu kaut ko padarīt - Viņš saka man. Kā tika pieminēts, ka esmu dēļ viņa nokavējusi skolu es iesmējos. Iekodos donatu un nopūtos no lab sajūtas. Kāds pieklauvēja pie durvīm un pēc brīža durvis atvērās un parādījās Saras galva. Viņa paskatījās te uz mani, te uz konoru un pasmaidīja. Viņa pamanīja man rokas virtuli .
- Mamma man lika tev nodot, ka ir jānāk brokastis - Sara saka man - Vai drīkstu vienu virtuli ? - Viņa man jautā.
- Droši - Es saku viņai. Viņa ieskrēja laimīga istaba un apstājas pie abām virtuļu kastēm - Pārāk liela izvēle? - Es viņai jautāju. Viņa pamāj ar galvu piekrītoši.
- Es tev iesaku zilo viņam ir ļoti garšīgs pildījums - Konors saka sarai. Viņas vaigi mazliet rozīgi kļuva. Es iesmejos. Viņa paņēma zilo virtuli un izskrēja no istabas.
- Es tūlīt būšu atpakaļ - Es saku, apēdot līdz galam virtuli. Piegaju pie skapja un izņēmu mājas drēbes. Iegāju vannas istaba un aizslēdzu durvis. Ātri saģērbos un izgāju no vannas istabas. Pamanīju, ka Konors bija iekārtojies gultā un ēda virtuli - Ejam brokastis - Es saku viņam. Viņš apēda donatu un paskatījās uz mani. Viņš izkāpa ārā no gultas un mēs uzsākām iet uz virtuvi. Pēc brīža, mēs iegājām virtuve. Mamma stāvēja pie plīts.
- Vēlreiz labrīt - Es saku viņai. Viņa pagriezas uz īsu brīdi uz mūsu pusi - Kas brokastis? - Es viņai jautāju.
- Omlete - Mamma atbild man. - Ceru, ka neesi dusmīga kad ielaidu Eloita dēlu - Mamma saka man. Kad viņa pieminēja kaut kādu Eliotu es paskatījos uz viņu jautājoši.
- Kas ir Eliots? - Es viņai jautāju.
- Viens labs pazīstamais man - Mamma nosaka un izslēdzu uguni - Gandrīz aizmirsu, tev vajag aiziet uz tēva kabinetu - Mamma saka man. Sadalot omleti un saliek uz šķīvjiem.
- Labi - Es saku viņai. Pamanīju, ka Konors jau ir apsēdies pie galda un skatās telefonu. Izgāju no virtuves un gāju uz tēta kabinetu. Tiku līdz viņa kabinetam pieklauvēju un gaidīju. Mums mājās ir pieņemt, ja tēvs ir kabineta, tad ir ja pieklauvē .
- Ienākt - Atskan tēva balss no Otrupus durvīm. Atvēru durvis un iegāju iekšā. Aizveru aiz sevis durvis. Tētis sēdēja pie sava liela galda, kurš bija no krāmēts ar dokumentiem. Viņš pacēla acis no dokumentiem un paskatījās uz mani. Viņš parādīja uz krēslu. Es apsēdos uz krēsla - Vai varēsi lūdzu uzrīkot vienu pasākumu? - Tetis man jautā.
YOU ARE READING
Bad Boy Rules
RomanceViņai vajadzēja sekot katram noteikumam ,ko viņš bija noteicis. Viņa cieta viņa dēļ. Kāpēc viņa nebēga kad bija iespēja?